Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä näin 5-kyppisenä naisena voisin löytää loppuelämän kumppanin?

Vierailija
04.03.2019 |

Miehelle ei oikeastaan olisi muita vaatimuksia kuin normi siisteys ja tervepäisyys. Tietenkin ulkonäön tulisi vähän miellyttää myös.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä sellaiseen paikkaan jossa on paljon ihmisiä. Menet sitten sellaiseen paikkaan seisomaan ja pistä kyltti eteesi jossa lukee: "Olen sinkku. Etsin miestä joka on tervepäinen, siisti ja ihmisen näköinen."

Vierailija
2/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50plusmatchista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menepä sellaiseen paikkaan jossa on paljon ihmisiä. Menet sitten sellaiseen paikkaan seisomaan ja pistä kyltti eteesi jossa lukee: "Olen sinkku. Etsin miestä joka on tervepäinen, siisti ja ihmisen näköinen."

Ehkä minua itseäni ei sitten enää pidettäisi tervepäisenä :D. ap.

Vierailija
4/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämän? Milloin se on?

Voi päättyä jo vaikka huomenna.

Vierailija
5/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta eikö olis hyvä, saisit heti kontaktia. Tosin voishan tuo olla aika epätoivoista. :D

Vierailija
6/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50plusmatchista

Onko kokemusta tuosta? Onkohan siellä tarjontaa about juuri vasta 50 täyttäneistä miehistä vai vanhuksia enemmänkin? ap.

Vierailija
7/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuelämän? Milloin se on?

Voi päättyä jo vaikka huomenna.

No se on loppuelämä, kesti se sitten päivän tai 50 vuotta:) ap.

Vierailija
8/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämäksi? Kuulostaa jo heti kättelyssä ahdistavalta, varsinkin sellaiselta jota ei vielä tunne. Miten olis tositarkoituksella tms.?

Vierailija
9/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuelämäksi? Kuulostaa jo heti kättelyssä ahdistavalta, varsinkin sellaiselta jota ei vielä tunne. Miten olis tositarkoituksella tms.?

Niinhän se kuulostaakin, enkä sitä ihan noin ilmaisisi, jos vaikka netistä etsisin. Mutta tänne nyt laitoin tuollaisen ilmaisun tarkoittaen sitä tositarkoitusta. ap.

Vierailija
10/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodista.

Vierailija
11/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta eikö olis hyvä, saisit heti kontaktia. Tosin voishan tuo olla aika epätoivoista. :D

Niin ja tässä maassa kukaan tervepäinen ei edes lähestyisi, vaikka nainen noin tekisikin. Ne olisivat juuri niitä vähemmän tervepäisiä, jotka siihen tulisivat ilmoittautumaan, heh.

Vierailija
12/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei +50 vuotiaana kannata enää haaveilla lentäjä-toimitusjohtaja-runokirjanjulkaisijasta. Nyt rouva peilin eteen ja katse sinne.

Vierailija
13/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä menisi tuonne 50plusmatchiin vielä, koska voisin ottaa nuoremmankin - ehkä 5 vuotta nuoremman ja heitä tuolla ei ole varmaankaan tarjolla. Ehkä sitten viiden vuoden päästä, jos sitä ennen ei ketään ole löytynyt. ap.

Vierailija
14/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkei +50 vuotiaana kannata enää haaveilla lentäjä-toimitusjohtaja-runokirjanjulkaisijasta. Nyt rouva peilin eteen ja katse sinne.

Eihän tässä haaveitukaan. Luitko aloituksen?

Vierailija
15/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on vielä denial vaihe päällä.

Vierailija
16/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin täältä ainakaan.

Vierailija
17/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on vielä denial vaihe päällä.

Tavallaan joo, mutta jos menisin 50+ deiteille pelkästään niin rajaisin muutamaakin vuotta nuoremmat miehet pois heti. ap.

Vierailija
18/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä te muut 5-kymppiset naiset olette löytäneet vai ovatko kaikki vaan tyytyneet elämään yksin? ap.

Vierailija
19/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta.

Vierailija
20/37 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vokista, niinkuin kaikki muutkin Vauvan äitylit. Suomalaiset miehet ovat niin yäk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme