Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemusta " Keventäjistä" yms. ?

18.05.2006 |

Heips!

Taas on se päivä kun läskit, löysät ja turvotukset häiritsee yli sietokyvyn. Minua on huokuttanut liittyä nyt niin kovin mainostettuihin " klubeihin" Kevetäjiin tai Kiloklubiin (vai mikä se nyt oli) Onko kellään kokemusta?

Tiedän, että Painonvartijat toimisi, mutta hoitovapaakorvauksilla ei oikein viikkomaksuja maksella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin viikon verran (ilmaiseksi) yhtä nettilaihdutuspalvelua, en Keventäjiä vaan sitä toista mitä nyt on mainostettu, en muista enää nimeä=). Mä en kokenut sitä omaksi jutukseni. Kun olisi pitänyt sinne omille sivuille päivitellä mitä on syönyt yms.

Niinpä kaivoin kaapista reilu vuosi sitten tilaamani Painonvartijoiden kirjekurssin. Ja se toimii minunkin kohdallani.

Täydellinen kirjekurssi paketti maksaa 85¿(sähköinen) ja 89¿(tavallinen). Mulla tuo tavallinen malli. Siinä on Ostajan oppas sekä muut tykötarpeet 8 viikoksi, mutta niitä viikkolappujahan voi sitten tehdä vaikka itse.

Ja mikäli kokee ryhmäntuen tärkeäksi niin löytyy tältäkin palstalta ryhmiä josta sitä voi hakea.

Voin lämpimästi suositella kirjekurssia!

Miisa ja neiti 6kk

Vierailija
2/5 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukisi tarkemmin... Kiloklubia siis kokeilin.=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

liityin 4 vkoa sitten näihin keventäjiin ja minä kyllä tykkään siitä. Siellä merkataan aina kaikki siis omaan päiväkirjaan ylös mitä on syönyt ja sen jälkeen ruokaympyrä näyttää paljonko on tullut syötyä mitäkin osuutta, kuten hiilarit, proteiini ja rasvat... kalorit kone laskee automaattisesti ja liikunnan pystyn vähentämään tuosta syömästäni ruuasta. minä tykkään tästä, näin pysyy motivaatio yllä kun näkee missä kohtaa mennään kalorien kanssa per päivä!!

-soikku-

Vierailija
4/5 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä paljonko keventäjät tms. maksaa mutta kalorilaskuri.fi maksaa 1,90 ¿ kuukaudessa ja toimii ihan samalla periaatteella. Merkataan mitä syödään ja kone laskee prot/hh/rasvat. Lisäksi voit merkata liikunnan määrän joka päivälle. Suosittelen! Eikä oo todellakaan paha hinta :D

-HN-

Vierailija
5/5 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kunnon netti käytettävissä niin onnistuu. Periaatteessa voi jättää ruokien suunnittelun keventäjien varaan, tulee suoraan ruokaehdotukset viikoksi resepteineen ja halutessaan voi tulostaa jopa ostoslistan! Oma kunto-ohjelma on yms.

Eron huomasin pv:hen siinä, että tossa tosiaan näkee mitä syö: jos syöt perunaa ja ruisleipää tai appelsiinia vapaasti niin kuin pv:ssä niin mulla ainakin siinä tuli selkeesti tosi paljon liikaa energiaa.

Yli kilo on tippunut, mutta en tiedä miten kauan motivaatio pysyy. pv:ssä olen tiputtanut aikanani 12kg ja ekan raskauden jälkeen 17kg ja tokan jälkeen 22kg (ja vieläkin on ylimääräistä raskauksista melkein 20kg...)

En tiedä, joskus tekee mieli luovuttaa ja olla vaan läski. Mutta jotenkin kun vielä on jokseenkin nuori niin haluais olla nätimmän näkönen. Ja sitten kun oma ukko on niin namu-lihaksikas ja itse tällänen mörkö...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi