Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvoisiko joku kiltti Android-marketin kanssa

Vierailija
28.02.2013 |

Minulla on siis HTC Desire -merkkinen puhelin. Tahtoisin ladata siihen tuollaisen qr-koodin lukijan, mutta en ole koskaan mitään ostanut tuolta android-marketista. Eli en pysty lataamaan tuota sovellusta. Tulee vain ilmoitus, että ei onnistu. Mitä voisin tehdä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen saa muistaakseni sieltä ilmaiseksi, ei tarvitse ostaa. Android markettiin kirjaudutaan omalla google-tilillä sisään ja siirrytään lataamaan sovellus. En sitten tiedä missä on mennyt vikaan, jos tulee virheilmoitusta. Mikäli ostat sovelluksen se näkyy ja maksetaan puhelilaskussa.

Vierailija
2/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä virheilmoituksessa tarkalleen lukee? Siinä pitäisi olla syy, miksei se onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannet kiitokset vastanneille. Minulla on kirjautumisen kanssa jokin ongelma, kun en ole aiemmin tuolta mitään ostanut tai hankkinut. Käyn huomenna puhelinliikkeessä selvittämässä asiaa.

Kiitos kuitenkin teille, jotka yrititte auttaa, vaikka ette edes tienneet, mitä olin vailla! :)

Vierailija
4/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 18:22"]

Tuhannet kiitokset vastanneille. Minulla on kirjautumisen kanssa jokin ongelma, kun en ole aiemmin tuolta mitään ostanut tai hankkinut. Käyn huomenna puhelinliikkeessä selvittämässä asiaa.

Kiitos kuitenkin teille, jotka yrititte auttaa, vaikka ette edes tienneet, mitä olin vailla! :)

[/quote]

Pitää olla google-tili ja kirjautua sinne, että voi mennä Android-marketiin ostoksille. Olisiko kyse siitä?

Vierailija
5/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on google-tili netissä, mutta ei kai se sama käyttäjätunnus ja salasana sitten kai käy tuohon puhelimeen. Pitänee perustaa sinne uusi tili.

Vierailija
6/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se käy se sama. Kun menet Android-marketiin, se pyytää sinua kirjautumaan google-tilillesi. Tai sehän ei enää ole Android-market vaan Play-kauppa.

Vierailija
7/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 19:17"]

Minulla on google-tili netissä, mutta ei kai se sama käyttäjätunnus ja salasana sitten kai käy tuohon puhelimeen. Pitänee perustaa sinne uusi tili.

[/quote]

Eieiei! Kun just sillä sun olemassa olevalla tilillä sinne marketiin mennään.

Vierailija
8/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanoo, että koska en ole aiemmin ostanut kaupasta mitään, pitäisi olla "valkoinen kauppakassi -kuvake". Takaisinpäin mennessä tulee vain tilinluomisohjeita. Luovutan. :)

Kiitos kaikille!

Vierailija
9/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 17:39"]

Sellaisen saa muistaakseni sieltä ilmaiseksi, ei tarvitse ostaa. Android markettiin kirjaudutaan omalla google-tilillä sisään ja siirrytään lataamaan sovellus. En sitten tiedä missä on mennyt vikaan, jos tulee virheilmoitusta. Mikäli ostat sovelluksen se näkyy ja maksetaan puhelilaskussa.

[/quote]

Voi maksaa myös luottokortilla. 

Vierailija
10/10 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt onnistuin! Se lataaminen vaati vain niin pitkän ajan, kun olin uusi asiakas. Kiitos kaikille apuaan tarjonneille! :)