Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suolakurkut himottaa! En tietääkseni ole edes raskaana :D

Vierailija
28.02.2013 |

Nimenomaan ne altaissa olevat kokonaiset suolakurkut himottaa ihan sikana, voisin syödä niitä ihan sairaat määrät. Siis pelkkiä kurkkuja, laitan niitä välillä leivän päälle ihan vaan näön vuoksi, vaikka en haluaisi edes syödä leipää, haluan vain syödä kurkkuja. Miestä pelottaa, että olen joko seonnut tai raskaana.

Mitä ihmettä tää on? :D joku puutostila?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettet ole raskaana? Aika oudolta muuten kuulostaa.

Vierailija
2/8 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä taas, lisäyksenä, että taivaallisin asia tällä hetkellä olisi hapankorppu oivariinillä ja päälle suolakurkkuja, tai mieluummin hapankorppu ja kurkku erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle iskee useinkin himo. Syön 4-5 kurkkua kokonaisena, sieltä altaasta ostan pussiin :)

Vierailija
4/8 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee viikossa 1,5 kg maustekurkkuja, enkä varmasti ole raskaana. Ostan aina pussin, viipaloin ne ja syön paljaaltaan (no, toimii kurkku monessa ruoassakin). Mitään leipää tarvitse koristeeksi...

Vierailija
5/8 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolanpuutetta varmaan? Krapulasta tuttua, mutta voi olla muutenkin, jos liian vähäsuolainen ruokavalio.

Vierailija
6/8 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten niitä altaassa olevia tavallisia suolakurkkuja missään purkeissa? Aina kun ostan ja luulen, että ovat, niin ovatkin niitä kamalanmakuisia maustekurkkuja.

Vierailija
7/8 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 14:31"]

Onko muuten niitä altaassa olevia tavallisia suolakurkkuja missään purkeissa? Aina kun ostan ja luulen, että ovat, niin ovatkin niitä kamalanmakuisia maustekurkkuja.

[/quote]

Haluaisin kans tietää, mun mielestä ne purkkikurkut on ihan liian makeita, joten olen tyytynyt kalastelemaan kurkkuni niistä altaista. :D Niitä on vaan vaikeampa mussuttaa, kun ei viittis kokonaista kurkkua ottaa kouraan vaan pitää aina pilkkoa. Purkista olisi helppo haarukoida.

-ap

Vierailija
8/8 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääri paperiin ja syö se kokonainen kurkku sillä tavalla. Yleensä ovat niissä suurissa altaissa parempilaatuisia (kiinteitä ja kovia) kuin purkkiin pilkotut.