Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman ihanin koira!

Vierailija
28.02.2013 |

Meidän coton de tulear on tänään 9kk vanha. Ihana luonne! En voisi kuvitellakaan ettei tuo ihana pallero asuisi meillä. Ihana luonne lapsiperheeseen ja kelle vaan. Suosittelen! Mun verenpaineet on laskeneet koiran myötä, eikä koskaan ole naurettu niin paljoa kuin koiran meille muuton jälkeen. Suosittelen tätä ihanaa ja turkiltaan vaativaa koirarotua koiraa haluaville. Ainakin seurakoiraa haluaville. Et tule olemaan yksinäinen =).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cotonit ovat ihania! itselläni 5v coton uros, enkä voisi kuvitellakaan muuta rotua :) se on aina positiivinen ja elämää täynnä oleva pikku karvapallo!hyvin siisti ja tottelevainen poika. rakastaa pitkiä lenkkejä ja kaikenlaista puuhastelua isäntäväen kanssa. palloa jaksaisi noutaa taukoamatta. hieman varauksella suhtautuu aluksi uusiin ihmisiin, eikä ryntää heti rasavillinä kenen tahansa syliin. muutaman kerran kun tapasi ystäväni niin johan olivat ylimmät ystävykset :) turkki vaatii hoitoa, pesemistä kerran kuukaudessa, harjaamista päivittäin, mutta se ei ole todellakaan ollut mikään vaiva, kun näin ihanan koiran saanut! :) jos kaipaat pientä iloista energiapakkausta, joka todellakaan ei ole vaan mikään koriste, vaan rakastaa lenkkeilyä ja temmeltämistä niin suosittelen cotonia!

Vierailija
2/5 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun olet löytänyt mieleisesi. Itse pidän lyhytkarvaisemmista roduista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sitä koiraa nauratti?

Vierailija
4/5 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 23:54"]

Mikäs sitä koiraa nauratti?

[/quote]

Vierailija
5/5 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mistäkin pitää.

Minulle ainoa oikea on berninpaimenkoira. Se on kunnollisen kokoinen, kaunis, hyväluonteinen, perheeseensä syvästi kiintyvä otus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä