Mitä ihmettä Saara Aalto?
Valhetta valheen perään.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsismi.
Narsistilla on luuloteltuja menestymisiä ei Saara ole ollenkaan sellainen, kaikesta osaamisesta on oikeita näyttöjä.
AI niinku Spice Girls -jäsenyydestä? Sian biiseistä? Yhteistyöstä eri huippunimien kanssa? Top 40 -sijoituksista? Tunnetuudesta Ruotsissa ja Espanjassa?
Kaikki pelkkää potaskaa.
Narsistille on tyypillistä juuri tuollainen pitkäkestoinen kaunan kantaminen, jos joku vastustaa häntä. Ja ihmisten jakaminen hyviin ja pahoihin. Ja hovin kerääminen.
Miksi edellinen ketju poistettiin? Mulla on vasta rairuohoa, mutta laitan paljon tilliä heti kun on järkevä aika. Perheen lempiyrtti. Kaikki...
Vierailija
klo 21:19 | 5.3.2019
Miksi edellinen ketju poistettiin? Mulla on vasta rairuohoa, mutta laitan paljon tilliä heti kun on järkevä aika. Perheen lempiyrtti. Kaikki...
Vierailija
klo 21:17 | 5.3.2019
Vierailija
klo 21:16 | 5.3.2019
Miksi edellinen ketju poistettiin?
Mulla on vasta rairuohoa, mutta laitan paljon tilliä heti kun on järkevä aika. Perheen lempiyrtti.
Kaikki ketjuni ovat poistuneet tänään. Joku sekopää täällä on poistelemassa.
Sinccis
VASTAA LAINAA
Ilmoita asiattomaksi
0
alas
0
KOMMENTIT (1)
Vierailija
1/1 |
Tosiaan, itse en ole päässyt vielä basilikaa pidemmälle:
Mutta viimevuotisiakin on.
Laitan kohta kuvia ;)
Sinccis
VASTAA LAINAA
Ilmoita asiattomaksi
0
alas
0
KOMMENTIT (1)
Vierailija
1/1 |
It´s my way, or it´s highway
;)
VASTAA
LAINAA
Ilmoita asiattomaksi
ylös0
alas0
KOMMENTIT (1)
Vierailija
1/1 |
Onpas sulla kivat pasilikat
Tämä on aika absurdi juttu kokonaisuudessaan. Miksi kukaan tulisi Suomeen koska Saara Aalto? Ja mistä tuo summa on repäisty, miten se siis on laskettu että kuka on Saaran takia tullut? Siis ihan selviä valheitahan tuossa jutussa on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti lyttää muita että menestyisi, Saara ei toimi niin ollenkaan.
Mitä nyt X Factorin aikoihinkaan ei muuta tehnytkään. Mollasi ja vertaili ja kerskaili.
Ja tyypillisestihän se narsistin hovi hoitaa ton haukkumisen. Niin Saarallakin.
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi vagina Margot Robbie lomaili lapissa superstar ystävänsä Saaran suosituksesta.
Vierailija
Vierailija
Vierailija
Miksi edellinen ketju poistettiin?
Mulla on vasta rairuohoa, mutta laitan paljon tilliä heti kun on järkevä aika. Perheen lempiyrtti.
Kaikki ketjuni ovat poistuneet tänään. Joku sekopää täällä on poistelemassa.
Sinccis
VASTAA LAINAA
Ilmoita asiattomaksi
0
alas
0
KOMMENTIT (1)
Vierailija
1/1 |
Tosiaan, itse en ole päässyt vielä basilikaa pidemmälle:
Mutta viimevuotisiakin on.
Laitan kohta kuvia ;)
Sinccis
VASTAA LAINAA
Ilmoita asiattomaksi
0
alas
0
KOMMENTIT (1)
Vierailija
1/1 |
It´s my way, or it´s highway
;)
VASTAA
LAINAA
Ilmoita asiattomaksi
ylös0
alas0
KOMMENTIT (1)
Vierailija
1/1 |
Onpas sulla kivat pasilikat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsismi.
Narsistilla on luuloteltuja menestymisiä ei Saara ole ollenkaan sellainen, kaikesta osaamisesta on oikeita näyttöjä.
AI niinku Spice Girls -jäsenyydestä? Sian biiseistä? Yhteistyöstä eri huippunimien kanssa? Top 40 -sijoituksista? Tunnetuudesta Ruotsissa ja Espanjassa?
Kaikki pelkkää potaskaa.
Narsistille on tyypillistä juuri tuollainen pitkäkestoinen kaunan kantaminen, jos joku vastustaa häntä. Ja ihmisten jakaminen hyviin ja pahoihin. Ja hovin kerääminen.
Taitaa sinulla olla sitten saaran kanssa sitten aika paljon yhteistä. Pitkäkestoinen kaunan kantaminen, ihmisten jakaminen hyviin ja pahoihin, yritys kerätä hovia....
Voitteko linkata niin ei tarvi antaa klikkauksia näille uutisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt X Factorin aikoihinkaan ei muuta tehnytkään. Mollasi ja vertaili ja kerskaili.
Ja tyypillisestihän se narsistin hovi hoitaa ton haukkumisen. Niin Saarallakin.
Hohhoijaa. Voi sinua, pientä katkeraa hapsenkakkiaista.🤕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsismi.
Kaikki pelkkää potaskaa.
Taitaa sinulla olla sitten saaran kanssa sitten aika paljon yhteistä. Pitkäkestoinen kaunan kantaminen, ihmisten jakaminen hyviin ja pahoihin, yritys kerätä hovia....
Komppaan.
Mistäköhän kirjoittajalle suotu moinen katkeruus oikein johtuu?
Hän oikein pistää energiansa likoon saara-antipatiaan. Ei varmaan osaisi elää ilman saaramaniaansa. Saara on hänelle niin tärkeä, että hän kirjoittelee tänne palstoillekin säännöllisesti. Kenties onkin tiedostamattaan rakastunut? Peittää sen vaan. 👿👁
Vierailija kirjoitti:
Ai ettei Saaruli lyttää Suomea ja suomalaisia? Tuossakin Forbesin jutussa mollataan aikas perinpohjin meitä. Ja toi itku No Fearista vaan jatkuu. Jessus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ettei Saaruli lyttää Suomea ja suomalaisia? Tuossakin Forbesin jutussa mollataan aikas perinpohjin meitä. Ja toi itku No Fearista vaan jatkuu. Jessus!
Ei lyttää laulajina muuten kyllä saakin sanoa oman kokemuksensa ihan sellaisena kuin se oli.
Siis Saaralla joku Forbesiltä töissä????