miehillä heikko libido
menee synnytyksen näkemisestä halut?? miten ihmeessä, taitaa miehillä olla todella heikko libido.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2013 klo 17:47"]
En usko että siinä on kyse libidosta. Jotkut miehet ei vaan halua nähdä itse synnytystä vaan säilyttää sen ruusuisen kuvan naisestaan. Itse lukeudun tähän joukkoon. Olin kummallakin synnytys kerralla vain vaimon pääpuolella. Ja halut on edelleen kohdallaan ja vaimoni on kaunis kunigattareni ilman mielikuvaa revenneestä alapäästä.
Eli en ottanut riskiä että menee se libido :)
[/quote]
eli libidosi ei välttämättä olisi kestänyt revennyttä naisen alapäätä?
Oiskohan nuin..
Itse katsellut pari alatietä ja yhden keisarinleikkauksen, viisitoista vuotta avioliittoa takana, eikä tarvi kuin rouvan tissinnurkka vilahtaa, niin jo mulla seisoo kuin rautakanki olisi housuissa..
Molo halkeis jos olisi hyvö libido:)
Täytyyhän miehen nyt sadonkorjuussa olla mukana, kun on kerran kyntänyt ja kylvänytkin. Kauhistuttaa se toki, kun vittu on jalkapallon mentävä vähän aikaa. Siinä alkaa kokemattomampi mies ajatteleen, että meniköhän nyt hyvä reikä vallan pilalle. Onneksi ompevat läven pienemmäksi poikimisen jälkeen.
Syy mikä tahansa, mutta miehen paikka ei ole siellä poikimaosastolla. Mies vie naisen synnyttämään ja jättää hänet ammattilaisten huomaan, vie synnytyksen jälkeen kukkia ja viettää sitten aikaa osastolla, ja lopulta tuo vaimonsta (vihityn!) ja lapsensa kotiin, jossa on siivottu ja jääkaappi täynnä (anoppi on käynyt). Lähiviikkoina ylpeä isä järjestää kollegoilleen ja ystävilleen kunnon varpajaiset.
Ihmeelliseksi kotkotukseksi mennyt tämä perhe-elämä. Homma on toiminut tuhannet vuodet hyvin, ja nyt sitten jotkut kukkahattutätit kuvittelevat olevansa viisaampia kuin menneet sukupolvet yhteensä. Kohta miestenkin pitää ruveta synnyttämään ihan vain tasa-arvon vuoksi. Mitä hittoa me teemme kaikilla niillä syntyvillä insinööreillä?
En usko että siinä on kyse libidosta. Jotkut miehet ei vaan halua nähdä itse synnytystä vaan säilyttää sen ruusuisen kuvan naisestaan. Itse lukeudun tähän joukkoon. Olin kummallakin synnytys kerralla vain vaimon pääpuolella. Ja halut on edelleen kohdallaan ja vaimoni on kaunis kunigattareni ilman mielikuvaa revenneestä alapäästä.
Eli en ottanut riskiä että menee se libido :)