Hih,sain äärettömän hyvää seksiä.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 23:47"]
Perseeseen? t.Dragofix.
[/quote]
No tottakai.
T. AP
No voi voi ap. Mun ja mieheni seksi perustuu puhtaasti rakkauteen ja sitä ollaan harrastettu noin 25 vuotta 2-3 kertaa viikossa.
Kaikkein ihaninta siinä on se, että se tunne on mukana siitä rakkaudesta ja se saa sen tuntumaan ihan kaikilla aisteilla aina vaan:)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 00:10"]
No voi voi ap. Mun ja mieheni seksi perustuu puhtaasti rakkauteen ja sitä ollaan harrastettu noin 25 vuotta 2-3 kertaa viikossa.
Kaikkein ihaninta siinä on se, että se tunne on mukana siitä rakkaudesta ja se saa sen tuntumaan ihan kaikilla aisteilla aina vaan:)
[/quote]
Joo, mut me ollaan nuoria ja kauniita, te vanhoja ja rumia.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 18:04"]
Huh huh taas jaksaa viikonlopun.
[/quote]
Mitäääh, meinaatko olla vkl:n ilman seksiä? No eipä ihme, jos täällä pitää kuuluttaa vuoden tapaus.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 00:10"]
[/quote]
Joo, mut me ollaan nuoria ja kauniita, te vanhoja ja rumia.
[/quote]
ei olis tullut mieleenkään nuorena mennä mihinkään vauva palstalle. Vaikka monesti olen hyvää seksiä saanutkin. Ja katotan kuin kaunis ja nuori olet 20v päästä ;)
et taida kovin usein saada, kun asia on noin tärkeä kuuluttaa julkisesti?