Outo koulunkäyntiavustaja
Olen koulunkäyntiavustajana ala-asteella. Meillä on töissä toinen mies puolinen avustaja, joka on homo.
Autamme välillä yhdessä liikunnan opettajaa liikunnantunneilla pitämällä järjestyssä isossa ryhmässä yllä. Ei siis fyysisesti rankkaa, emme joudu itse urheilla. Kuitenkin, joka liikuntatunnin päätteksi tämä avustaja, menee poikien kanssa yhdessä suihkuun, 2lk oppilaiden kanssa..
Ymmärtäisin, jos hän itse joutuisi liikkumaan ja urheilemaan tunneilla, mutta pääsääntöisesti meidän työ noilla tunneilla on seistä paikallaan ja katsoa että kaikki toimii että oppilaat on kunnolla.
Itse ihmettelen miehen toimintaa ja vanhempana en välttämättä tykkäisi ajatuksesta, etenkin kun tiedän miten turha hänen peseytymisensä on.
Mitä te olette mieltä?
Kommentit (6)
Ei kuulu toimenkuvaan. Ilmoita rehtorille, ja jos ei parannusta, johtokunnan puheenjohtajaan, ja kouluvirastoon, jos ei mitään parannusta asiaan, poliisille. Kysy miten toimitaan anonyymisti, esim kouluvirastosta.
Että tarinasi pohjustus oli taas suunnattoman pitkä ja unhodit huutaa perään Apua! Auttakaa! Formaatti on muuten tuttu.
Niin, minäkin tunnistin tämän kirjailijanalun heti ensimmäisestä lauseesta. Mutta, kohta ap tulee kertomaan tänne, kohteliaasti kuten hänellä on tapana, ettei tämä suinkaan ole provo, koska kuka nyt provoaisi tällaisella aiheella? ;)
Joo ei taida kuulua toimenkuvaan mutta miten toi homous liittyi tähän? miksi se piti erikseen mainita?
Jospas hän on samalla tukena ja apuna lapsille?