Suolakurkut himottaa! En tietääkseni ole edes raskaana :D
Nimenomaan ne altaissa olevat kokonaiset suolakurkut himottaa ihan sikana, voisin syödä niitä ihan sairaat määrät. Siis pelkkiä kurkkuja, laitan niitä välillä leivän päälle ihan vaan näön vuoksi, vaikka en haluaisi edes syödä leipää, haluan vain syödä kurkkuja. Miestä pelottaa, että olen joko seonnut tai raskaana.
Mitä ihmettä tää on? :D joku puutostila?
Kommentit (8)
ap tässä taas, lisäyksenä, että taivaallisin asia tällä hetkellä olisi hapankorppu oivariinillä ja päälle suolakurkkuja, tai mieluummin hapankorppu ja kurkku erikseen.
minulle iskee useinkin himo. Syön 4-5 kurkkua kokonaisena, sieltä altaasta ostan pussiin :)
Mulla menee viikossa 1,5 kg maustekurkkuja, enkä varmasti ole raskaana. Ostan aina pussin, viipaloin ne ja syön paljaaltaan (no, toimii kurkku monessa ruoassakin). Mitään leipää tarvitse koristeeksi...
Suolanpuutetta varmaan? Krapulasta tuttua, mutta voi olla muutenkin, jos liian vähäsuolainen ruokavalio.
Onko muuten niitä altaassa olevia tavallisia suolakurkkuja missään purkeissa? Aina kun ostan ja luulen, että ovat, niin ovatkin niitä kamalanmakuisia maustekurkkuja.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 14:31"]
Onko muuten niitä altaassa olevia tavallisia suolakurkkuja missään purkeissa? Aina kun ostan ja luulen, että ovat, niin ovatkin niitä kamalanmakuisia maustekurkkuja.
[/quote]
Haluaisin kans tietää, mun mielestä ne purkkikurkut on ihan liian makeita, joten olen tyytynyt kalastelemaan kurkkuni niistä altaista. :D Niitä on vaan vaikeampa mussuttaa, kun ei viittis kokonaista kurkkua ottaa kouraan vaan pitää aina pilkkoa. Purkista olisi helppo haarukoida.
-ap
Kääri paperiin ja syö se kokonainen kurkku sillä tavalla. Yleensä ovat niissä suurissa altaissa parempilaatuisia (kiinteitä ja kovia) kuin purkkiin pilkotut.
Oletko varma ettet ole raskaana? Aika oudolta muuten kuulostaa.