Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ansaita oma kunnioitus takaisin?

Vierailija
05.03.2019 |

Olen kokenut vastoinkäymisiä elämässäni, ihan kuten meistä varmasti moni muukin ja näiden myötä vaipunut epätoivoon ja masennukseen...antanut periksi, antanut itseni mennä. Tiedän ettei kaikille näin tapahdu, mutta olen ollut heikko.
Inhoan itseäni tämän vuoksi, en ole mitään enkä pysty arvostamaan itseäni siksi, pahinta on että olen vähitellen herännyt huomaamaan arvostuksen puutteen itseeni myös kumppanissani, tiedän että hän suorastaan halveksii tiettyjä asioita joita olen tehnyt ja teen kun en ota vastuuta elämästäni, joten jollen ala tekemään asioille jotain tulen itseni lisäksi menettämään myös parisuhteeni.
Mitä tekisitte tilanteessani? Miten alkaa arvostamaan ja kunnioittamaan itseään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita pienistä askelista. Pienistä puroista kasvaa iso virta. Kun arvostat itseäsi myös kumppanisi arvostus sinua kohtaan nousee

Vierailija
2/3 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mitään tavotteita elämässä? Siis ne voi alkuun olla ihan pieniäkin juttuja, kunhan on jotain periaatteita joita noudattaa ja sitten voi olla ylpeä kun pystyy ylläpitämään niitä omia periaatteita. Se lienee ensimmäinen askel.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kerro hyvää parisuhteesta jos toinen ei pysty arvostamaan