naisen rinnat
kiihoittavat minua, 44v miestä, suunnattomasti. löytyykö ketään joka haluais antaa rintansa todella kiihkeään käsittelyyn seksin merkeissä.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2013 klo 23:02"]
Leivotko niitä sit koko ajan? Mitä mun mirri sit saa? Saako rinssinakkia edes?
[/quote] leivon kokoajan,imen ja nuolen! mirri saa normaalin kokoista, tai mitä haluat :) ilmoita jos haluat mun meili osoitteen
onko vierotus kesken, mitä jos ei tule maitoa ?
tykkän kun rintojani suudellaan ja hyväillään. ikäväkyllä olen varattu :)
mitä toi vieroitus juttu oikeen tarkoittaa? ootko joku nutturapää joka ei nauti seksistä?
saat tulla mun "rintoja" leipomaan, annan sulle kohta osoitteen. Mulla on pienet rinnat lähes kupittomat aaa kokoa ja tyhjät nahkaläpyskät joten ne kaipaakin hoitoa ja huomiota.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 11:17"]
saat tulla mun "rintoja" leipomaan, annan sulle kohta osoitteen. Mulla on pienet rinnat lähes kupittomat aaa kokoa ja tyhjät nahkaläpyskät joten ne kaipaakin hoitoa ja huomiota.
[/quote] kelpaa mulle, laita vaan osoitetta tulemaan
miksi toiset naiset lämmittävät rintojaan ennen rakastelua?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2013 klo 23:02"]
[/quote].Onko täällä naisia kuinka paljon te pidätte naisten naisten rinnoista ja ja haluattekko että nii piiskataan?.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2013 klo 15:24"]
kiihoittavat minua, 44v miestä, suunnattomasti. löytyykö ketään joka haluais antaa rintansa todella kiihkeään käsittelyyn seksin merkeissä. Haluaisitteko niitä uhkeita rintoja piiskataan ja sitten hellitään
[/quote]