Huvittaako teitä kun e-"urheilijat" on olevinaan kovia
televisiohaastatteluissa.
Voi luoja mitä nössösössöporukkaa. Ollaan niin kovia kun pelataan monta tuntia tietokonepelejä, voi luoja.
Aamu TV:ssä just kahta kovista haastateltiin. Myötähäpeää tunnen että kusi voi nousta noin päähän, varsinkin aiheetta.
Kommentit (29)
Ei huvita vaan arvostan. Pelaaminen vaatii älykkyyttä ja älykkäitä ihmisiä on aivan liian vähän.
No kyllä minullekin kelpaisi sellaiset rahat pelaamisesta, mitä jotkut tienaavat. Juurihan Suomen joukkue jossain pelissä pääsi finaaliin ja saivat yli 100 000e. Muistaakseni pääpalkinto oli 4 miljoonaa tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ”peliriippuvaiset jonnet” tienaa paremmin kuin suurin osa urheilijoista. Kuinka moni ah niin mahtava hiihtäjä pääsee edes sataan tonniin? Nuo saattavat saada sen yhdestä matsista.
Sitä paitsi ammattipelaajilla on hyvä fyysinen kunto. Ei sitä muuten pää ja kroppa kestä.
Pidän kilpapelaamista järjettömän vaativana ja kovana juttuna, mutta pidän myös perinteisestä urheilusta ja koitan nähdä asiat molemmilta kanteilta. Siksi muistuttaisin, että kasuaaleja pelaajia, jotka eivät ikinä yllä pro-tasolle vaikka haluaisivat, on aika paljon enemmän tänä päivänä kuin kasuaaleja hiihtäjiä. Niihin varmaan viitataan tuolla "peliriippuvaiset jonnet" -sutkauksella, joka toki on kärjistetty ja asenteellinen sekin. Eikä kaikilla ammattipelaajilla ole hyvä kunto, mutta nyt siihen ja sen tärkeyteen on alettu todella herätä ja onhan siellä mukana myös tyyppejä, jotka ottaa fyysisen "oheistreenaamisen" todella tosissaan.
Kyllä minä veikkaan, että lähes kaikilla suyomalaisilla on ollu sukset jalassa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa oppii pelaamaan.
Joo ei siihen paljoa vaadita. Oppiihan kuka tahaansa hiihtämäänkin.
Mun tuttu harrastaa e-urheilua, fyysisesti hän on huippukunnossa, harrastaa 4-8 eri urheilulajia vuodenajan mukaan.
Käy töissä lakimiehenä yhessä firmassa.
Harrastus se on muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri harrastaa pelaamista ja osallituu kilpailuihin. Pidän aika huvittavana touhuna aikuiselle miehelle. Olisi kiva kuulla mitä mieltä vaimonsa on siitä että pelaamiseen käytetään paljon rahaa ja ennenkaikkea aikaa.
En varmastikaan ole tämä sama vaimo, mutta meillä myös mieheni pelaa paljon. Vaimona olen sitä mieltä, että minulla on omat harrastukseni ja hänellä omansa, sitten meillä on myös ne yhteiset. Harrastusten on tarkoitus tuoda iloa elämäämme, joten mielestäni lain rajoissa harrastakoot sitä mikä itsestään tuntuu hyvältä! Samoin omat rahansa käyttäköön mihin haluaa ja mistä saa itselleen hyvää mieltä, niinhän minäkin teen. Lahjojen ostaminen on myös helppoa, ei tarvii marssia kuin Giganttiin ohjeiden perusteella tai tilata Jimmsiltä lahjakortti, niin lahja aiheuttaa aivan varmasti aitoa iloa!
Näyttikö nuo tyypit siltä, että eivät ole fyysisesti hyvässä kunnossa?