Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok loukkaantua tästä?

Vierailija
05.03.2019 |

Nähdään yhden kaverin kanssa aina välillä eripaikoissa ja tapahtumissa. Sovittiin sitten että voitais mennä kahville muutaman päivän päästä ja oltiin sovittu jo suunnilleen aikakin. Hän lupasi laittaa viestiä kun on hoitanut omat juttunsa ensin ja sitten mentäis kahville.

Ei kuulunu tuona päivänä, eikä sen jälkeen koskaan.

Itse jäin uteliaana odottamaan tuleeko edes pahoitteluviestiä, mutta ei.

Loukkaannunko turhasta vai olenko herkkähipiä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli eka kerrankin tekee oharit, ihan turha suuttua.

Vierailija
2/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos taas tekee usein oharit, turha silloinkaan on suuttua - näitä tulee ja menee. Voit valita oletko epäluotettavan kaverin kanssa tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa selvittää mistä kyse. En ihan ymmärrä tollasta mentaliteettiä, että ei edes yritetä selvittää mistä kyse, vaan osoitetaan mieltä loukkaantumalla. Voihan olla, että hän vain yksinkertaisesti unohti. 

Vierailija
4/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä sopisi tuollaisen kanssa enää mitään, enkä ottaisi itse ensin yhteyttä. Jos hän ottaa eikä oma-aloitteisesti selitä tapahtunutta, kysy suoraan. Mitä tapahtui kun meidän piti mennä kahville, en kuullut susta mitään? Vastauksen mukaan sitten päätät annatko toista mahdollisuutta.

Vierailija
5/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla vaikka teholla. Ei ole ok loukkantua vielä.

Vierailija
6/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oli eka kerrankin tekee oharit, ihan turha suuttua.

Ollaan ennenkin sovittu epäsäännöllinen kahvikerta ''ensviikolle'' ja hänen piti laittaa viestiä. Ei laittanut eikä muuten koskaan pahoitellut ja tuolloin en loukkaantunut ja sinänsä ok koska ei ollut tarkkaa päivääkään sovittuna.

Ollaan nähty uudestaan tuon jälkeen ja sovittiin sitten tämä toinen kerta ja päiväkin erikseen sovittuna eikä mitään kuulunut silloin eikä tänäpäivänäkään ole kuulunut. 

ap

Vierailija
7/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran kysyin tuollaiselta tyypiltä mikä on ongelma. Sain vastaukseksi pitkät lätinät, että hän on spontaani tyyppi eikä halua stressata aikatauluista... Se oli sitten siinä.

Vierailija
8/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun olisi pitänyt selventää aloituksessa että tämä on periaatteessa jo toiset oharit. Ekalla kerralla hänen piti laittaa viestiä ''ensviikolla'', mutta ei laittanut. En loukkaantunut ja sovittiin toinen kerta. Ja tässä sitä nyt ollaan.

ap

Vierailija
9/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaveriltasi epäkohteliasta. Olisin itsekin loukkaantunut.

Vierailija
10/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun olisi pitänyt selventää aloituksessa että tämä on periaatteessa jo toiset oharit. Ekalla kerralla hänen piti laittaa viestiä ''ensviikolla'', mutta ei laittanut. En loukkaantunut ja sovittiin toinen kerta. Ja tässä sitä nyt ollaan.

ap

En silti välttämättä osaisi olla loukkaantunut. Jos kaveri ei anna mitään selitystä, niin luultavasti niin hyvä kaveri ei olekaan kyseessä. Kenties ei olekaan niin halukas näkemään. Oletko sinä yleensä aktiivinen yhteydenpidossa? 

Vierailija
11/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan tuollaisessa tilanteessa viestiä usein jo pari tuntia ennen sovittua tapaamista jos mitään ei ole kuulunut, että "hei mikä on tilanteesi, ehditäänkö tavata tänään?".  En jää passiivisena odottamaan ja loukkaantumaan.

Vierailija
12/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan tuollaisessa tilanteessa viestiä usein jo pari tuntia ennen sovittua tapaamista jos mitään ei ole kuulunut, että "hei mikä on tilanteesi, ehditäänkö tavata tänään?".  En jää passiivisena odottamaan ja loukkaantumaan.

Näin on ihmiset erilaisia. Mulla ainakin tapana pitää sovitusta kiinni ja jos en pidä niin mikään ei estä mua laittamasta viestiä kamulle ettei nyt sovikaan ja jäädä passiivisena odottamaan että toinen kyselee perään.

ap

Vierailija
13/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on ihmiset erilaisia. Mulla ainakin tapana pitää sovitusta kiinni ja jos en pidä niin mikään ei estä mua laittamasta viestiä kamulle ettei nyt sovikaan ja jäädä passiivisena odottamaan että toinen kyselee perään.

ap

Niin, ihmiset on erilaisia. Toiset loukkaantuvat, uhriutuvat ja vieläpä tekevät keskustelun aiheesta. Sen sijaan, että aidosti selvittäisi asian. En sano, että on hyväksyttävää mutta ymmärrettävää, että esim. stressi, masennus, kiire voi vaikuttaa niin, että aidosti unohtelee asioita. 

Vierailija
14/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin, ihmiset on erilaisia. Toiset loukkaantuvat, uhriutuvat ja vieläpä tekevät keskustelun aiheesta. Sen sijaan, että aidosti selvittäisi asian. En sano, että on hyväksyttävää mutta ymmärrettävää, että esim. stressi, masennus, kiire voi vaikuttaa niin, että aidosti unohtelee asioita. 

Eikä edes muista jälkikäteen pahoitella, kun huomaa unohduksensa... Niin, meitä on joka junaan.

Vierailija
15/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin nämä "mennään vaikka kahville tiistaina" eivät ole vielä näin ole mitään kiveen hakattuja päivämääriä, saattaa olla että mennään tai saattaa olla ettei mennä. Riippuu siitä miten tiistaina jaksaa ja jaksaako kumpikaan laittaa viestiä jne.

Toiselle tuo tarkoittaa sitä, että mennään tiistaina kahville.

Vierailija
16/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida luottaa siihen, että ystäväsi arvostavat seuraasi? Siksi muistuttelet.

Vierailija
17/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Näin teen minäkin, pidän sovitusta kiinni ja ilmoitan jos en pääse. Mutta kuten itsekin sanoit, ihmiset ovat erilaisia eivätkä kaikki toimi näin. Siksi voi itsekin olla aktiivinen. 

Vierailija
18/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin nämä "mennään vaikka kahville tiistaina" eivät ole vielä näin ole mitään kiveen hakattuja päivämääriä, saattaa olla että mennään tai saattaa olla ettei mennä. Riippuu siitä miten tiistaina jaksaa ja jaksaako kumpikaan laittaa viestiä jne.

Sen takia en loukkaantunut ekasta kerrasta. Vaikka ei kuitenkaan unohdustaan huomattua koskaan pahoitellut tai selitellyt.

Toinen kerta olikin päivämäärä/aikakin suunnilleen päätettynä ja siksi olen ihmeissäni.

ap

Vierailija
19/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida luottaa siihen, että ystäväsi arvostavat seuraasi? Siksi muistuttelet.

Minä en jaksa turhaa draamaa kaverisuhteissa. Voin ihan hyvin itsekin kysyä, että mikä tänään on meininki. 

Vierailija
20/32 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia en loukkaantunut ekasta kerrasta. Vaikka ei kuitenkaan unohdustaan huomattua koskaan pahoitellut tai selitellyt.

Toinen kerta olikin päivämäärä/aikakin suunnilleen päätettynä ja siksi olen ihmeissäni.

ap

Suunnilleen. Ehkä hän ei vieläkään pitänyt sitä sovittuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä