Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supernanny Suomi - OFFICIAL

Vierailija
05.03.2019 |

Aijotko katsoa? Tänäänhän se alkaa Avalla klo 21:00.

Kommentit (2250)

Vierailija
421/2250 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin etäinen tuo perheen äiti. Tuntuuko muistakin jotenkin ulkopuoliselta?

Mulle tuli vähän sellainen fiilis, että kun on saatu (tyttö?)vauva niin ei enää jakseta tarvitsevien ja raskaassa iässä olevien poikien jutuista kiinnostua. Leikkausteknisiä syitä toki, mutta ei siinä alussa ainakaan äiti kovin montaa ystävällistä sanaa tai katsettakaan niille pojille kohdistanut, eikä aikaakaan oikein ollut, kun taapero muka vei kaiken äidin ajan. Uusintakäynnillä oli sitten onneksi toinen poikakin äidin sylissä.

Olen hieman erimieltä. Tuo on yleinen ongelma jossa lapset vaan jätetään kasvattamatta. Niiden kanssa ei alunperinkään touhuta yhdessä jolloin kehittyisi sosiaalisiataitoja joilla tuon ikäiset toki leikkisi yhdessä. Ne taidot kun on vaan jäänyt kehittymättä niin sitten nousee nyrkit, kyynärpäät ja jalka aseiksi. Nämä vaan nakataan pihalle muiden ongelmaksi kun itse ei jakseta sitä lasta. Tässäkin perheessä lapset oli mitä fiksuimpia, kun niiden kanssa vaan alettiin touhuta ja keskustella ja mikä tärkeintä kuunnella.

Vierailija
422/2250 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta uusimman jakson perhe oli ehkä kivoin tähän mennessä. Lapset nyt on tainnut olla joka jaksossa ihan mukavia, varsinkin kun "ongelmia" on korjattu.

Kyllähän selkeästi äidille otti koville havahtuminen Piian kommentteihin että hän vaikuttaa etäiseltä poikiin nähden. Toisaalta kuitenkin molemmat pojat sanoivat äitiä kivaksi jne.

Musta nuo pojat oli kans mukavanoloisia kunhan vähän Piia kävi korjailemassa asioita.

Ja mutenkin nämä vanhemmat olivat valmiita tekemään kaikkensa asioiden eteen ja muutenkin hyväntuulinen jakso vaikka alun perusteella olisi saattanut luulla jotain muuta. TÄYSIN eri maata kuin edellisen jakson perhe, missä äitiä ei kiinnostanut panostaa juuri ollenkaan asioihin vaikka lapset olisivat sitä halunneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/2250 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan järkyttynyt jaksosta 7... siis mitä tämä äiti oikein ajattelee? ensimmäinen lapsi ollut jo todella vaikea masennuksen takia ja SILTI hankkii 3 muuta? ja isä ei mukana kuvioissa tietenkään? tässä kärsii lapset ensisijaisesti. Toivon heille kaikkea parasta. Tosiaan eka jakso tuli vastaan josta tunnen melkeinpä suoranaista vihaa.

Anteeksi kun en ole ihan uusimpia vastauksia lukenut tästä langasta, mutta pakko kysyä mikä ajaa ihmisen tähän? onko tämä joku niin sanottu "WT kulttuuri" josta aina puhutaan niin paljon? en tunne ketään lähipiirissäni jotka olisivat kuten nämä ihmiset, ehkä minä elän kuplassa. Luulisi olevan loogista että jos jo ensimmäisen lapsen kohdalla on paljon ongelmia, niin lopettaa siihen?

Vierailija
424/2250 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin jotenkin vaivasi viimeisessä jaksossa se, että äiti ei vaikuttanut olevan lainkaan kiinnostunut pojistaan. Huuteli vaan ohjeita, mutta itse vietti aikaa vaan nuorimman parissa. Pojat vaikutti fiksuilta, mutta tottakai riitaa tulee jos pitäisi vaan kahdestaan leikkiä koko ajan. Vanhemmat ei hyvällä anna huomiota niin lapset hakee sitä sitten huonolla käytöksellä.

Tuli vaan paha mieli niiden poikien puolesta.

Vierailija
425/2250 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti perhe saa apua ja äiti alkaa nyt oikeasti tsempata ja jättää sen puhelimensa vähemmälle. Sekä äiti että sisko kertoivat yhteen ääneen kuinka kaksi nuorempaa lasta ovat rauhallisempia loppuillan, syövät hyvin ja nukkuvat hyvin sen jälkeen, kun ovat saaneet ulkoilla. Kuitenkaan äiti ei tunnu kykenevän viemään lapsia ulos, ja kerrankin olivat siellä vain koska 5-vuotias oli sanonut, että meidän pitää mennä ulos. Ymmärrän, että ulkoilu ei aina ole herkkua, mutta kyllä siitä pitäisi tehdä rutiini tuossa kohtaa, kun sillä on lapsiin niin positiivinen vaikutus. Yhdellä tutullani on 6-vuotias adhd-lapsi ja hän on lapsensa kanssa pari tuntia ulkona joka päivä ja joka säällä, myös arkipäivisin työpäivän jälkeen. He käyvät leikkipuistossa, pyöräilevät, käyvät metsäretkillä, pururadalla jne. Tuttu sanoi, että ulkoilu on elinehto sille, että heillä pysyy kotona pakka kasassa.

yhna tuo voi olla juuri vaikeaa, ei ole aikaa ulkoilla 2h illassa. Nousen 6lta, lapsen kanssa lähtö n 0715-0730, töissä 0830, töistä 1600, himassa 1700 jos suoraan tullaan, klo 19 aloitettava iltatoimet. tässä parissa tunnissa yritän ehtiä keinua puoli tuntia mutta pyykkiä, siivoamista, ruoanlaittoa jne jne. ei hetken rauhaa ja mulla yksi lapsi. Toivon että vielä voitas elää perheenä, tää rumba on ihan järkyttävää. :(

Tuotahan se lapsiperhe-elämä on. Mitä oikein odotit?

että yhna olisin erityislapsen kanssa kusessa ja että olisi kiva jos olisi se toinen aikuinen osallistumassa vaikka lapsi tietääkseni ns normaali. nyt olen lapsen kanssa aina kun en ole töissä. hänellä, verikokeissa jne. lapsi aina mukana.

Vierailija
426/2250 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää viimesin  vanhin  on 11  ja mamma 27  eli saanut 16v ????  isä ollut yli 20v  eli  eikös se ole jo   lainvastaista?????

Vierailija
427/2250 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tea ollut 15 saadessaan vanhimman lapsensa, isä oli eri kuin tämä Jani.

Vierailija
428/2250 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin oli 12 eli tosiaan hyvin nuorena (15v.) saanut hänet.

Vierailija
429/2250 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmassa isä vaikuttaa pössyttelijältä

Vierailija
430/2250 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusimmassa isä vaikuttaa pössyttelijältä

Onnettomuudessa vammautinut, elää kovien kipujen kanssa ja kertoi Pialle, että nukkuu huonosti niiden takia. Aika vähän isän tilannetta käsiteltiin ohjelmassa.

Vierailija
431/2250 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää viimeisin jakso oli tosi surullinen,noi tarttis omaa aikaa ja paljon.Super nanny ei nyt kyllä ollu ’kartalla’,miehellä on kipuja ,se vaikuttaa jaksamiseen.Tässä perheessä tarvittaisiin kyllä muutakin kun ’uusia sääntöjä’.Ja keskimmäisellä tod.näk. ADHD..jota ei ole ’huomattu.

Ei paljon puhuttu ’omasta ajasta,ei taida nyt pelkät kauratyynyt riittää..

Vierailija
432/2250 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
433/2250 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
434/2250 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen ja järkyttävä uusin jakso. Äiti sanoo yrittäneensä tehdä kaikkensa mutten usko sitä. Ei kannata ihmetellä miksi lapsilla on pahoja ongelmia kun itse ollaan ihan samanlaisia ja äitikin paniikissa kun oikeasti tehdään jotain ilman puhelinta. Isä vaikuttaa järkevältä.

Vierailija
435/2250 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen ja järkyttävä uusin jakso. Äiti sanoo yrittäneensä tehdä kaikkensa mutten usko sitä. Ei kannata ihmetellä miksi lapsilla on pahoja ongelmia kun itse ollaan ihan samanlaisia ja äitikin paniikissa kun oikeasti tehdään jotain ilman puhelinta. Isä vaikuttaa järkevältä.

Todella, ihan apaattiset lapset ja hiljainen kämppä... Kamalaa katsottavaa

Vierailija
436/2250 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvin lähti toimimaan. Hienoa, että saivat apua ja lähtivät toimimaan neuvojen mukaisesti.

Vierailija
437/2250 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt niin noiden ulkomaisten kuin nyt kotimaisen version kohdalla yhtä ja samma: kuinka paljon noissa ohjelmissa on käsikirjoitettua ja kuinka paljon ihan ehtää tavaraa. Useimmissa tosi-tv-ohjelmissahan halutaan korostaa niitä huonoja puolia, tässä siis lasten riehumista ja vanhempien kykenemättömyyttä hallita lapsiaan.

Vierailija
438/2250 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa katsottavaa tuo uusin jakso. Ei mitään ymmärrystä lastenkasvatuksesta kun vanhemmat keskittyy miltä itse näyttää somessa.. :(

Vierailija
439/2250 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo !! Ei tarvi kun toi Disa googlata niin instragram jo kertoo paljon käyttää aikaa poseraamiseen ja ulkonäköönsä.. plus ne ”fitness videot”.. On ollu aiemminkin jossain ohjelmassa. Se missä sidottiin silmät ja pussaillaan tuntemattomia. Nykyinen miehensä on samanlainen julkkistyrkky jos vähän ottaa selvää. Ei ihme että lapset jää ilman huomiota. Harmittavaa että yritetään päästä julkisuuteen lasten ongelmien kautta..

Vierailija
440/2250 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disa on ollut joskus yli kymmen vuotta sitten myös Unelmien poikamiehessä. Toki silloin hänellä ei varmaan ollut vielä lapsia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän