Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa polttareista, joissa olette olleet. Huonot/hyvät?

Vierailija
05.03.2019 |

Millaisissa polttareissa olette olleet? Mikä oli huonoa, mikä hyvää? Tehtiinkö porukalla jotain, vai oliko morsian enemmän keskipisteessä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks polttareissa pitää olla jotain typeriä leikkejä tai temppuja?

Teennäistä touhua mielestäni..

Vierailija
22/26 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ohjelmaa polttareissa on ollut? Hemmotteluhoidot ovat hirmuisen kalliita. Baarikin maksaa todella paljon loppupeleissä. Mitään nolaavaa ei haluta kylläkään. 

Voihan niitä hemmotteluja tehdä itsekin porukalla! Ja ohjelmaideoita on netti täynnä...

Onpa täällä tympeetä porukkaa. Kyllä minulla on ollut hauska juhlia kaikkia polttareita, joissa olen ollut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ohjelmaa polttareissa on ollut? Hemmotteluhoidot ovat hirmuisen kalliita. Baarikin maksaa todella paljon loppupeleissä. Mitään nolaavaa ei haluta kylläkään. 

No mikä on todella paljon? Jos leikitään, että teitä on vaikka kymmenen hengen porukka ja jokainen tarjoaa baarissa morsiamelle yhden juoman, tuloksena on jo melkoinen känni.

Tällä hetkellä budjetiksi ollaan ehdotettu 20-30 euroa/vieras koko polttareiksi. Tässä pohditaan mitä tehdään nyt sitten... Eli tuohon budjettiin suhteutettuna: 3-10 e sisään + morsiamen sisäänpääsy. Olut/siider vähintään 5 e, drinkki sitten jo 8 e. Tuohon menikin sitten budjetista jo 50%.

Kesäaikana se perinteinen, eli piknikille puistoon. Mutta Suomessa kun ollaan, niin kannattaa olla myös varasuunnitelma kylmän ja sateen varalta.

Vierailija
24/26 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis maksamaan itse enemmän, vaikka ekstraa, muut vieraat siis sitä mieltä että ihan max 20-30 e, mutta kivaa pitää olla kaikilla. Majoituskin pitäisi tuolla rahalla saada. No, nyt saa käyttää luovuuttaan. t. se toinen täällä polttareita järjestämässä oleva

Vierailija
25/26 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan niitä hemmotteluja tehdä itsekin porukalla! Ja ohjelmaideoita on netti täynnä...

Onpa täällä tympeetä porukkaa. Kyllä minulla on ollut hauska juhlia kaikkia polttareita, joissa olen ollut!

Kiva kuulla, olisi mukava kuulla hyvistä polttareista! Mikä niistä teki hyvät?

Ap

Vierailija
26/26 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa katsella kavereitaan tai tuntemattomia vapaa-ajallaan? Itse tykkäsin kun polttarini olivat se kun kaaso keräsi jokaiselta osallistujalta 50€ ja luovutti ne minulle kauniin kortin kera. Ei turhaa tekohauskaa eikä pää kipeänä seuraavana aamuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan