Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun, läskin ruuat tältä päivältä

Vierailija
05.03.2019 |

Aamulla pari voileipää ja kahvia. Sitten hernekeittoa ja lettuja mansikkahillolla. Päivällä kuppi kahvia ja voileipä. Nyt illalla mozzarella pitsaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entisen ylipainoisen, nykyisen normipainoisen päivän eväät

2 mukillista maitokahvia

Kaalilaatikkoa n. 1,5 dl, paistettu muna

Silakkalaatikkoa n 2dl ja kaksi silakkapihviä

Siemaus olutta, ehkä vajaan desin

Puolisen litraa vettä

8 palaa suklaata

2 hedelmäkarkkia

Vierailija
22/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivakakkua, päärynää, omenaa... Suklaapatukka, pitsaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun normaalipainoisen ruoat tänään: sämpylä, kikherne-pastasalaatti, 2 keksiä kun tuli himo, falafelpyörykkä-salaatti, 2 ruisleipää ja banaani, kahvia 5 kuppia, cokista 1 lasi

En yleensä syö salaattiruokia mut pastasalaatis ei juuri vihreää ollut.

Että semmosta!

Vierailija
24/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok määrä painon ylläpitämiseen. Laihtumiseen tuossa on liikaa.

Vierailija
25/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yli 100kg naisen ruuat tänään. Aamu 4 ruisleipää jonka päällä joka siivulla 2 kermajuustoviipaletta, 2 kananmunaa kahvi mustana. Lounas 2 lautasellista keittoa ja 3 leipää. Päivällinen 4 lautasellista keittoa ja 4 leipää. Lisäksi 1 kurkku. Illalla teetä ilman sokeria. 

Vierailija
26/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Näkkileipä yhdellä aamupalajuustolla ja kurkulla. Vettä. Lounas banaani ja Pepsi Max(joka ei kuulu normaalisti ruokavalioon). Nyt just söin kaksi perunaa lohkoperunana ja melkein yhden kokonaisen broilerin rintafileen uunissa perunoiden kanssa valmistettuna.

Vierailija
27/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen läskin päivä:

-Kaks kpp kahvia maidolla, rieskanen jossa munavoita ja kurkkua, kreikkajogua, puolukoita, mustikoita

-Pinaattikeittoa, muna, riisipiirakka, tomaattia

Kahvi, kuivakakkua

-Kanaa, salaattia, tomaattia, kurkkua

Nyt syön päärynää ja omenaa

Miksi teillä läskeillä on niin kova tarve anonyyminakin uskotella että ette muka syö painonne edestä vaan kilot vain mystisesti ilmestyvät teille?

Olen koko ikäni kuullut, että syön vähän. Teininä treenatessa söin saman mitä kaveritkin. Isäni suku on läpipaskoja, mutta äitini suku on rauhallista isoa ja terveitä. Hoikka sisareni on aina syönyt enemmän kuin minä. Olin paksu baby ja äiti sanoi, että söin puuron aamulla ja sen jälkeen minulla ei ollut nälkä kuin vasta myöhään iltapäivällä.

Olen koko ikäni kuullut vähästä syömisestäni. Monesti minulle sanotaan, että syö vain, ei kukaan laske. Minulla on saman kokoinen ystävä. Hän syö ruualla ainakin kolme kertaa sen minkä minä ja välipalat päälle. Me pidämme siis saman painon aivan erilaisilla ruokamäärillä.

Äitini on iso, ja hän syö vähän. Ei ole koskaan käyttänyt sokereita tai syö herkkuja , paitsi maistaa juhlissa.

Isäni ongelma on aina ollut liika laihtuminen, vaikka hän syö enemmän kuin minä ja äiti yhteensä.

Minulla ei ole muuta kuin empiiristä tutkimustietoa asiasta.

Vierailija
28/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen normaalupainoisen pöivän menu:

- 4dl smoothieta (1/2 banaani, marjoja, ukkojuggea, sokeritonta vadelmakeittoa, teelusikallinen tahinia)

- lounas tonnikalasalaattia, ripaus fetaa, vettä

- lihamakaronilaatikkoa 200g, sekasalaattia

- ruisleipäsiivu, juustoa, 1 kananmuna ja mandariini treenin jälkeen

- 4 mukia kahvia

Noista tuli nippanappa 1000 kcal, enempää ei jaksa

Vierailija
29/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaamupala.  4 karjalanpiirakkaa ja päälle gouda valmispalajuustoa. Jokaiselle piirakalle 4 palaa ja 4 palaa kinkkua jokaiseen. Iso kuppi kahvia.

Lounas. 2 laskiaispullaa ja iso kahvi

Päivällinen. Tilasin smetana pizzaa ja 1,5 litran kokis.

Tuli himaan ja keitin kahvin ja söin 4 karjalanpiirakkaa ja jokaiseen 4 palaa juustoa

Tunti noin tosta ja söin puolilitraa ben & jerrys suklaa fudgen ja join limua

Nyt alan kattoo leffaa ja otin pringles purkin ja kokiksen viereen.

Vierailija
30/30 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kerron! Olen hoikka nainen. Tänään syönyt aamulla 1kpl Kaura-Reissumies (molemmat puolet) joiden päällä yht. 2 siivua kinkkua, 6 viipaletta kermajuustoa ja 6kpl kirsikkatomaatteja. Lisäksi keitetty muna ja kaksi kuppia mustaa kahvia. Aamupäivällä iso kuppi mustaa kahvia ja pienehkö korvapuusti. Lounaaksi samanlaiset leivät kuin aamulla, keitetty muna, 1,5dl Yosa maustamaton, banaani, kourallinen pistaaseja sekä noin 1,5dl Tescon hunajamuroja. Illalla iso lautasellinen itsetehtyä kana-kermapastaa. Sokeria en käytä kahvissa ja ruokajuomana toimii vesi. Päivän liikunnat 1h reipasta kävelyä sekä n. 20 min kotijumppaa (5kg:n käsipainot +kehonpainokyykkyjä). Ikää 37 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi