Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen teidän vihkisormus on?

Vierailija
05.03.2019 |

Mulla on Beaverbrooksin 18 ct kultainen full eternity ring timanteilla. Miehellä on myös 18 ct kultasormus samasta paikasta.

Miehen mielestä oli hirveän epäromanttista tilata sormukset netistä, mutta ihastuin tähän malliin ja se oli ainoa, jonka enää sitten halusin.

Tykkään timanteista, mutta minusta sormus, jossa on yksi tai muutama iso kivi ei tunnu yhtään vihkisormukselta. Siksi full eternity. Ja mitään muita kiviä en pidä, paitsi timantteja ;)

Sekin kävi vielä, että ensimmäinen oli liian suuri ja jouduttiin vaihtamaan se. Palvelu oli kyllä ihan 100%.

Miten teillä muilla?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevala. Hopeinen Käsi Kätehen.

Vierailija
2/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alliance. Eli timantit menee ympäri kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen hopearinkula. Muistaakseni maksoi 40e. Miehellä sellainen perinteinen vihkisormus, se maksoi 120e.

Vierailija
4/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mulla on siis toi sama. Sitä se full eternity just tarkoittaa. Tai infinity. Symboloi ikuista rakkautta :)))))

Ap

Vierailija
5/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mulla on siis toi sama. Sitä se full eternity just tarkoittaa. Tai infinity. Symboloi ikuista rakkautta :)))))

Ap

Googlasin ja huomasin saman :-). Meille se myytiin alliancena.

Vierailija
6/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin pitkään tuota keltakultaa. Olisin muuten halunnut valkokultaisen mutta kuvassa se näytti niin halvalta. Keltakultainen taas oli todella keltainen. Onneksi näin tämän, kun se liian suuri sormus tuli. Kysyin heiltä voisiko sitä väriä mitenkään muuttaa. Ehdottivat, että tehdään harjatusta kullasta. Ja lopputulos on ihana! Kun mies näki minun sormuksen, hänkin vaihtoi omansa saman sävyiseen harjattuun kultaan.

Tämä harjattu kulta sopii hyvin minun muiden kulta ja platinasormusten kanssa!

Vierailija
7/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin pitkään tuota keltakultaa. Olisin muuten halunnut valkokultaisen mutta kuvassa se näytti niin halvalta. Keltakultainen taas oli todella keltainen. Onneksi näin tämän, kun se liian suuri sormus tuli. Kysyin heiltä voisiko sitä väriä mitenkään muuttaa. Ehdottivat, että tehdään harjatusta kullasta. Ja lopputulos on ihana! Kun mies näki minun sormuksen, hänkin vaihtoi omansa saman sävyiseen harjattuun kultaan.

Tämä harjattu kulta sopii hyvin minun muiden kulta ja platinasormusten kanssa!

Tämä siis Ap

Vierailija
8/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on 40 pientä ja 9 isoa timanttia, paksu ja keltakultainen. Ihana kun minä, ihastuin siihen heti. On vähän sellainen överiprinsessasormus mutta kerrankos sitä. Miehellä on hillitympi mutta vähän saman tyylimen.

Vierailija
9/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on 40 pientä ja 9 isoa timanttia, paksu ja keltakultainen. Ihana kun minä, ihastuin siihen heti. On vähän sellainen överiprinsessasormus mutta kerrankos sitä. Miehellä on hillitympi mutta vähän saman tyylimen.

Tarkoitus oli kirjoittaa että ihana kun mikä, mutta käyhän se noinkin...

Vierailija
10/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetettiin kultasepällä omat, käsin taotut, uniikit sormuksemme. Kierrätyshopeiset, pienen pieni kivi, suomalainen berylli.

Vierailija
11/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hlökoht on kulta ja timantit ollet aina jotenkin "halvan" näköisiä. Siis maksavat oikeasti hunajaa, mutta omassa kädessä näyttävät purukumiautomaatista tulleelta. Siksi valitsin hopeisen sormuksen ilman kiviä. Katsoo sitten jos vanhuksena mieli muuttuu ja juhlitaan jotain suurempaa hääpäivää oikein kultaisilla ja kivellisillä malleilla, mutta nyt näin.

Vierailija
12/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkokultainen Korus Designin jää-mallistoa. Näin kuvan lehdessä ja halusin semmoisen. Käytiin liikkeessä ja teetätettiin minulle sopiva yksilö :)

Vierailija
13/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun miehellä kiviä! Ihanaa, jos on! Mun mies ei halunnut mut luulen et on katunut jälkeenpäin.

Beacerbrooksilla oli ennen ihana miesten vihkisormus, jossa keltakultaan oli upotettu pienet timantti, rubiini, safiiri ja smaragdi. Ap

Vierailija
14/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen, ohut, kolmella timantilla.

Sormus on mun äidinäidin vihkisormus vuodelta -34. Mies oli saanut sen mun äidiltä ja kultasepällä tuunauttanut mulle sopivaksi. Sain tietää asian vasta hääpäivänä, olin uhkarohkeasti antanut miehen hoitaa itsenäisesti sormusasian 🙂

Vierailija
15/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on vihkisormus:

https://sandberg.fi/product/v-66w/

ja tämä on kihlasormus: 

https://sandberg.fi/product/v-66-7w/

Minulle juuri sopivat, miehellä on paksumpi valkokultainen sileä sormus.

Vierailija
16/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkokultaa ilman koristuksia, miehellä samanlainen. En ole tosin käyttänyt enää moneen vuoteen.

Vierailija
17/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkokultainen timanttisormus. Kolme 1 karaatin briljanttihiottua lähes virheetöntä timanttia. Aivan järjettömän kallis mutta kerrankos tuo kirpaisi.

Vierailija
18/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle hlökoht on kulta ja timantit ollet aina jotenkin "halvan" näköisiä. Siis maksavat oikeasti hunajaa, mutta omassa kädessä näyttävät purukumiautomaatista tulleelta. Siksi valitsin hopeisen sormuksen ilman kiviä. Katsoo sitten jos vanhuksena mieli muuttuu ja juhlitaan jotain suurempaa hääpäivää oikein kultaisilla ja kivellisillä malleilla, mutta nyt näin.

Kaikille ne ei vaan sovi! Tiedän tunteen. Siksi mäkin olin ihan et apua!!!! oon tilannut KELTAKULTAISEN vihkisormuksen netistä!!! Mun iho on todella vaalea, ja yleensä mun korut on valkokultaa tai platinaa. Mut jotenkin vaan ihastuin tähän malliin, jota oli vain kektakullasta. Onneksi se harjaus pelasti!!! Ap

Vierailija
19/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkokultainen Korus Designin jää-mallistoa. Näin kuvan lehdessä ja halusin semmoisen. Käytiin liikkeessä ja teetätettiin minulle sopiva yksilö :)

Nää on aivan ihania!!! Mutta vähän liian raskaita ja koristeellisia minun käteen. Ap

Vierailija
20/37 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeiset, sinisiä kiviä, käsityönä teetetyt, kummallakin omanlainen. Aiheena Kuutamovirta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän