Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tällaista kivaa Jehovat opettaa lapsilleen

Vierailija
01.03.2013 |

http://www.kotimaa24.fi/blogit/lapsille-demonien-hyoekkaeyksistae-kertominen-on-epaeeettistae-ja-julmaa

..Itse ko lahkossa kasvaneena voin kertoa että pelkäsin HYSTEERISESTI noita pahoja henkiä, demoneita. En uskaltanut nukkua yksin, kun pelkäsin että demoni tulee yöllä. Yleensä vanhemmat lohduttaa lapsia, että mörköjä ei ole olemassa, Jehovat sensijaan buustaa mörköjen (demonien) pelkoa vakuuttelemalla lapsille että niitä ON ja ne tykkää kiusata nimenomaan lapsia.

Hyi hitto että menee vieläkin inhon väristykset.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun vanhemmat teki niin, et voi silti sanoa että kaikki JT vanhemmat toimii niin. Ainakaan minä tai kukaan minun sukulaisistani tai ystävistä ei koskaan pelännyt tuollaista. Taisi olla ainoa pimeänpelkääjä eräs maailmallinen kaveri joka joskus lapsena oli meillä yökylässä.

ex-JT

Vierailija
2/7 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 12:48"]

Jos sun vanhemmat teki niin, et voi silti sanoa että kaikki JT vanhemmat toimii niin. Ainakaan minä tai kukaan minun sukulaisistani tai ystävistä ei koskaan pelännyt tuollaista. Taisi olla ainoa pimeänpelkääjä eräs maailmallinen kaveri joka joskus lapsena oli meillä yökylässä.

ex-JT

[/quote]

Just että noi tuon blogin esimerkkiopetuksetkin on tuulesta temmattu, ex-jt?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. on edelleen jehovantodistaja, sen näkee puolustelusta ja "maailmallinen" termin käytöstä.

Vierailija
4/7 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 12:53"]

2. on edelleen jehovantodistaja, sen näkee puolustelusta ja "maailmallinen" termin käytöstä.

[/quote]

En ole mutta kärkkääseen kirjoitukseen vastataan kärkkäästi ;) Itse en lahkoon kuulu enkä vapaaehtoisesti enää haluaisi tutkistellakaan. Ne ajat kuuluu lapsuuteen ja minä pärjään paremmin ilman uskontoa.

Silti totuus ei ole se mitä netissä lukee tai joku/jotkut sanovat että kaikki asiat on mennyt niin.

Vierailija
5/7 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on sallittua, aseet, väkivalta, hullut uskonnot. Singaporessa on todella monet asiat kielletty ja rangaistukset todella todella kovia, ei haittaa rehellistä ihmistä mitenkään, päin vastoin rikollisuutta on hyvin vähän, siellä rikolliset kärsii paljon ja syyttömät vähän.

Vierailija
6/7 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo eroaa esim hellareiden helvetti- ja maailmanloppupelotteluista? Kaikkiin uskontoihin K-18 merkintä, niin loppuu tuo lasten rääkkäys.

Vierailija
7/7 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 12:53"]

[/quote]

Eli, väität siis ettei nuo blogin lainaukset pidä paikkaansa? epäilin itsekin heti että et taida ollakaan entinen todistaja :)

AP

En ole mutta kärkkääseen kirjoitukseen vastataan kärkkäästi ;) Itse en lahkoon kuulu enkä vapaaehtoisesti enää haluaisi tutkistellakaan. Ne ajat kuuluu lapsuuteen ja minä pärjään paremmin ilman uskontoa.

Silti totuus ei ole se mitä netissä lukee tai joku/jotkut sanovat että kaikki asiat on mennyt niin.

[/quote]