Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exän uusi vaimo vaatii poikaa leikkaamaan hiukset

Vierailija
05.03.2019 |

Mulla ja exällä siis poika 11v. Pojalla vähän pidempi hiusmalli, sellainen takajeejee, mitä näillä esiteineillä nyt on.

Exän uusi vaimo, joka on jehovan todistaja, vaatii poikaa joka kerta, kun poika heillä käy, leikkaamaan hiukset. Eikä tämä ole enää mitään pientä vihjailua, vaan painostusta. Nuorempana poika kerran leikkasi sitten lyhyet hiukset heidän mielikseen ja hänellä oli paha mieli siitä pitkään.

Millä tällaisen saa loppumaan?? Järkipuhe ei mene näille ihmisille oikein perille...eikä 11 vuotiaalla kuulemma ole vielä "tietoa millaiset hiukset on oikeasti hyvät".

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupesin ihmettelemään että jehovantodistaja on naimisissa ei-jehovantodistajan kanssa. Sehän ei käy tuossa lahkossa päinsä. Vai onko ap:n exäkin kääntynyt jehovalaiseksi?

Vierailija
22/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika voi aina todeta isälleen, että on kovin ikävää viettää viikonloppu turhanpäiväisen painostuksen alla, joten hän pitää taukoa isänsä näkemisestä, kunnes uusi vaimo ymmärtää jättää hiuksista puhumisen. Voi isä sitten päättää, onko poika pojan hiustyyliä tärkeämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika asuu siis minun luonani. Käy isällään joka toinen viikonloppu. Kuuntelemassa tätä valitusta hiuksistaan.

Olen yrittänyt puolustaa ja sanonut, että turha vaatia poikaa elämään jehovien sääntöjen mukaan ym. Nyt vaan meinaa loppua huumorintaju, kun joka kerta tullessaan kotiin kertoo miten vain painostetaan ja painostetaan ja painostetaan.

No jos niin on,niin sittenhän ratkaisu ongelmaan on vieläkin yksinkertaisempi.

Se on tämä:

poika kertoo isälleen, että ei halua enää kuunnella yhtään kertaa tuota sen hänen uuden puolisonsa esittämää painostusta häntä kohtaan  ja mikäli isä ei tee mitään sen lopettamiseksi, niin poika sitten lakkaa vierailemastakin heidän luonaan eikä halua olla enää missään tekemisissä heidän kanssaan. .  

Eipä moni 11 vuotias osaa ottaa tuollaista asennetta etävanhempaa ja hänen puolisoaan kohtaan. En edes vaatisi omalta 11 vuotiaalta ja tuota. Enkä uhlailisi millään vierailujen loppumisella. Sanoisin itse, että hiuksista painostaminen ahdistaa lasta ja sen pitää loppua.

Vierailija
24/24 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika asuu siis minun luonani. Käy isällään joka toinen viikonloppu. Kuuntelemassa tätä valitusta hiuksistaan.

Olen yrittänyt puolustaa ja sanonut, että turha vaatia poikaa elämään jehovien sääntöjen mukaan ym. Nyt vaan meinaa loppua huumorintaju, kun joka kerta tullessaan kotiin kertoo miten vain painostetaan ja painostetaan ja painostetaan.

No jos niin on,niin sittenhän ratkaisu ongelmaan on vieläkin yksinkertaisempi.

Se on tämä:

poika kertoo isälleen, että ei halua enää kuunnella yhtään kertaa tuota sen hänen uuden puolisonsa esittämää painostusta häntä kohtaan  ja mikäli isä ei tee mitään sen lopettamiseksi, niin poika sitten lakkaa vierailemastakin heidän luonaan eikä halua olla enää missään tekemisissä heidän kanssaan. .  

Eipä moni 11 vuotias osaa ottaa tuollaista asennetta etävanhempaa ja hänen puolisoaan kohtaan. En edes vaatisi omalta 11 vuotiaalta ja tuota. Enkä uhlailisi millään vierailujen loppumisella. Sanoisin itse, että hiuksista painostaminen ahdistaa lasta ja sen pitää loppua.

Niin, onhan poika tosiaan vielä iältään aivan lapsi, mutta  voisihan sitä sanoa isälle vaikka  ,että:

'poika kertoi minulle, että se uusi vaimosi on kuulemma vaatinut ja painostanut poikaamme tukanleikkuuseen mitä hän kertoi minulle ,ettei halua ja on hyvin ahdistunut sen vuoksi että se vaimosi käyttäytyy tuolla tavalla häntä kohtaan. ' 

Sitten voisi jatkaa, että 'onko tässä perää, että hän on semmoista pojalle puhunut?' (se olisi siis kysymys) Kun siihen saisi sen myöntävän  vastauksen , niin siiten voisi ihan huoletta sanoa ukolle, että ' koetahan nyt saada ne vaimosi  puheet minun  pojalleni siitä  tukka-asiasta loppumaan ja jos vielä kerran kuulen pojan kertovan jotain sellaista ,niin sitten minä tulen henkiökohtaisesti sitten puhumaan hänelle. '