Lue keskustelun säännöt.
Koska leikkasit lapsesi hiukset ensimmäisen kerran?
Kommentit (2)
Sitten kun etuhiukset oli häiritsevästi silmillä. Nukkuessa leikkasin. Lopetin etuhiusten leikkaamisen sitten, kun hän itse sitä pyysi. Muita hiuksia leikkasin ensimmäisen kerran sitten, kun hän itse pyysi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vanhin lapsista nyt 3,5v. Etuhiuksia lukuunottamatta hiuksia ei ole ikinä vielä leikattu. Etuhiuksia leikkelin sitä mukaa kun kasvoi silmille, nykyään laitan vain ponnarille ja antaa kasvaa, kun se leikkaaminen on lapsesta niin hirveää. Voishan latvat koittaa tasoittaa tämän vuoden aikana, vaikka pelkäänkin ihanien kiharoiden lähtevän. Minulla ei ole luonnonkiharoita ja lapsella kihartuu vain latvat alaselkään asti ulottuvista hiuksistaan.
Kuopuksen hiukset ajettiin koneella reilu yksivuotiaana, hikipää sai kesäsiilin. Sittemmin olen vain saksinut silmiltä pois, pitäisi kokeilla saisko parturi hiuksista jotenkin siedettävän näköiset. Nyt on "soma" pottaletti miltei olkapäille :D. Tai kohtahan se ois kesä taas... Tämäkään lapsi ei tykkää hiusten, eikä kynsien, leikkuusta joten parturiin vienti ei houkuta.