Game Of Thrones kausi 8 OFFICIAL
Joko näitte uuden trailerin 8 kaudesta? Mitä ajatuksia trailerista? Toivoisin keskustelua täällä uudesta kaudesta ja kertokaa teidän teorioita mitä voisi tapahtua viimeisellä kaudella!
Kommentit (3140)
Yön kuningas on vielä varmasti mukana kolmosjakson jälkeen.
Susilla varmasti myös joku rooli ensi jakson taistelussa.
Tuleeko Melisandre mukaan taisteluun vasta Kuninkaanlaaksossa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni meinaa herätä katsomaan uutta jaksoa jo klo 4 maanantaiaamuna?
Tähän mennessä olen malttanut odottaa maanantai-iltaan, mutta nyt voi olla että pitää herätä jo neljältä ja katsoa jo ennen työpäivää. Sen verran spesiaalijakso kuitenkin tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua tympii jo ajatus pitkästä taistelukohtauksesta. Voi, kun se ei olisi hirveän pitkä.
Mikä niissä kiehtoo, teitä joita kiehtoo? Ja kysyn oikeasti mielenkiinnosta, ehkä opin jotain vastauksistanne ja saan niistä mielenkiintoa.
itseäni, kun tylsästi kiinnostaa vain se, kuka jäi henkiin😄
Se taistelu on kauden ja sarjan kliimaksi, jota kohti kaikki aikaisempi on rakentanut.
Mutta toivottavasti se ei ole vain loputon sarja lyhyitä ja sekavia väläyksiä aseilla huitomisesta ja irvistävistä naamoista, vaan tilanteen taktinen kehittyminen näytetään selvästi.
Kun mietit sarjan aiempia taisteluita, niin luuletko tyylin muuttuvan? BoB oli taktisesti typerää ja huonosti käsikirjoitettua alusta loppuun. Kunhan kuolleiden taistelu menisi äkkiä ohi.
Pelkään pahoin että menee pikakelauksella loput jaksot :( Katsoisin vaikka formuloita mielummin kuin jotain puuduttavaa miekalla viuhtomista.
No mikäs sua estää katsomasta sitten niitä formuloita tämän sijaan? Luulis että aikuinen ihminen saa ihan itse valita mitä katsoo.
Taisit polo ymmärtää tuon niin että pidän formulosta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulette, ketkä on ns. varmat selviytyjät ensi jakson jälkeen?
Väittäisin että kaikki päähenkilöt ovat vielä turvassa. Siis Jon, Daenerys, Sansa, Arya, Bran, Tyrion ja Jaime. Ja Cersei tietenkin. Heidän ympäriltään sitten kuolee varmaan melkein jokaiselta joku läheinen, Tormund, Jorah, Beric ja Edd ovat omasta mielestäni aika varmoja ruumiita.
Luulen, että Jennys song oli hautalaulu kaikille paikalla olleille.
Ette kai te oikeesti neljältä herää?! Eihän sitä nyt kesken unia tajua sitä jännätä...
Meillä herätään katsotaan se klo 6.45 ’vasta’.p
Vierailija kirjoitti:
Kirjoissa Jon ajattelee Aryaa seksuaalisesti jatkuvasti. Siis alkupään kirjoissa. Se häiritsee enemmän kuin kausi kasin gendry-arya seksi.
Tosiaan, niin teki. Mietti mitä Aryalla on vaatteiden alla ja vertasi Ygritteen mielessään ym.
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te oikeesti neljältä herää?! Eihän sitä nyt kesken unia tajua sitä jännätä...
Mä meen nukkumaan aikaisemmin niin että tulee 8 tunnin yöunet täyteen kun herään neljältä. Sitten jakson katsomisen jälkeen saa vielä pari tuntia huilata sängyssä ennen töihin lähtöä. Ja sulatella juuri näkemäänsä ja kokemaansa...
Seuraavasta jaksosta on vuotanut tieto, jonka mukaan Night King ei tule Talvivaaraan, koska erehtyy poikkeamaan matkalla Hot Pien majataloon ja juuttuu sinne kuuntelemaan luentoa täydellisen piirakan saloista, sekä virheistä joita useimmat siinä tekee. Night King yrittää kohteliaasti ilmaista, että hänen pitäisi olla jo muualla, mutta tuloksetta, koska ei saa suunvuoroa. Tämän vuoksi jakso kestääkin nyt 80 min, kun muuten kestäisi 50 min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulette, ketkä on ns. varmat selviytyjät ensi jakson jälkeen?
Väittäisin että kaikki päähenkilöt ovat vielä turvassa. Siis Jon, Daenerys, Sansa, Arya, Bran, Tyrion ja Jaime. Ja Cersei tietenkin. Heidän ympäriltään sitten kuolee varmaan melkein jokaiselta joku läheinen, Tormund, Jorah, Beric ja Edd ovat omasta mielestäni aika varmoja ruumiita.
Luulen, että Jennys song oli hautalaulu kaikille paikalla olleille.
Että molemmat Lannisterin veljet kuolisivat nyt, ilman että vielä kerran kohtaavat Cersein? En usko. Muuten voivatkin kaikki kuolla mutta joko Jaime tai Tyrion jää varmasti eloon ja lähtee vielä kohti etelää Jonin ja muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No ei kaikilla ole unet kesken tuohon aikaan enää. Joku ei varmaan ole vielä mennyt edes nukkumaan. Itse herään normaalisti viideltä niin eipä tuo tuntia aikaisemmin missään tunnu.
Tuleekohan punainen noita mestoille
Vierailija kirjoitti:
Melisandre ja Varyshan jutteli viime kaudella siellä Dragonstonella ja Melisandre kertoi lähtevänsä Volantikseen ja Varys oli sitä mieltä ettei Melisandren kannata enää palata Westerosiin. Melisandre vastasi että kyllä hän palaa, koska hänen täytyy kuolla täällä, ihan niinkuin Varysinkin.
Gendry on varmasti jonin kaksoisveli joka piilotettiin kirpunperälle. Siinäpä vasta juonikäänne.
Vierailija kirjoitti:
3.45 on normaali herätys kun töihin viideksi. En ehdi jaksoa edes katsoa 😭 vasta kun iltapäivällä. Vältellen koko päivän somea ja spoilausta.
Huhhuh, enpä muista milloin olisin jotakin tv-sarjan jaksoa tällä tavalla odottanut. Lähes yhtä innolla kuin itse jaksoa odotan tietenkin niitä kaikkia hiekka pep pujen kommentteja siitä miten jakso oli täyttä paskuaa ja itse olisivat osanneet tehdä kaiken niin paljon paremmin :D
Jännäää!! Ei enää kauan. Itselläni on vapaata, joten pystyn katsomaan jakson jo yöllä.
Minusta Lyanna Mormont on sarjan cooleimpia hahmoja. Toivon, ettei hän kuolisi, mutta pahalta näyttää...
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olisi kysyntää sertifioidulle henkiinherättäjälle. Se toinen punainen pappi joka herätti ihmisiä kuolleista taisi itse kuolla viime kaudella.
Se tämän kauden virallinen trailerihan on spoilannut jo, mitä aamun jaksossa tapahtuu. Trailerissa näytetään Daenerys ja Jon Dragonstonella takkatulen ääressä, joten molemmat väistämättä selviävät tästä jaksosta.
Veikkauksia kuolemista; Theon (saa kunniakkaan lopun suojellen Brania), Brienne (eiköhän tämän hahmon kehityskaari ole saanut päätöksensä), Grey Worm, Jorah (Daenerys menettää tärkeät tukijansa), sitten se silmälapputyyppi jonka nimeä en muista (kukaan ei enää ole herättämässä henkiin).
Yksi lohikäärme tulee kuolemaan, tästäkin olen melko varma ja tämä tulee olemaan Daenerykselle valtava isku. Jos Drogon kuolee, jää Jon ainoaksi lohikäärmeratsastajaksi; tukisivatko dothrakit Daenerysiä jos tämä on menettänyt lohikäärmeensä ja suuren osan armeijaa? Eivätkös he seuraa vain vahvoja johtajia vaikkakin vannoivat Daenerykselle tukevansa tätä ikuisesti? Jos Rhaegal kuolee Jonin ratsastaessa tätä, voisi Mad Kingin orastavat piirteet tulla valtoihinsa Daeneryksessä :D
Brienne ja Theon kuolee varmasti..