Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok loukkaantua tästä?

Vierailija
05.03.2019 |

Nähdään yhden kaverin kanssa aina välillä eripaikoissa ja tapahtumissa. Sovittiin sitten että voitais mennä kahville muutaman päivän päästä ja oltiin sovittu jo suunnilleen aikakin. Hän lupasi laittaa viestiä kun on hoitanut omat juttunsa ensin ja sitten mentäis kahville.

Ei kuulunu tuona päivänä, eikä sen jälkeen koskaan.

Itse jäin uteliaana odottamaan tuleeko edes pahoitteluviestiä, mutta ei.

Loukkaannunko turhasta vai olenko herkkähipiä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin nämä "mennään vaikka kahville tiistaina" eivät ole vielä näin ole mitään kiveen hakattuja päivämääriä, saattaa olla että mennään tai saattaa olla ettei mennä. Riippuu siitä miten tiistaina jaksaa ja jaksaako kumpikaan laittaa viestiä jne.

Toiselle tuo tarkoittaa sitä, että mennään tiistaina kahville.

Sen takia en loukkaantunut ekasta kerrasta. Vaikka ei kuitenkaan unohdustaan huomattua koskaan pahoitellut tai selitellyt.

Toinen kerta olikin päivämäärä/aikakin suunnilleen päätettynä ja siksi olen ihmeissäni.

ap

Suunnilleen. Ehkä hän ei vieläkään pitänyt sitä sovittuna.

Aha okei. No suullisia sopimuksiahan ei ole, kaikki pitäisi olla kirjallisia jotta ne on sovittu?? :D

ap

Vierailija
22/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan tuollaisessa tilanteessa viestiä usein jo pari tuntia ennen sovittua tapaamista jos mitään ei ole kuulunut, että "hei mikä on tilanteesi, ehditäänkö tavata tänään?".  En jää passiivisena odottamaan ja loukkaantumaan.

Et taida luottaa siihen, että ystäväsi arvostavat seuraasi? Siksi muistuttelet.

Minä en jaksa turhaa draamaa kaverisuhteissa. Voin ihan hyvin itsekin kysyä, että mikä tänään on meininki. 

Oletko läheisriiippuvainen? Roikut kynsin ja hampain toisissa kiinni, jottei sinua hylättäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin nämä "mennään vaikka kahville tiistaina" eivät ole vielä näin ole mitään kiveen hakattuja päivämääriä, saattaa olla että mennään tai saattaa olla ettei mennä. Riippuu siitä miten tiistaina jaksaa ja jaksaako kumpikaan laittaa viestiä jne.

Toiselle tuo tarkoittaa sitä, että mennään tiistaina kahville.

No jos sovitaan että tiistaina mennään kahville, niin silloin se tarkoittanee että se on sovittua ja siinä pysytään ja jos ei pysytä, siitä ilmoitetaan hyvissä ajoin. Eri asia olisi, jos olisi ollut puhetta, että ehkä vaikka sitten tiistaina ja sitten ei jaksakaan tai pysty. Silloinkin on kohteliasta ilmoittaa, että tänään ei sovi.

Että mua suututtaa tuollaiset tuuliviirit jotka eivät edes vaivaudu sitä yhtä viestiä laittamaan, että ei sovikaan. Se jaksaa ihmetyttää etenkin, kun nykypäivänä tyyliin kaikilla on jatkuvasti se puhelin mukana ja kourassa. Hitto miten epäkohteliasta ja osoittaa vaan sen, että toista ihmistä ei kunnioita tippaakaan. 

Vierailija
24/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä sitten on vaihtoehtona. Loukkaannut mutta et ikinä selvitä asiaa ja seuraavalla kerralla käy sama homma? Itse kysyisin, että eikö pitänyt nähdä ja miksei hänestä kuulunutkaan mitään. Jos hän aidosti pahoittelisi unohdusta, niin antaisin asian olla. Jos taas hän ei osoita "katumuksen" merkkejä, niin en enää sopisi kyseisne henkilön kanssa tapaamisia. En ainakaan laittaisi mitään odotuksia häneen. Saattaisin mennä kahville, jos hän itse sitä kysyy mutta en ainakaan itse olisi ehdottelemassa enää tapaamisia. 

Vierailija
25/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku käyttäytyy kuin hän ei välittäisi seurastasi, niin selitys tälle käytökselle on yleensä se ilmeisin: hän ei oikeasti välitä seurastasi.

Vierailija
26/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan tuollaisessa tilanteessa viestiä usein jo pari tuntia ennen sovittua tapaamista jos mitään ei ole kuulunut, että "hei mikä on tilanteesi, ehditäänkö tavata tänään?".  En jää passiivisena odottamaan ja loukkaantumaan.

Minä en jaksa turhaa draamaa kaverisuhteissa. Voin ihan hyvin itsekin kysyä, että mikä tänään on meininki. 

Oletko läheisriiippuvainen? Roikut kynsin ja hampain toisissa kiinni, jottei sinua hylättäisi.

En ole läheisriippuvainen. Kysyn mielummin kaverilta tilannetta silloin kuin asia on akuutti ja ehditään vielä näkemään. Ei sitten tarvitse jälkikäteen kysyä vauvapalstalta neuvoa loukkaantuisinko vai enkö. 

Vierailija
27/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole läheisriippuvainen. Kysyn mielummin kaverilta tilannetta silloin kuin asia on akuutti ja ehditään vielä näkemään. Ei sitten tarvitse jälkikäteen kysyä vauvapalstalta neuvoa loukkaantuisinko vai enkö. 

Jos ystäväsi oikeasti pitäisivät sinusta, niin he muistaisivat kyllä tapaamiset ilman toistuvaa muistutteluakin.

Vierailija
28/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ystäväsi oikeasti pitäisivät sinusta, niin he muistaisivat kyllä tapaamiset ilman toistuvaa muistutteluakin.

Sitten olen tainnut ymmärtää heidät väärin.

Vierailija
29/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset feikkaavat olevansa toisten ystäviä. Käytös on muuten sydämellistä, mutta ystävyys ei ole balanssissa. Huomaat sen siitä, että sinulla esimerkiksi on enemmän vastuuta tapaamisten toteutumisesta.

Vierailija
30/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä sitten on vaihtoehtona. Loukkaannut mutta et ikinä selvitä asiaa ja seuraavalla kerralla käy sama homma? Itse kysyisin, että eikö pitänyt nähdä ja miksei hänestä kuulunutkaan mitään. Jos hän aidosti pahoittelisi unohdusta, niin antaisin asian olla. Jos taas hän ei osoita "katumuksen" merkkejä, niin en enää sopisi kyseisne henkilön kanssa tapaamisia. En ainakaan laittaisi mitään odotuksia häneen. Saattaisin mennä kahville, jos hän itse sitä kysyy mutta en ainakaan itse olisi ehdottelemassa enää tapaamisia. 

Kerroin jo etten loukkaantunut ekasta oharista. (ajattelin kyllä että seurani ei kiinnosta enkä ollut tuon jälkeen aktiivinen tapaamisten suhteen vaikka muuten juttelinkin hänen kanssaan kun nähtiin) Mutta silti en loukkaantunut.

Uudelleen kun tavattiin hän sitten kuitenkin itse kysyi jos mentäis kahville ''lauantaina'' ja kertoi että laittaa itse viestin minulle n.''12 ''aikaan päivällä.

Mitään ei selitellyt aiemmasta, enkä kokenut tarvetta tentata. Itseasiassa mietin jopa että hän vain vaivaantuneena yritti sopia uutta tapaamista koska tietää että aiempi meni puihin.

Toinen ohari on jo jonkinlainen kolaus itsetunnolle ja ehkä hieman olen loukkaantunut kun ei edes näe vaivaa pahoitella huomattuaan unohduksensa toistamiseen.

Tämä itsessään laittaa tuntemaan että olen arvoton eikä ainakaan kieli siitä että minun seura kiinnostaisi.

Kyllä mun mielestä hänen olisi pitänyt laittaa joku viesti jos jonkun. Jos taas näemme niin voin toki kysäistä jos haluan, mutta en tiedä haluanko enää edes kysellä saati lähestyä tätä ''kaveria''.

Hmm.. tulipas taas tekstiä. Ei tästä nyt näin isoa juttua pidä tulla omalta osaltanikaan vaikka tänne avauduin :D Toisaalta tämä taas selkiyttää edelleen omaa tunnettani siitä ettei tämä nyt ihan kohteliastakaan toimintaa ole.

Vierailija
31/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset feikkaavat olevansa toisten ystäviä. Käytös on muuten sydämellistä, mutta ystävyys ei ole balanssissa. Huomaat sen siitä, että sinulla esimerkiksi on enemmän vastuuta tapaamisten toteutumisesta.

Just näin!

Vierailija
32/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin jo etten loukkaantunut ekasta oharista. (ajattelin kyllä että seurani ei kiinnosta enkä ollut tuon jälkeen aktiivinen tapaamisten suhteen vaikka muuten juttelinkin hänen kanssaan kun nähtiin) Mutta silti en loukkaantunut.

Uudelleen kun tavattiin hän sitten kuitenkin itse kysyi jos mentäis kahville ''lauantaina'' ja kertoi että laittaa itse viestin minulle n.''12 ''aikaan päivällä.

Mitään ei selitellyt aiemmasta, enkä kokenut tarvetta tentata. Itseasiassa mietin jopa että hän vain vaivaantuneena yritti sopia uutta tapaamista koska tietää että aiempi meni puihin.

Toinen ohari on jo jonkinlainen kolaus itsetunnolle ja ehkä hieman olen loukkaantunut kun ei edes näe vaivaa pahoitella huomattuaan unohduksensa toistamiseen.

Tämä itsessään laittaa tuntemaan että olen arvoton eikä ainakaan kieli siitä että minun seura kiinnostaisi.

Kyllä mun mielestä hänen olisi pitänyt laittaa joku viesti jos jonkun. Jos taas näemme niin voin toki kysäistä jos haluan, mutta en tiedä haluanko enää edes kysellä saati lähestyä tätä ''kaveria''.

Hmm.. tulipas taas tekstiä. Ei tästä nyt näin isoa juttua pidä tulla omalta osaltanikaan vaikka tänne avauduin :D Toisaalta tämä taas selkiyttää edelleen omaa tunnettani siitä ettei tämä nyt ihan kohteliastakaan toimintaa ole.

En oikein silti edellenkään ymmärrä, että miksi et voi ottaa tähän kaveriin yhteyttä ja kysellä, että mikä hänellä tuli. Sillä hän se selviäisi. Ei se silti tarkoita, että sun pitäisi jotenkin anella hänen seuraansa, vaan jos tarkoituksena on ollut nähdä, niin tottakai on luonnollista kysyä, että mikä toiselle tuli. Hänen vastauksestaan voit sitten päätellä, että kannattaako kyseisen henkilön kanssa enää olla yhteyksillä. Itse ainakin laittaisin viestiä, jos toisesta ei lupauksista huolimatta kuuluisi.  Ihan jo siitä syystä, että tietäisin, etten jäisi koko päiväksi odottelemaan, tai voisin jopa olla myös huolestunut, että onkohan toiselle tapahtunut jotakin.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi