Juuri 18 täyttäneellä tytöllä jo kuudes poikaystävä
Mielestäni on aika paljon tuon ikäiselle. Syksyllä erosi neljännestä poikaystävästään ja sen jälkeen oli hetken aikaa viides ja nyt siis jo kuudes tällä hetkellä.
Kommentit (20)
Kunnon horo. Kysy siltä että paljonko tienaa
Ei osaa olla yksin. Hankkisi muuta tekemistä kuin miehet.
Just tämän takia 40v nainen ei kehtaa kertoa äidilleen, että neljäskymmenes kahdeksas rakastaja menossa.
Kerro lisää, niin taivastellaan yhdessä... ;o)
huoran maineenhan se ap:n tyttö on jo saanut. enkä ihmettele... huhhuh.
Mitä pahaa tuossa on, kun menee yliopistoon, ei tarvitse enää vaihtaa vaan ottaa sen ekan hyvän
ihan sama mikä maine lukioiässä on
Mikä luokitellaan poikaystäväksi tuossa iässä? Mulla oli tossa iässä jo aikamoinen numero pelkkiä seksisuhteita :D
Hah, mulla oli tuon ikäisenä ollut jo 11 poikaystävää.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 21:03"]
Mitä pahaa tuossa on, kun menee yliopistoon, ei tarvitse enää vaihtaa vaan ottaa sen ekan hyvän
[/quote]
Mitä jos valitsisi heti ensimmäistä kertaa sen hyvän. Ei ne jatkuvalla vaihtamisella parane
En tiedä, minusta taas on hyväkin, ettei jämähdä siihen yhteen ja samaan jo tuossa iässä. Nuoruus on kokeilemista ja elämistä varten, kyllä sitä ehtii tasaantua sitten myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 09:37"]
En tiedä, minusta taas on hyväkin, ettei jämähdä siihen yhteen ja samaan jo tuossa iässä. Nuoruus on kokeilemista ja elämistä varten, kyllä sitä ehtii tasaantua sitten myöhemmin.
[/quote]
Mä olen ihan samaa mieltä,se on todella hyvä että kokeilee tossa iässä. Itse olen täyttänyt 36-v niin kyllä ne monesti teininä solmitut suhteet kariutuu kun pitää päästä kokeilemaan muita. Olen tässä vuosien varrella kuullut aika montaa tilitystä perheenäideiltä" miltä tuntuis olla jonkun toisen kanssa" kun ollaanmenty naimisiin sen 16v tavatun matin kanssa. Eli nuoruus on sitä varten että kokeillaan eri juttuja ja ihmisisuhteita.
mitä sitten. antaa naisen nauttia miehistä, mitä paha siinä on ?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 08:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 21:03"]
[/quote]
Mitä jos valitsisi heti ensimmäistä kertaa sen hyvän. Ei ne jatkuvalla vaihtamisella parane
[/quote]
Sitä ei tunnista ilman kokemusta.
Karseeta, miten luonnollisena ja tavoiteltavana lukemattomia seksisuhteita pidetään. Ihminen on aika rikki (vaikkei sitä itselleen myöntäisi) tuollaisen jälkeen, eikä mikään tunnu miltään. Tätä taustaa vasten en yhtään ihmettele masennuslääkkeiden syönnin yleisyyttä.
No mitenkäs sitä muuten oppii? Ei kaikkien kanssa tarvitse mennä sänkyyn. Sitten voi sanoa kun on n.37-vuotias kuten minä, että jos ei ole oppinut mitään vaan jämähtänyt 18-vuotiaan tasolle niin..On vuodet menneet hiukan hukkaan. Jos pystyy ottamaan vastuuta ja oppimaan virheistä niin kyllä sitä joskus rauhoittuu. Lopullisesti voi rauhoittua elämisen ja suhteiden hötköilyiltä vasta haudassa.
hahaa, mulla oli tuon ikäisenä ollut jo 10-15 poikakaveria. Sängyssä en kenenkään kanssa ollut ollu
No, ensinnäkin, mitä poikaystävällä tuossa tarkoitetaan? Monella nuorella on aika idealistinen kuva rakkaudesta ja kun se kumppani ei istukaan siihen, helposti etsitään muualta. Ihan ok saada kokemuksia erilaisista ihmisistä, kunhan ei polta näppejään ja oppii, että omallakin toiminnalla on merkitystä suhteiden onnistumisen kannalta.
Mä muuten tapasin nykyisen mieheni 16-vuotiaana. Olin seurustellut jo aikaisemmin, mutta kenenkään kanssa sitä ennen en ollut päätynyt yhdyntään. Nyt ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta enkä todellakaan ole haaveillut kokemuksista muiden kanssa. Ajatuskin ällöttää. Meitä on niin erilaisia, mutta tiedän, että itse en nauttisi seksistä kenenkään muun kanssa.
Jos ei heti löydä hyvää saa vaihtaa kunnes on tyytyväinen!