Intian joukkuraiskaajia uhkaa kuolemantuomio
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288544266346.html?pos=ok-nln
Miten osuu omaan oikeustajuusi? Itse en oikein osaa sääliä....
Kommentit (11)
Mun intialainen ystävä kerto tästä vähän yksityiskohtia... Länsimaissa ei oo tapana retostella sellasilla asioilla kuin Intian lehdissä, joten tuli vähän yllätyksenä. Raiskaajat oli kuulemma raiskannu ensin naisen ja sitten raiskannu sitä ruosteisella rautaputkella. Samalla, jolla ne oli naista ja miestä hakannut. Sitten naiselta oli revitty kohtu sisältäpäin ulos, ja naisen sisäelimet olivat ihan sekasin. Kohtu oli paiskattu tien poskeen, ja parin kilsan päässä myös nainen. Todella vastenmielistä. Naista yritettiin ommella kasaan sairaalassa monta päivää, mutta lopulta hän kuoli vammoihinsa.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 19:45"]
Mun intialainen ystävä kerto tästä vähän yksityiskohtia... Länsimaissa ei oo tapana retostella sellasilla asioilla kuin Intian lehdissä, joten tuli vähän yllätyksenä. Raiskaajat oli kuulemma raiskannu ensin naisen ja sitten raiskannu sitä ruosteisella rautaputkella. Samalla, jolla ne oli naista ja miestä hakannut. Sitten naiselta oli revitty kohtu sisältäpäin ulos, ja naisen sisäelimet olivat ihan sekasin. Kohtu oli paiskattu tien poskeen, ja parin kilsan päässä myös nainen. Todella vastenmielistä. Naista yritettiin ommella kasaan sairaalassa monta päivää, mutta lopulta hän kuoli vammoihinsa.
[/quote]
Hyi kamala, oksettavaa! En olisi osannut edes kuvitella mitään noin kuvottavaa. Alan taipua kakkosen kannalle, että kidutus ennen kuolemaa olisi parempi rangaistus.
ap
En yleensä kannata kuolemantuomiota, mutta tässä tapauksessa kannatan.
Ei voi vaatia elämää pois toiselta, jos tekee yhden virheen! Vähän hei armoa.
paskat vois raiskata ja repiä pallit irti ja tunkea ne anukseen ja sit antaa kuolla vammoihin
paskat vois raiskata ja repiä pallit irti ja tunkea ne anukseen ja sit antaa kuolla vammoihin
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 19:45"]
[/quote]
Rautaputki kiskottiin uhrista niin kovalla voimalla että suurin osa suolista tuli mukana ulos. Muistaakseni 5 % suolistosta jäi sisään. Luin tämän jostakin enkun kielisestä lehdestä.
Kiduttamalla tappamisesta ei saisi rangaista jollain siivolla teloituksella?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 19:36"]
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288544266346.html?pos=ok-nln
Miten osuu omaan oikeustajuusi? Itse en oikein osaa sääliä....
[/quote]Kuolema on ehdottomasti liian lievä rangaistus.
Raiskaajat olisi sopivaa kiduttaa kuoliaaksi noin puolenvuoden aikana!