Millainen teidän vihkisormus on?
Mulla on Beaverbrooksin 18 ct kultainen full eternity ring timanteilla. Miehellä on myös 18 ct kultasormus samasta paikasta.
Miehen mielestä oli hirveän epäromanttista tilata sormukset netistä, mutta ihastuin tähän malliin ja se oli ainoa, jonka enää sitten halusin.
Tykkään timanteista, mutta minusta sormus, jossa on yksi tai muutama iso kivi ei tunnu yhtään vihkisormukselta. Siksi full eternity. Ja mitään muita kiviä en pidä, paitsi timantteja ;)
Sekin kävi vielä, että ensimmäinen oli liian suuri ja jouduttiin vaihtamaan se. Palvelu oli kyllä ihan 100%.
Miten teillä muilla?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt nykyään enää mitään sormuksia käyttää..
Minä nyt ainakin. Kihlasormus, perinteinen sileä suomalainen, on nököttänyt vasemmassa nimettömässä reilut 28 vuotta ja vihkisormus, v-muotoinen yhdeksällä pienellä timantilla, melkein 27 vuotta. Kertokaas leidit, kun pääsette saman miehen kanssa samoille vuosille. :)
Kihlasormus on keltakultaa, kapea ja sileä.
Vihkisormus on
https://www.google.com/search?q=timanttisormus+0,05ct&client=ms-unknown…
Toivottavasti toimii linkki. Tuo sopi kaikkein parhaiten sormeeni, muut eivät näyttäneet minulta. Katseltiin ja kokeiltiin kyllä useita, mutta aina palattiin tähän.
Miehellä on leveä, sileä sormus. Keltakultaa niinkuin minullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on 40 pientä ja 9 isoa timanttia, paksu ja keltakultainen. Ihana kun minä, ihastuin siihen heti. On vähän sellainen överiprinsessasormus mutta kerrankos sitä. Miehellä on hillitympi mutta vähän saman tyylimen.
Onko sun miehellä kiviä! Ihanaa, jos on! Mun mies ei halunnut mut luulen et on katunut jälkeenpäin.
Beacerbrooksilla oli ennen ihana miesten vihkisormus, jossa keltakultaan oli upotettu pienet timantti, rubiini, safiiri ja smaragdi. Ap
Miehellä ei ole kiviä, ei hänkään niitä huolinut. Sen sijaan hänen sormuksessa on ns timanttileikkausta saman tyylisesti kun minulla on sitten niitä timantteja rivissä. On muuten samanlaista paksua keltakultaa. Kihlasormuksemme ovat molemmat myös keltakultaa timanttileikkauksella joten sopivat hyvin yhteen. Miehelläkin on siis meillä kaksi sormusta vaikka näin ei kai yleensä ole.
Vanha art deco -kauden sormus, punertavaa kultaa, kolme timattia ("ennen, nyt, aina").
En ensin halunnut vihkisormusta ollenkaan enkä ole koskaan piitannut timanteista (tai kullasta), mutta sitten näin tuon sormuksen vintage-liikkeessä ja halusin sen.
Mulla on kihla, ja vihkisormus sama sormus, tämä
https://www.kultajousi.fi/fi/valkokultainen-timanttisormus-0-05ct-vinta…
Oli vain yksinkertaisesti kaunein ja siroin hintaluokan (alle 1000€ ) sormuksista :D
Millainen? No nykyisin liian pieni.
Näkymätön. Ja juuri siksi paras mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Millainen? No nykyisin liian pieni.
Mulla sama. Sain ensin ihottuman sormien vläiin ja jouduin ottamaan sormksen pois useaksi kuukaudeksi. Kun sitten olisin laittanut sen takaisin, niin sepä ei enää mahtunutkaan!
Lahtelaisella kultasepällä teetetty valkokultainen, yhdellä timantilla, neliönmallinen istutus. Kihlat sama sileänä.
Vierailija kirjoitti:
Lahtelaisella kultasepällä teetetty valkokultainen, yhdellä timantilla, neliönmallinen istutus. Kihlat sama sileänä.
Nämä sormukset on sen verran leveät, ettei enää 12v myöhemmin mahdu molemmat samaan sormeen. Pitäisi viedä venytettäväksi. Käytän vain vihkisormusta, tosin nyt korona-aikaan en hygieniasyistä käytä sormuksia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en käytä korona-aikaan hygieniasyistä.
Suoraan sanottuna se on ihan hirveä. Ihan kivan näköinen, hopeinen ja jokunen timantti rivissä, mutta ne timanttien istutukset on tehty jotenkin typerästi, niin että sinne jää aina vähän vettä ja sitten se kostea ja nihkeä sormuksen paikka häiritsee.
Saatan käyttää tätä myös tekosyynä, kun en yksinkertaisesti vain tykkää käyttää koruja. Ne ovat toki kauniita, mutta minua häiritsee ihan älyttömästi jos kaulassa/sormessa/ranteessa/korvissa on jotain ylimääräisiä killuttimia. Niinpä käytän koruja, sitä vihkisormustakin, vain juhlissa.
Halvat. Yht. Noin 20e. Sisälsi kaiverrukset.
Minulla yksinkertainen ruusukultainen timanttisormus vinkisormuksena, kahden vuoden takaa, tämän näköinen
https://i00.eu/img/413/1024x1024/bz5i923p/47638.jpg
Maksoi 1 500 euroissa.
Menimme suoraan naimisiin joten kihlasormusta ei ole :)
Kullattu, ohut sormus ilman kiviä. Makso jonku 20$. Miehellä ei oo ollenkaan.
Miehen äidin 25-v. hääpäivälahjaksi mieheltään saama sormus on minun vihkisormukseni. Ohut, kultainen ja yksi timantti.