Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvaiset vs. ajellut miehet

Vierailija
05.03.2019 |

Kumpi enempi naisten mieleen?

Karvaiset vs. ajellut miehet

Vaihtoehdot

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvattomilla miehillä on heikot testot. Jostain syystä nää salipullat on aina ajeltuja.

Sitten tulee 6 kuukauden tauko puntista ja kroppa sulaa neljäsosaan. Pyh. Heikot.

Vierailija
42/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään ajellusta. Omalla miehellä ei ole kuin partaa vähäsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopivasti karvainen. Ei selkäkarvoja! Karvaton mies on poika (tai homo).

Päteekö sama naisiin? Karvaton nainen on tyttö.

Pätee.

Äänestä että "siistitty" sanasta luovutaan, sillä ei pidä paikkaansa se että kun jollain kasvaa karvaa paikassa jossa sitä kuuluu kasvaa, eikä leikkele sitä pois, niin olisi epäsiisti.

Vierailija
44/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on vaikkapa lähi-idästä niin hyväksyn karvat. Suomalaiselta mieheltä vaadin siistittyä kehoa, pieni parta on ok muuten pitää olla ajeltu

Vierailija
45/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miesten sheivaus on jotenkin...outoa/huvittavaa. Pystyn suuseksiinkin ilman sheivaustakin. Itselläni pidän pikkupuskan, siistin sen alapuolisen alueen. Pikkutyttöposliiniksi en ala minäkään.

Paras mies on luonnostaan vähempikarvainen, kunnon tukka, munakarvat ja muuten normisti siellätäällä. Selkäkarvat on ainoa karvaällötys.

N36

Vierailija
46/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä kunnon pehko, odottaisin samaa myös naiselta.

Mulla sama. Selässä ei kasva, mutta kaikkialla muualla kyllä, enempi, vähempi. Naisen tärkeimmät karvat sijaistee alhaalla. Muuten olkoot vaikka kaljupäinen, mutta alakarvoissa on kaikki, tuoksu, maku, tuntu. 

Vierailija
47/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaisuus oksettaa!!

Vierailija
48/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat ajelen ennen kesää, ettei pahenna hikoilua. Korkeintaan kaksi kertaa vuodessa. Partaa myös siistin. En välitä mitä naiset ajattelee.

T. mies

Vierailija
49/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on oikeastaan ihan sama, onko luonnontilassa, siistitty vai posliini. Toki se vois olla vähän hankalaa, jos häpykarvoitus on ihan älyttömän runsas, joten silloin ehkä ihan karvojen lyhentäminen vois olla paikallaan.

Vierailija
50/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kainalokarvat ajelen ennen kesää, ettei pahenna hikoilua. Korkeintaan kaksi kertaa vuodessa. Partaa myös siistin. En välitä mitä naiset ajattelee.

T. mies

Minä olen näin naisena aina ajellut kainalokarvat, kunnes päätin pari kesää sitten kokeilla villiä pusikkomuotia. Siihen saakka uskoin tuohon, että karvat pahentavat hikoilua. Mutta kuinkas kävikään, karvojen kasvattamisen jälkeen loppuivat vaaleiden paitojen kainaloihin ilmestyvät märät läntit ja hienhaju...

Vierailija
51/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvainen mies mulle, kiitos! Hitsi kun alkoi himottaa.

Onneksi niitä saapui läjäpäin Suomen maalle. Heruu varmaan sinullekin. 

Ei kelpaa tuontimiehet mulle. Onneksi löytyy mukavan karvaisia kotimaisistakin!

Vierailija
52/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan virkistävää! Mies joka ajattelee noin. Itse pidän karvaisista miehistä ja vastoin nykymuotia itseltä löytyy klassinen tumma karvakolmio. Ajan kyllä sieltä ihan alhaalta karvat veks ja hieman siistin. Posliiniksi en kyllä vetäisi vaikka mies alkaisikin ruinaamaan. 

Suotta ajelet alhaaltakaan mitään, siellä karvat suojaavat emätintä. Kiihottavaa kun kosteudet ja limat rähmiintyy karvoihin. Oikeastaan kaikenlaiset ajellut kohdat alapäässä saavat minut huolestumaan, haavaumat ja näpyt, sänget eivät ole ikinä kauniita.

Vierailija
53/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajelin perskarvat!

t.MIES

Miten? Itse kerran myös yritin, mutta oli mulkku ja pallit tiellä, niin luovutin :(

Vierailija
54/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan virkistävää! Mies joka ajattelee noin. Itse pidän karvaisista miehistä ja vastoin nykymuotia itseltä löytyy klassinen tumma karvakolmio. Ajan kyllä sieltä ihan alhaalta karvat veks ja hieman siistin. Posliiniksi en kyllä vetäisi vaikka mies alkaisikin ruinaamaan. 

Suotta ajelet alhaaltakaan mitään, siellä karvat suojaavat emätintä. Kiihottavaa kun kosteudet ja limat rähmiintyy karvoihin. Oikeastaan kaikenlaiset ajellut kohdat alapäässä saavat minut huolestumaan, haavaumat ja näpyt, sänget eivät ole ikinä kauniita.

Vähän offtopikkina tuli tästä mieleen, että pidän jotenkin nurinkurisena, että miehiä oksettaa naisen luonnollinen karvoitus, mutta on vain kiihottavaa, jos peniksen päähän jää siitä nykyään mieluisammasta reiästä vähän kakkaa.

Vierailija
55/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän offtopikkina tuli tästä mieleen, että pidän jotenkin nurinkurisena, että miehiä oksettaa naisen luonnollinen karvoitus, mutta on vain kiihottavaa, jos peniksen päähän jää siitä nykyään mieluisammasta reiästä vähän kakkaa.

Haha, ihana. Voi olla  että ketju ei kauaa pysy "poliittisesti epäkorrektien" kommettiesi takia.. Tuot kyllä mieleeni yhden miehen, josta välitän. :)

Vierailija
56/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran erehdyin jostain syystä ajelemaan kaikki karvat vyötäröstä alaspäin.

En pystynyt kävelemään viikkoon.

Vierailija
57/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut nyt homoista ja pedareista. Normimies ei pidä mistään tuhkaluukusta. Mieluummin ajattelemme, ettei sitä ole edes olemassa ja naiset käyvät vessassa vain puuteroimassa nenäänsä.

T. mies

Vierailija
58/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini oli kakkumatù. Sùvaitsevaiset naiset lapioivat kakkua reikään, joka oli hänen ruokkoamattomassa parrassaan.

Vierailija
59/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä miehenä. Ei juma***ta voi tajua miehiä joita ällöttää naisen karvat, mutta silti haluavat hoonata ulosteaukon kanssa.

Vierailija
60/63 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä miehenä. Ei juma***ta voi tajua miehiä joita ällöttää naisen karvat, mutta silti haluavat hoonata ulosteaukon kanssa.

Lisään vielä, että näitä samoja on ilmeisesti NAISISSAKIN. Käsittääkseni osa naisista nauttii kun anaaliin jyystetään mutta karvat heillä on ihan ällöjä jotka poistetaan ettei seksikokemus mene pilalle. Toista se on tuhkaluukun kanssa, siinä on hellyys ja romanttisuus kukassaan kun sievän karvattoman alapään pa**a-aukkoa tongitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä