Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, jos joku yrittäisi tukehduttaa minut nukkuessani?

Vierailija
28.02.2013 |

Jostain syystä pelkään, että poikaystävälläni on taipumusta unissakävelyyn ja että hän yrittää tuolloin tukehduttaa minut nukkuessani. Olen kysynyt häneltä suoraan, mutta hän ei myönnä mitään ainakaan. Olen useana yönä herännyt siten, että oloni on sellainen, kuin olisin ollut hetkeä aikaisemmin tukehtumaisillani. Kaulallani on ollut painaumia, suu on ollut aivan kuiva, iho nihkeän viileä ja pulssi on ollut todella korkea.

Ennen heräämistä olen usein ko. tilanteen yhteydessä nähnyt painajaista, jossa hän puhuu minulle sekä tekee pahaa tai uhkailee. Kun olen herännyt, poikaystäväni on ollut hereillä tai nukkunut (teeskennellyt nukkuvaa?) hyvin keveää unta sekä ollut aivan vieressäni. Kun kysyn häneltä, olisiko hän tehnyt jotain sellaista minulle, hän suuttuu.

Tulikin mieleeni sellainen, että heräisinkö siihen, jos hän tekisi pahaa minulle, kun nukun, vai voiko pelkoni olla totta? Olen (oikeasti!) miettinyt, että asentaisin kamerat makuuhuoneeseen, jotta voisin tarkistaa yön tapahtumat tarvittaessa jälkikäteen. Tämä kuulostaa aivan hullulta ja on melkein syöksemässä meidät eroon, mutta olen lukenut vastaavista tapauksista lehdistä joskus.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaa siitä että ei herää amulla.

Vierailija
2/6 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 15:12"]

Sen huomaa siitä että ei herää amulla.

[/quote]

Pelkoni liittyykin siihen, että hän yrittäisi tukehduttaa siten, että kärsisin hapenpuutteesta, mutta jäisin kuitenkin henkiin. Jos se liittyisi unissakävelyyn tms., niin hän häiritsisi hapensaantiani hetken. Asia tuntuu niin nololta, etten oikein tiedä, miten etenisin, sillä a) poikaystäväni suuttuu, jos kysyn suoraan häneltä, b) jos kertoisin ulkopuoliselle, minua pidettäisiin höyrähtäneenä ja c) minulla ei ole todisteita siitä, että pelkäämäni olisi totta. Lisäksi d) eli kameroiden asentaminen kotiin vaikuttaisi sekin hieman kajahtaneelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vainoharhaisena tuskin nukkuisit niin sikeästi ettet heräisi samantien kun ukkos sua kuristaisi tai tukahtuttaisi.

Taidat nähdä painajaisia tai sinulla on öinen kauhukohtaus.

Eli kyllä heräisit  heti kun ukkos kädet olisi vielä kaulalla tai tyyny naamalla.

Vierailija
4/6 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista. Ehkä täytyy googlettaa tuosta öisestä kauhukohtauksesta, voi olla se kyseessä.

Vierailija
5/6 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se onkin poltergeist,katso Paranormal Activity -elokuva,siitä saa hyviä vinkkejä.

Vierailija
6/6 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kylllä olla tämäkin,niin ku joku epäili.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Y%C3%B6llinen_kauhukohtaus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan