Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinisen tulaisuuden tarina alkaa olla lopussa Soinin ilmoituksen myötä...

Vierailija
05.03.2019 |

YLE:"Timo Soini ei lähde ehdolle eduskuntavaaleihin – "Minulla alkaa uusi matka""

https://yle.fi/uutiset/3-10673279

Ei kyllä äänestäjiä harmita, muutamaa sinistä tosin ehkä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta kun lamppu sammuu...

Vierailija
2/5 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Siiimon Elon, joka paukuttaa päätänsä mediassa aina kun voi, läpimeno voidaan vaaleissa unohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli lopussa jo kauan ennen ilmoitusta. Soinin sisältököyhät ”plokit” eivät nauti kansansuosiota.

Vierailija
4/5 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, taitaa tulla kourallinen k*sipäitä kuppaamaan "sopeuttamisrahaa".

Ilman aktivointimalleja, 2v 1800€/kk.

Reilua kansalle eikö?

Vierailija
5/5 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli lopussa jo kauan ennen ilmoitusta. Soinin sisältököyhät ”plokit” eivät nauti kansansuosiota.

Nyt tosin vasta taitaa Elot ja Elovaarat tajuta että heillä on mahdollisuus korkeintaan 2023 eduskuntaan, olemassaolevan puolueen riveistä.