Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supernanny Suomi - OFFICIAL

Vierailija
05.03.2019 |

Aijotko katsoa? Tänäänhän se alkaa Avalla klo 21:00.

Kommentit (2250)

Vierailija
1761/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että käydään läpi tunneasioita yms. Väistämättä vaan tulee mieleen, että mitähän koulukaverit tuumaavat kun poika on jonkun tädin kanssa opettelemassa tunnetaitoja telkkarissa. Ei erityisen hyvä alusta käsitellä tuollaisia asioita. 

Vierailija
1762/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaitaan tämä äiti ei ainakaan osaa pestä. Yök. Säälittää varsinkin tyttö. Itkee raukka kun äidillä ei ole aikaa lapsille. 🥺

Hänellä on ollut monta burn outia. Hammasasiat ovat siinä saattaneet jäädä taka-alalle. Arvostan tätä naista. Esimiestehtävissä painaa kovasti hommia. Hyvin surullisen oloinen, toivottavasti asiat paranevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuon tytön nimi on? Sapsu lienee lempinimi.

Safine tai jotain sinnepäin. 

Vierailija
1764/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla Saphira tai Safira?

Vierailija
1765/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampaitaan tämä äiti ei ainakaan osaa pestä. Yök. Säälittää varsinkin tyttö. Itkee raukka kun äidillä ei ole aikaa lapsille. 🥺

Hänellä on ollut monta burn outia. Hammasasiat ovat siinä saattaneet jäädä taka-alalle. Arvostan tätä naista. Esimiestehtävissä painaa kovasti hommia. Hyvin surullisen oloinen, toivottavasti asiat paranevat.

Itse työnarkomaanin lapsena en arvosta lainkaan vanhempia, jotka laiminlyövät lapsiaan työn takia. Jos työ on sinulle maailman tärkein asia, älä hanki lapsia. 

Vierailija
1766/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tunnekylmän ja sulkeutuneen oloinen tuo äiti..? Toivottavasti saavat apua, tuntuu, että perheellä olisi mahiksia niin paljon onnellisempaan elämään.

Vierailija
1767/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa tämä jakso koska olen itse vähän samanlainen työnarkomaani yt-äiti... tosin vasta 1 burnout takana kun tuolla naisella kolme. Mutta viime yönäkin tein klo 4 asti duunia ja illan myös.

Mulla tosin vähän eri syy duunin määrään: olen erittäin hyväpalkkaisessa mutta kyvyilleni liian vaativassa työssä. En selviä hommistani kunnialla jos en paina lähes läpi vuorokauden. Mutta 6500 e kk-palkan takia jatkan, onhan meillä sen takia varaa omaan taloonkin.

Vierailija
1768/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sabrina!

Vierailija
1769/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua kun tuli paha mieli tytön puolesta 😢 symppis perhe!

Vierailija
1770/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Miten tälläseen perheeseen ei ole aiemmin mikään lastensuojelu tms. puuttunut? Omalla paikkakunnallani jos diagnosoidaan mt-ongelma niin siitä lähtee ennakoiva lasu-ilmoitus jonka kautta perheelle hankitaan KOKONAISVALTAISTA apua. Tuo nainen on pelottava. Sama synkkä ilme naamalla, kotia ei ole tehty kodiksi vaan pelkästää säilytyspaikaksi. Olen aidosti tosi huolissani! Onneksi saavat nyt edes jotain apua...

Vierailija
1771/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa tämä jakso koska olen itse vähän samanlainen työnarkomaani yt-äiti... tosin vasta 1 burnout takana kun tuolla naisella kolme. Mutta viime yönäkin tein klo 4 asti duunia ja illan myös.

Mulla tosin vähän eri syy duunin määrään: olen erittäin hyväpalkkaisessa mutta kyvyilleni liian vaativassa työssä. En selviä hommistani kunnialla jos en paina lähes läpi vuorokauden. Mutta 6500 e kk-palkan takia jatkan, onhan meillä sen takia varaa omaan taloonkin.

Raha tärkeämpää kuin terveys? Ok. 

Vierailija
1772/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkopatjasängyiltä noi näytti. Jalat vaan puuttuu. Mikäs tossa on nukkua. Itsekin kakarana nukuttiin paljon patjalla lattialla vaikka sänkykin oli. Kivaahan se oli.

Vierailija
1773/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista: Sisaruksilla ainakin todella hyvät välit. Ei tappelua ja vinkumista niin kuin suurimmassa osassa perheistä tässä ohjelmassa. 

Vierailija
1774/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi Kape vois tulla kaappaan keittiön, syötiinkö just tomaatteja, joiden ympärillä mikrotettua pekonia? Symppiksen oloinen perhe silti!

Vierailija
1775/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika karua kutsua noin 10v sisaruksia pariskunnaksi. 

Mietin ihan samaa, nannylta typerä kommentti!

Vierailija
1776/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sabrina!

Eihän vaan Saphira.

Vierailija
1777/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuttavan ihanat lapset. Sen sijaan tuota äitiä pitäis läpsiä avokämmenellä että herätys!

Vierailija
1778/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivista: Sisaruksilla ainakin todella hyvät välit. Ei tappelua ja vinkumista niin kuin suurimmassa osassa perheistä tässä ohjelmassa. 

Minusta poikkeuksellisen aurinkoiset, huumorintajuiset ja hyväkäytöksiset lapset verrattuna muihin jaksoihin.

Vierailija
1779/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika karua kutsua noin 10v sisaruksia pariskunnaksi. 

Mietin ihan samaa, nannylta typerä kommentti!

Mä ymmärsin sen niin, että lapset on joutuneet tukeutumaan toisiinsa, ja heillä on perheen ainoa tunneyhteys.

Vierailija
1780/2250 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta poikkeuksellisen aurinkoiset, huumorintajuiset ja hyväkäytöksiset lapset verrattuna muihin jaksoihin.

Ovat joutuneet kasvamaan liian nopeasti isoiksi, koska äiti jättänyt heidät pitkälti omilleen. Sydän särkyy kun katselee tuota lasten ikävää </3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä