Äitini esittäytyy ulkopuolisille ylpeänä mummona. Ei ole ikinä soittanut meille lapsen elämän aikana
Eli,
äitini esiintyy niin mummona kuin olla ja voi sosiaalisessa mediassa kuin myös kavereilleen ja omalle äidilleen. ei ole kuitenkaan ikinä soittanut meille ja kysynyt mitä vauvalle kuuluu (Vauva nyt muutaman kuukauden ikäinen), heti syntymän jälkeen toi pari röökiltä haisevaa kirppaririepua vauvalle, otti pari some kuvaa ja lähti. Sen jälkeen olen kuullut koko "mummosta" vain muilta ihmisiltä.
Mietin tässä parasta ratkaisua. Lienee paras sulkea koko ihminen pois lapsen elämästä ja sanoa, että mummonsa on kuollut, aivan kuin jo toinenkin on. Turhaa mielipahaa tulee lapselle mummosta jota ei voisi vähempää kiinnostaa koko mummoilu.
Mites teillä, onko muilla kovan luokan narsistimummoja ja miten toimitte?
Kommentit (9)
Lopetin lukemisen siihen kun teksti alkoi sanalla eli. Kuka Eli? Tekstiä ei myöskään aloiteta sanalla elikkä (mikä ei edes ole oikea sana).
Muutaman kk ikäiset vauvat jätetään yleisesti hoitoon Porvoossa. Luulis tölkiltä haisevan mummonkin tajuuvan nyt auttaa!
Isoisää eivät lapsenlapset kiinnosta pätkääkään. Emme sitten ole pahemmin tekemisissä.
Aivan, äidin vika kaikki taas elämässäsi. Itsellä ei mitään vastuuta mistään. Koska lopetat ja otat vastuun ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Aivan, äidin vika kaikki taas elämässäsi. Itsellä ei mitään vastuuta mistään. Koska lopetat ja otat vastuun ihan itse.
Mikä sinua vaivaa? Kertoisitko?
Vierailija kirjoitti:
Lopetin lukemisen siihen kun teksti alkoi sanalla eli. Kuka Eli? Tekstiä ei myöskään aloiteta sanalla elikkä (mikä ei edes ole oikea sana).
Mutta eihän pieni muotoseikka voi olla tärkeämpi kuin itse asia.
Toivon, että ko. mummo tulee toisiin ajatuksiin mahdollisimman pian. Menettää muuten paljon! Oma äitini oli tunneköyhä eikä koskaan ottanut vauvojani syliin, mutta kiintyi kyllä sitten lapsiini kun nämä kasvoivat ja oppivat puhumaan jne.
Nyt haiskahtaa taas elämäm koulun käynyt suku...
Lisään tähän vielä ett yritin itse ehdottaa josko tulisi katsomaan lasta parin päivän ajaksi. Vastaus oli, että palaillaan asiaan. Ei ole palaillut.
AP