Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Game Of Thrones kausi 8 OFFICIAL

Vierailija
05.03.2019 |

Joko näitte uuden trailerin 8 kaudesta? Mitä ajatuksia trailerista? Toivoisin keskustelua täällä uudesta kaudesta ja kertokaa teidän teorioita mitä voisi tapahtua viimeisellä kaudella!

Kommentit (3140)

Vierailija
1341/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytettiinkö se lohikäärmeen tappo? Ei ainakaan mun jaksossa näkynyt!

No meganuolta rintaan ja kaulaan ja sitten sukellus mereen. On aika epeli jos sieltä kömpii vielä esiin.

Tarvittaisiin nyt Yön Kuninkaan palveluja, saamarin Arya!

Vierailija
1342/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok jakso, mutta minua häiritsee se että lohikäärme tapettiin liian helposti, kuitenkin kaikissa fantasiamaailmoissa lohikäärmeillä on tulen ja kokonsa lisäksi puolellaan jäätävän paksu nahka jota isotkin nuolet vain kutittaa.

Juu aika puusilmiä sekä lohharit että Dany kun ei näe yhtä laivastoa vaan lentää ampumaetäisyydelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Dany lentää lohikäärmeellä ja ei muka ylhäältä käsin huomaa Euronin väijyksissä olevaa laivastoa, wtf....

Vierailija
1344/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi kuollut lisää. Jaime ja Brianne pääsi sänkyyn, mutta ei siitäkään tullut hapoy endiä. Nyt ennustan, että ne kuolee kumpikin ja harmaa mato kanssa. Mulla ei ole tarvetta haukkua jaksoa. Avoimin silmin katson. Mulla ei ole itsellä haluttua suuntaa sarjan lopun suhteen, niin voin keskittyä nauttimaan vaan.

Itsellä taas vahvistui jakson myötä usko että molemmat, Brienne ja Mato jäävät henkiin. Enpä yllättyisi vaikka Brienne olisi raskaanakin. 

Vierailija
1345/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jaime lähti Kuninkaansatamaan? Menikö sinne taistelemaan muiden mukana pohjoisen liiton puolella vai lähtikö suojelemaan Cerseitä, koska pitää itseään yhtä pahana? Vai kokeeko velvollisuudeksi suojella lastaan? Vai tietääkö Jaime, että on hänen kohtalonsa viimeisenä tekonaan olla queen slayer ja tappaa Cersei? Joku mitä Sansa sanoi muutti Jaimen mielen. Sansa kertoi Pohjoisen liiton kohtaamasta väijytyksestä ja tuhosta.

Onneksi Arya ei ruvennyt ladyksi. Hienoa, että Hound ja Arya ratsastaa kahdestaan Kuninkaansatamaan. Aikooko Hound tappaa Mountainin ja Arya Cersein? Miksi Arya sanoi, ettei aio enää palata Winterfelliin. Kuoleeko viimeistellessään tappolistaansa? Bran ehkä nähnyt tämän? Miksei hyvästellyt Jonia ja Sansaa, jos tietää kuolevansa tms?

Euronin naama on niin ärsyttävä.

Kaippa se vaan konkretisoitui Jaimelle siinä hetkessä että Cersei tulee oikeasti kuolemaan eikä mahdollisuutta mihinkään muuhun enää ole. Eiköhän se johonkin epätoivoiselle pelastusretkelle lähtenyt siitä huolimatta mutta oikeastihan se menee vain kuolemaan Cersein kanssa. 

Vierailija
1346/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Dany lentää lohikäärmeellä ja ei muka ylhäältä käsin huomaa Euronin väijyksissä olevaa laivastoa, wtf....

No, viimejaksonkin taistelustrategioiden huonous oli rikos ihmiskuntaa vastaan.

Käsikirjoittajat voivat tehdä aivan niin epäuskottavaa käsikirjoitusta kuin haluavat.

Vierailija
1347/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykännyt Jaimen ja Briennen puuhailuista, musta niiden kaverisuhde olis yks parhaimpia mutt nyt niistä meni maku mun mielestä. En kyll tajua miks Jaime häippäs KL:ään, Cerseitä vastaan vai sen puolesta?

Vierailija
1348/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että Varys alkoi vihdoin ottaa isompaa roolia. Aiemmin jätetty liikaa sivuun.

Dracarys

Vierailija
1349/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä olen vuosia puolustanut sarjaa ja antanut anteeksi typeryydet mutta nyt jos näkemäni spoilerit ovat totta niin kolme viimeistä jaksoa tulee tuhoamaan koko rakastamani sarjan. En ymmärrä miksi olemme kahdeksan kautta seuranneet jonkun kasvutarinaa jos se kaikki heitetään jyrkänteeltä alas viimeisessä jaksossa. 

Mä rakastan spoilereita! Kerrro mistä luit, oon nopeesti yrittäny ettiä mutt en löydä mitään järkevältä vaikuttavaa, pelkkää spekulaatiota.

Ja siis ihan oikeasti, taidan sitten kuulua johonkin pieneen joukkoon, mutta mä oon aina saanu kaikista sarjoista sen suurimman nautinnon kun oon selvittäny tapahtumat etukäteen. Sen takia myös kirjoihin perustuvat leffat on parhaita, varmasti tiedän mitä tulee tapahtumaan :D

Jofrreyn tiesin kuolevan jossain vaiheessa, mutta jostain syystä ennen 4.kauden purple wedding jaksoa en ollu lukenu mitää spoilereita ja se jakso on edelleen mun mielen syövereissä järkyttää mua, olisin niin halunnut tietää etukäteen sen kuolevan just sillon

Vierailija
1350/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykännyt Jaimen ja Briennen puuhailuista, musta niiden kaverisuhde olis yks parhaimpia mutt nyt niistä meni maku mun mielestä. En kyll tajua miks Jaime häippäs KL:ään, Cerseitä vastaan vai sen puolesta?

Brienne kuuluu Thormundille.

Vierailija
1351/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun uusin jakso nähty ja kaksi jaksoa enää jäljellä niin tässä ovat mun viimeiset teoriat mitä voi tapahtua (syön hattuni jos yksikään ei pidä paikkaansa)

- Jaimen viimeiset sanat Briennelle sai mut uskomaan että hän menee tappamaan Cersein ja itsensä siinä samalla. Yhdessä ovat tulleet, yhdessä lähtevät

- Melissandein viimeiset sanat vihjaa jotain.. Dany & lohikäärme onnistuu tuhoamaan Euronin laivaston?

- Varys tappaa/tapattaa Danyn koska haluaa Jonin valtaistuimelle

- Dany kuolee, mutta Jon jää henkiin ja hänet halutaan valtaistuimelle. Ei halua sitä ja luovuttaa vallan Gendrylle (:D)

- Jon potee identiteettikriisiä ja lähtee seikkailee jonnekin villien luokse

- Arya haluaa tappaa Cersein, mutta uskon enemmin että Jaime tappaa Cersein. Tappavat Hurtan kanssa yhdessä Vuoren?

- Branilla varmasti vielä iso rooli ja merkitys sarjan lopussa, mutta en ole vielä pohtinut ihan mitä se voisi olla...

Sellasta...

Vierailija
1352/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Danyllä vihreät silmät? Entä jos Arya tappaa hänet, sillä Cerceihän kuolee veljensä kädestä.

Vierailija
1353/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä jakso, paljon dialogia ja suhteellisen vähän kökköjä kohtauksia. Miinusta Jaimen ja Briennen romanssista, plussaa lohikäärmeen nopeasta taposta. Pettymys lopussa oli, kun Tyrionia ei ammuttu, vaan se oli tietysti Missandei sivuhahmona, joka sai "shokkikuoleman". En nyt haluaisi palata tähän jankutukseen, mutta ensimmäisillä kausilla se olisi ollut Tyrion, joka olisi tapettu. Tykkään kyllä hahmosta, mutta olisipa ollut kova käänne jos Tyrion olisi ammuttu. No, mutta parannus edelliseen jaksoon kuitenkin.

Vierailija
1354/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä juttua. Mielestäni Thormund muistuttaa lähinnä masentavaa ahdistelijaa, eikä ole mitenkään erityisen sympaattinen hahmo. Brienne taas on eri maata ja vaikka en oikein lämmennytkään hänen ja Jaimen paneskelulle, oli se sentään parempi vaihtoehto kuin joku juttu Thormundin kanssa.

Vierailija
1355/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi kuollut lisää. Jaime ja Brianne pääsi sänkyyn, mutta ei siitäkään tullut hapoy endiä. Nyt ennustan, että ne kuolee kumpikin ja harmaa mato kanssa. Mulla ei ole tarvetta haukkua jaksoa. Avoimin silmin katson. Mulla ei ole itsellä haluttua suuntaa sarjan lopun suhteen, niin voin keskittyä nauttimaan vaan.

Itsellä taas vahvistui jakson myötä usko että molemmat, Brienne ja Mato jäävät henkiin. Enpä yllättyisi vaikka Brienne olisi raskaanakin. 

Varmaan onkin raskaana. Lannisterin suku jatkuu, vaikka satavarmasti ainakin Cersei ja Jaime kuolevat, ehkä Tyrionkin.

Vierailija
1356/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä onko tuon Bronnin tarkoitus olla vakavasti otettava vai koominen hahmo. Nytkin muistutti lähinnä sketsiä se jalkajousella uhkailu ja "diilin" tekeminen. Ja miten ukko voi noin vaan astella Lannisterien luo, ei mitään sotilaita suojaamassa? Outoa. Hahmo on sinänsä ihan ok, mutta vähän alkaa olla kulahtanut vitsi tuo sen rahan perässä juokseminen. Pää irti vaan.

Vierailija
1357/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä juttua. Mielestäni Thormund muistuttaa lähinnä masentavaa ahdistelijaa, eikä ole mitenkään erityisen sympaattinen hahmo. Brienne taas on eri maata ja vaikka en oikein lämmennytkään hänen ja Jaimen paneskelulle, oli se sentään parempi vaihtoehto kuin joku juttu Thormundin kanssa.

Mä näen niiden välillä intohimoa ja villiä seksiä. Vastakohdat täydentää toisiaan.

Vierailija
1358/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava jakso onkin sitten rytinää ja saadaan varmaan ainakin kaksi päähenkilöiden kuolemaa. 

Vierailija
1359/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas sarja puitteiltaan, mutta tästä on tullut täyttä hollywoodpaskaa,, kun kaikki päähahmot selviää kaikesta.

Siirtykää gomorra la Serie pariin jos uskottavaa laatusarjaa haluatte, huipprraaka toki, mutta gotin alkukaudetkin on siihen lähden lapsentarhaan tarkoitettua muumilaaksia.

Vierailija
1360/3140 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohikäärmeen tappo tapahtui niin nopeasti etten edes tajunnut sitä ensin. Tykkään yllättävistä kuolemista mutta tuo oli niin hätiköiden tehty ettei siitä tullut mitään fiilistä. Sellainen jaa sekö kuoli, okei. Ei mitään tunnetta ehdi tulla kun kaikki on niin nopeaa ja hätäistä. Bronnin visiitti myös, mitä hittoa? Pölähtää yhtäkkiä paikalle, uhittelee ja lähtee. Mikä pointti? Odotin kovasti näiden kolmen kohtaamista ja tässä se sitten oli. 

Kivaa kuitenkin että Arya ja Hound lähtevät yhdessä Kuninkaansatamaan. Mikä on se yksi asia mikä tekee Houndin onnelliseksi? Tarkoittiko veljensä tappamista?

Ensi jaksolta toivon vaan että oksettava Euron kuolisi vihdoinkin. 

Ketju on lukittu.