Av:n taso on laskenut
Vai kuvittelenko vaan.
Arvio perustuu 17v kokemukseen.
Kommentit (45)
Alhaalta alemmas? Mitenkähän alhaalle voi vielä mennä?
Hevostallin hullut löytäneet tiensä tänne. Kumpikin paikka nyt pilalla.
Teenkö hätäsoiton Terolle tai paidattomalle tatuoidulle miehelle?
Nyt tarvitaan sankareita.
Vierailija kirjoitti:
Teenkö hätäsoiton Terolle tai paidattomalle tatuoidulle miehelle?
Nyt tarvitaan sankareita.
Tee. Molemmat käy!
Ei hätää, kun tulin paikalla niin taso nousi eksponentiaalisesti.
Ikävä sitä hyvää henkeä ja hauskoja ketjuja.
persvaikuttajat pilanneet koko avoimen internetin, että kiitoksia vaan.
Olen ehkä samaa mieltä siinä mielessä, että harvoin on enää sellaisia hauskoja helmiä! Pitkiä legendaarisia ketjuja, jotka saivat ilon pintaan. Nykyään on enemmän itkuvirttä. Mutta kai tässä tosiaan saa itseäänkin katsoa peiliin, koska me itsehän tämän sisällön tuotamme :) ei siis taida minultakaan mitään suurta laatua irrota.
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, kun tulin paikalla niin taso nousi eksponentiaalisesti.
Kiitos! Voitko olla koko illan?
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja niitä aikoja, kun täällä käytiin hyviä ja hauskoja keskusteluja erityisesti yöllä. Nyt tämäkään ei ole enää mahdollista, kun näiden trollien takia tuli yösulku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja niitä aikoja, kun täällä käytiin hyviä ja hauskoja keskusteluja erityisesti yöllä. Nyt tämäkään ei ole enää mahdollista, kun näiden trollien takia tuli yösulku.
Silloin ei malttanut mennä edes nukkumaan. Sipelle ja avaimille tuli ainakin joku yö naurettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin ei malttanut mennä edes nukkumaan. Sipelle ja avaimille tuli ainakin joku yö naurettua.
Muistan myös, että vatsalihakset oli usein naurusta kipeänä 😄
Sääli, ettei sellaista enää useinkaan täällä tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä juuri.
Ja joskus joku teki yöaikaan ketjun esim. jostain pelottavasta elokuvasta, jonka oli juuri katsonut tai pelistä jota oli pelannut juuri ennen palstalle tuloaan. Kuvaili sitten jotain karmivia ykstyiskohtia näistä niin, että ainakaan itse niitä luettuani en välttämättä edes uskaltanut mennä nukkumaan, kun pelkäsi niiden juttujen tulevan uniin. Jännittävää, mutta samalla niin humoristista ja koukuttavaa :D
Ja monet näistä ketjuista saattoivat kasvaa yön aikana usemmankin sivun pituiseksi, kun muut ihmiset kommentoivat lisäkysymyksillä (joihin aloittaja aina vastasi) tai kertoivat omia vastaavia kokemuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Väitän että sensuuri ja yöllinen rekisteröitymispakko on vaikuttaneet asiaan.
Taso täällä on kyllä todella surkea. Asun vakituiseen ulkomailla ja asunut jo pian kolme kymmentä vuotta.
Nyt on käynyt niin, että olen täältä saanut tietyn kuvan ja se leimaa kyllä käsitystäni suomalaisista yleensä. Siis ei kovinkaan mairittelevaa.
Väkisinkin kun netistä mitä tahansa foorumia tai mielipidepalstoja lukee, saa kovin huonon kuvan nykyajan suomalaisista. Joten olen yrittänyt itselleni selittää, että esim. tänne valikoituu tietty porukka. Mistä voisi löytää keskusteluforumin joka olisi asiallinen ja taso jotain laatua?
Mielelläni seurailisin entisen kotimaan asioita muutenkin kuin uutisissa, Suomessa kun en käy koska minulla ei ole siellä enää ketään. Siskokin asuu ulkomailla. Niin kauhistuttaa ja oikeasti pistää vihaksi että onko suomalaisten taso tosiaan tätä luokkaa mitä täältä saa käsityksen? Muistan sen Suomen josta lähdin, enkä tunnista todellakaan samaksi. Toivottavasti olen oikeassa että näille foorumeille valikoituu tietynlainen porukka? Ja todellakin jos voisi saada vinkkiä mitä kannattaisi alkaa seuraamaan, missä keskustelun taso olisi edes jonkinlainen?
Palstan taso laski silloin kun Per Sut alkoivat pitää tätä tärkeimpänä poliittisena keskustelukanavanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän että sensuuri ja yöllinen rekisteröitymispakko on vaikuttaneet asiaan.
Höpö höpö! Sensuuri ja rekisteröitymispakko on seuraus, ei syy. Jos miehet ja persereijät (persut) olisivat pysyneet poissa palstalta, ei olisi tullut sensuuria ja rekisteröitymispakkoa.
Palstan tason lasku johtuu miehistä ja persereijistä (persuista).
Vierailija kirjoitti:
Taso täällä on kyllä todella surkea. Asun vakituiseen ulkomailla ja asunut jo pian kolme kymmentä vuotta.
Nyt on käynyt niin, että olen täältä saanut tietyn kuvan ja se leimaa kyllä käsitystäni suomalaisista yleensä. Siis ei kovinkaan mairittelevaa.
Väkisinkin kun netistä mitä tahansa foorumia tai mielipidepalstoja lukee, saa kovin huonon kuvan nykyajan suomalaisista. Joten olen yrittänyt itselleni selittää, että esim. tänne valikoituu tietty porukka. Mistä voisi löytää keskusteluforumin joka olisi asiallinen ja taso jotain laatua?
Mielelläni seurailisin entisen kotimaan asioita muutenkin kuin uutisissa, Suomessa kun en käy koska minulla ei ole siellä enää ketään. Siskokin asuu ulkomailla. Niin kauhistuttaa ja oikeasti pistää vihaksi että onko suomalaisten taso tosiaan tätä luokkaa mitä täältä saa käsityksen? Muistan sen Suomen josta lähdin, enkä tunnista todellakaan samaksi. Toivottavasti olen oikeassa että näille foorumeille valikoituu tietynlainen porukka? Ja todellakin jos voisi saada vinkkiä mitä kannattaisi alkaa seuraamaan, missä keskustelun taso olisi edes jonkinlainen?
Suurimpina syinä keskustelupalstojen tason laskuun on ihmisten jakautuminen erilaisiin leireihin, joiden välillä keskustelun käyminen on toivotonta.
Valtiovalta ja media ovat osallistuneet tähän kansan jakamiseen aktiivisesti uutisoimalla asioista vain yhdestä näkökulmasta ja sensuroimalla vastakkaisia näkökulmia/kirjoituksia.
Kun ihmisten mielipiteitä on muokattu vuosikymmeniä määrättyyn suuntaan ja osa ihmisten mielipiteistä on sensuroitu, heissä herää tottakai suuttumus asiaa kohtaan ja kun asialliset kirjoitukset sensuroidaan, jäljelle jää sitkeimpien kirjoittajien äärimielipiteet, joihin sitten vastaa toisen ääripään heinähatut, kunnes keskustelu sensuroidaan.
Mielipiteitä jakaa enimmäkseen muutama suuri kysymys.
-maa hanmuutto, hallitsematon sellainen.
-na toon hakeutuminen.
-työttömyyden hoidon periaatteet.
-liberaali seksuaalipolitiikka.
Ei voi olla ajattelematta, että tämä kansan useaan leiriin jakaminen on ollut tietoista ja sen avulla on saatu ihmiset taistelemaan keskenään, kykenemättömäksi ajamaan yhteisesti tärkeäksi kokemiaan asioita.
Koko maailma taitaa olla samanlaisessa tilassa, sillä vaikka eliitti yrittää kovasti aja erittäin liberaalia politiikkaa, suuri enemmistö kaipaa kuitenkin vakaata elämää ja vanhojen perinteisten arvojen kunnioittamista.
Hajoita ja hallitse taitaa toimia edelleen.
Ikävää että sen seurauksena, median yksisilmäisyyden ja sensuurin seurauksena ihmisten mielipiteet keskustelupalstoilla kovenevat entistä huolestuttavimmiksi.
Ehkä olemme matkalla kohti suoranaista väkivaltaa, sillä ei nykyisenkaltainen propagandakoneisto voi pysyä pitkään pystyssä ilman vastavoimien syntymistä ja epäilen että ne voimat tullaan nujertamaan väkivalloin, kuten Kataloniasta ja Ranskan tapahtumista olemme oppineet.
8 vuoden kokemuksella samaa mieltä. Ikävä juttu. Nyt varsinkin viime aikoina tuntuu menneen alaspäin kuin lehmän häntä.