Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pientä karkkii vois vähän syödä laihiksella?

Vierailija
27.02.2013 |

Jotain pikkunamii on saatava,oon syöny sit lakritsaa.Oon ollu suklaalakossa noin 3 viikkoo ja painotippunu 3 kiloo...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön yleensä xylitol-sisuja. Merkkareissakaan ei kovin monta kaloria ole, ja ne ovat sitkeitä eli niitä ei voi ahmia kovin nopeasti.

Vierailija
2/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos pitäisit ihan karkkipäivän viikossa? Jos kaikki herkut lopettaa ja on tottunut niitä syömään lähes päivittäin, niin melko huonot on ennusteet onnistumiselle.

Lauantaisin syöt karkkia, muina päivinä et. on helpompaa pysyä sitten arkena "kurissa" kun on jotain mitä odottaa ja kohta käy niin ettei niitä karkkeja tule edes vedettyä karkkipäivänä niin paljoa kuin ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama kova hedelmäkarkki tai salmiakki varmaan auttavat pahimpaan makeannälkään. Ovat pitkään suussa, eikä montaa karkkia tartte syödä. Myöskään muutama pala tummaa suklaata ei varmastikaan romuta laihista.

Oletko kokeillut, jos xylitol-purkka auttaisi.

Vierailija
4/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokerittomia salmiakkeja on paljon erilaisia. Jos suklaan himo iskee niin syö pari palaa tummaa suklaata.. sitä ei voi syödä koko levyllistä kerralla.

purkan mässyttäminen auttaa mulla :)

Vierailija
5/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön geisha-patukan joka päivä ja nyt on lähtenyt 12kg  reilussa puolessa vuodessa.

Vierailija
6/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan pieniä salmiakkeja. Tosi vähän kaloreita, kun ei ole sokeria. Sellainen pieni rapiseva muovipussi, siinä ei edes ole kovin paljoa koko pussissa!

Vierailija
7/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkkipäivä on maailman typerin keksintö, heti sipulikeittopussiaineksen jälkeen

Vierailija
8/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa se, että jos tulee kova himo, sallin itselleni pienen määrän karkkia. Jos himo on suklaaseen, syön yhden Pätkis patukan. Tai pienen rasian salmiakkia. Jos muuten dieetti pysyy, niin tähän se ei kaadu. Ja minusta on parempi tyydyttää himo jollain pienellä, kuin antaa himon kasvaa valtavaksi, jolloin ihan varmasti sortuu syömään levyllisen suklaata tms.

Vierailija
9/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö tikkareita. Kestää kauan ja löytyy hyviä makuja, etenkin bonbonilta.

Vierailija
10/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokerittomat tuotteet saa mun mahan sekaisin. Lidlinssä on sellasia salmiakkisammakoita. Yksi sellainen suuhun ja imeskelet, kestää varmaan 15 minuuttia suussa ja himo on ohi. Tehos mulla!

Vierailija
11/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2013 klo 12:55"]

karkkipäivä on maailman typerin keksintö, heti sipulikeittopussiaineksen jälkeen

[/quote]

pyh ja pah. Mässäilevä ystäväni rupesi pitämään karkkipäivää, kun rupesi laihduttamaan. Oli kiva odottaa sitä lauantaita ja kuukauden päästä ei enää edes tehnyt mieli kuin yhtä patukkaa. Napa ei vetänyt eikä tehnyt mielikään kun oli mieli ja keho virkeänä.

Eihän tuo toki kaikille tietenkään sovi. Itsellä ei ole herkkujen tai kilojen takia ongelmaa, niin ostan karkin silloin kun haluan, ehkä kerran kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän