Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tahtoo silmien laserleikkaukseen, rillit ottaa ohimoon!

Vierailija
18.05.2006 |

Paljoko ne nykyään perii korjausleikkauksesta? Mulla -1,75 molemmissa silmissä, leikataanko näin " pieniä" heikkouksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, kun sehän ei ole köyhien hommaa...

Vierailija
2/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä korjataan kun maksat, mutta ei sulla taida olla varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna leikataan toinen silmä. Juuri leikatussa silmässä oli näkö -2 ja toisessa -1. En ole vielä ehtinyt kysyä paljonko maksoi, mutta muistaakseni 1700 e luokkaa per silmä.

Vierailija
4/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla olisi optimaaliset miikat (n. -3 ja -4). Silloin ainakin oli vaara, että jos on liian vähän miikkoja, olisi voinut päätyä käyttämään laseja päinvastaisesta syystä ja kovin isoilla miikoilla taas olisi vaatinut pari leikkausta. Ehkä kehitys on kehittynyt tälläkin alalla.

Vierailija
5/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisnäkö on todennäköisesti riittävän hyvä olla ilman laseja, eikä ikänäkökään pääse vaivaamaan.

Vierailija
6/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin on tuntunut vastenmieliseltä ajatukselta päästää joku silmiä leikkaamaan, mutta nyt olen alkanut tulla luottavaisemmaksi. Kun olis vaan rahat!

Vierailija
7/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tai sitten ei ollenkaan. Mun miehellä silmien epätasapaino tuntui huonolta, kun toisella näki paremmin kuin toisella. Päänsärkyä oli usein, jonka epäilee johtuvan juuri silmistä. Ei halunnut pitää laseja.

T: Se, kenen mies juuri kotiutui leikkauksesta

Vierailija
8/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa usein riittävän yhteinäön operoimalla vain toisen silmän. Varsinkin jos ikää on sen verran, että alkaa ikänäkö pian vaivata. (Silloin se miinukselle jäänyt ei tietenkään mene niin paljoa plussan puolelle ja taas säilyy yhteisnäkö riittävänä) Silmät yleensä mukautuvat hyvin pieniin eroihin. Usein lievää miinusnäköä eivät lääkärit suostu edes molemmista silmistä korjaamaan.

Vierailija
9/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkö oli jotain -8 molemmissa silmissä ja korjautui kerralla. Ja hyvänä on pysynyt siitä lahtien. En ole kyllä tosiaankaan katunut!! Silloin maksoi jotain 18000 markkaa yhteensä, tuo tieto nyt ei varmaan tietysti kysyjää hyödytä tällä hetkellä...