Lue keskustelun säännöt.
Vedän joka päivä töiden jälkeen viinipullon - mites tän sais poikki??
05.03.2019 |
Eipä oikein löydy sanoja ton otsikon jälkeen. Pakko kai tunnustaa. Alkoholisti, sinkku ja 33v. Kukaan ei tiedä töissä.
Kommentit (62)
Sun täytyy aloittaa joku muu riippuvuus. Tupakka, herkuttelu, liikunta, seksi, yms.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pakko kertoa miten itse olen päässyt kierteestä.
Join vuosia joka viikonloppu. Loppuvaiheessa myöskin arkisin eli useana päivänä viikossa vaikka oli töitä.
Oli aivan hirveää aikaa kun jälkeenpäin ajattelee. Helvetisti töitä ja lisäksi viinaa päälle millon mihinkin tunnetilaan tai vaivaan. Aina oli hyvä syy ja rahaa kului ihan tolkuttomasti. Sekä söin erittäin huonosti (roskaa) ja liikaa aina juomisen yhteydessä tai krapulassa.
Vaikka olin samalla erittäin kiinnostunut terveydestä ja ravinnon merkityksestä.
Alkoi ristiriidat taistelemaan pahasti ja oli pakko valita tie jota haluan kulkea.
Päätin vain laittaa korkin kiinni ja sitä tuki opiskelutavoitteet, oikein syöminen (riittävästi ravintotiheää ruokaa) ja muistikuvat huonosta olosta, masennuksesta, lihomisesta, tuhlaamisesta, ihmissuhteista jne.
Nyt en enää voisi kuvitellakaan meneväni takaisin siihen pisteeseen. Tämä mitä minä nyt olen, ei taistele sisäisen minäni ja mielipiteiden kanssa. Elän niin kuin haluan ja arvojeni mukaisesti joka on juuri sellainen elämä kun sen pitääkin olla.
Vähän on vielä parannettavaa elintavoissa(en tarkoita alkoholia) mutta ajallaan kaikki.