Supernanny Suomi - keskusteluketju
Kommentit (65)
Kaikki te jotka täällä kirjoitatte rumasti tuosta perheestä: hävetkää!!!
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomiversion supernannyksi valittu tarkoituksella tummahiuksinen, isohko täti niin kuin alkuperäisessäkin?
Kuuluu formaattiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö toi ole lapsesta ahdistavaa kun puristetaan sylissä ja väännetään käsistä ja jaloista?
No joskus lasta on pakko rajoittaa fyysisesti, jos ei puhe tehoa. Vai olisko pitänyt antaa pistää keittiönpöytä nurin, johonkin siihen suuntaan tilanne näytti olevan kehittymässä..
Tosi hyvä ohjelma! Tulin vilkaisemaan tänne keskustelua jaksosta ja niin toivon ettei olisi liikaa haukkumista, mutta täällä taas ihmiset ilman kasvoja huutelevat törkeyksiä.
Mukavat vanhemmat! Vaikuttavat tosin uupuneilta tilanteeseen ja onkin kunnioitettavaa, että ovat halunneet tilanteeseen muutoksen. Sanoivatkin, että tytön syntymän jälkeen pelaaminen on karannut käsistä ja helpostihan siinä niin voi käydä ja sitten nostetaan kädet pystyyn.
Perhe varmasti hyötyy ohjelmasta suuresti ja jatkot rullaavat sujuvasti. Hyvä meininki, älkää haukkuko.
En ymmärrä miten Suomen kaltaisessa maassa kukaan lähtee mukaan ohjelmaan ja tarjoutuu itse teidän kynsiin. Hatunnosto kuitenkin kaikille osallistuville perheille, sillä tämä on kiinnostava formaatti ja mukava saada tämä myös suomeksi.
Surullista että nykyään niin usein lapsilla on valta perheessä.
Mun mielestä vaikuttaa ihan kivalta perheeltä. Itse kun olen joutunut painimaan käytöshäiriöisen lapsen kanssa, niin tunnen vain myötätuntoa vanhempia kohtaan ja olen iloinen, että perhe saa apua. Itsekin hain lopulta apua, kynnys oli valtava, mutta kannatti.
Tosi hyvältä ja samaistuttavalta vaikuttaa. Vaikka meillä ei noin haastavaa, niin onhan ne puhelimet lapsille ja aikuisillekin tosi koukuttavia, melkein joka perheessä jonkinasteinen haaste. Ihanan aito ja ennenkaikkea rohkea perhe, joka uskalsi hakea apua ja toivottavasti monet muut perheet saavat tästä tukea
Tekee hyvää noille lapsille vähän liikkuakin ja ulkoilla. Luulisi ADHD lapsen olevan liikunnallinen ja hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ennen jaksettiin kasvattaa lapsia, nykyään ei
Mies näyttää janne ahoselta, naisen soisin laihtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Läskit lapset vaikuttaa kehitysvammaisilta. Ikää 10v, mutta käytös kuin 3-5 vuotiailla. Vanhoina hyvinä aikoina kaikki nämä ongelmat olisi ratkaistu reippaalla avokämmenellä.
Nyt olisi sinullekin hyvä hetki siirtyä aikuisen tukemana hiljaisuusmatolle vaihtamaan tunnetilaasi. Niin rapsakat avokämmenvoimafantasiat on sinulla taas tulilla.
Hyvä ohjelma!!! Tykkään vanhemmista, ovat rauhallisia mutta varmasti väsyneitä tilanteeseen. Nuo kyllä tulee onnistumaan!
Kiva nanny, voisi tulla meillekin.
Siivousfriikkinä koti on niin kauheen sotkunen ja likainen. Mutta itku tuli silmään kun noita poikia katsoo, loppujen lopuksi lapsi haluaa olla vaan tärkeä ja rakastettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ennen jaksettiin kasvattaa lapsia, nykyään ei
Niin selkäsaunalla ja nöyryyttämisellä, huomaa että nykyisistä aikuisista monet on kasvatettu niin, ovat ilkeitä ja kylmiä ja kykenemättömiä empatiaan, kuten tästäkin keskustelusta huomaa.
Voin samastua tuohon ADHD poikaan, olen siis itse ADHD myös. Olin nuorempana myös tuollainen, sain raivokohtauksia ja minulla oli peliaddiktio. Diagnoosin sain tosin vasta 16-vuotiaana.
Tästähän puuttuu täysin se tavallinen repsahdus. Eli kun nanny on opastanut perheen ja lähtee jättäen perheen omilleen, niin yleensähän he joutuvat pulaan ja luovuttavat, kunnes nanny jälleen saapuu pelastamaan tilanteen. Huippu perhe, mahtavaa!!!!
Olisi varmaan syytä puuttua myös perheen ruokavalioon.