Kannattaako mennä ilman lähetettä magneettikuvaan
vai neuvotella lääkärin kanssa? Tilanne on se, että neurologi ei pitänyt tarpeellisena kuvantamista.
Kommentit (45)
No mikäs siinä, hae magneettiselfie jos pätäkkää riittää.
Joudut maksamaan koko lystin. Mutta jos se tuo mielenrauhan, niin mikä ettei. Jos on siis rahaa!
Eihän ilman lähetettä pääse magneettiin.
Maksaa melkoisesti, eli mieti onko halua ja kykyä maksaa lasku omasta pussista!
Harvemmin sieltä mukaan rahaa saa, eli siinä mielessä ei ole kannattavaa. Kyllä siinä kassavirta kääntyy negatiiviseksi.
Ei sinne magneettiin vaan mennä tuosta vaan, "hei mä tulin nyt kuvatkaa mut" yksityiselläkään. Erkoislääkäri tekeee sinulle lähetteen yksityiselläkin.
Ilman lähetettä ei kuvata missään.
Vierailija kirjoitti:
Älä julista tietämättömyyttäsi. Googlaa Synlab ja ota asioista selvää.
en usko että minnekään pääsee ilman lääkärin lähetettä mri:hin.
Vierailija kirjoitti:
Pääsee synlabissa.
Näköjään joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä julista tietämättömyyttäsi. Googlaa Synlab ja ota asioista selvää.
Ei ainakaan ennen päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Selviääkö tonnilla?
Sehän riippuu mitä kuvataan ja missä.
Mä en ainakaan päässyt magneettiin ilman lähetettä, vaikka mulla oli lähete vastaavaan röntgenkuvaan. Kyllä ne varmaan mielellään sen lähetteenkin tekee 150e hintaan, mut ilman sitä ei pääse.
No osaatko kysyä mitä haluat tietää, eli pyytää oikeanlaisen magneettikuvan (oikea kohta, oikeat säädöt, varjoaineen tarve?)? Ja osaatko tulkita kuvan itse?
Synlab tarjoaa mahdollisuutta ilman lähetettä, muilla lääkäriasemilla vaatii lähetteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan päässyt magneettiin ilman lähetettä, vaikka mulla oli lähete vastaavaan röntgenkuvaan. Kyllä ne varmaan mielellään sen lähetteenkin tekee 150e hintaan, mut ilman sitä ei pääse.
Syn Labissa?
Jos ei ole mitään oireita, niin ehkä sitten ei kannata mennä.