Naurattaa ja säälittää tuolla ulkona kun "hyvät perheet" naureskellen kulkevat lapsineen ulkona uudet kevät vaatteet päällä. Sitten kotona...
kotona tilanne on se että prinsessa äidit vihaa arki elämää lastensa kanssa ...
Kommentit (14)
Kevätvaatteet, prinsessaäidit, arkielämä. Kaksi pilkkua ennen sivulauseita puuttuu. Verbit väärässä muodossa.
Sanoisin, että arvosana 5-/10 niin sisältö kuin kielioppi.
Höpsis, taitaa helpottaa sun pahaa oloa toivoa ja ajatella noin?
Nauratko ja säälitkö varmuuden vuoksi aivan kaikkia perheitä, jotka näet ulkona ja joissa lapsilla näyttää olevan uudet kevätvaatteet päällä? Ja tietysti kaikkein pahinta on että nämä perheet vielä naureskelevatkin.
Vai kohdistuuko tämä vain perheisiin, joiden kohdalla tiedät että perheen äiti oikeasti vihaa elämäänsä?
Miten pystyt erottamaan ventovieraista tämän seikan?
Ja tärkein kysymys: minkä diagnoosin olet saanut? Koska takuuvarmasti jokin vika sinulla on.
NIIN SANOTUT HYVÄT PERHEET SUU KORVISSA TULEVAT LASTENSA KANSSA KAUPPAAN JA KOTONA ILLALLA AJATELLAAN V....TTU NOIT LAPSII!
Höpsis. Minä rakastan elämääni ja perhettäni, ihan kotonakin :) enemmän positiivisuutta sinun päiviisi <3 kohta on jo kesä, ammenna siitä onnea!
Äläs nyt. Tuo kateuden määrä suorastaa lävähtää lukijan kasvoille. Sinä varmasti olet huippuäiti, vaikkei lapsillasi uusia kevätvaatteita olisikaan. Mutta tiedätkö, niin saattaa olla ne nekin äidit, joilla on vara ostaa niitä uusia kevätvaatteita.
Kateus ja arvostelu syö sinua sisältä. Anna olla ja keskity olemaan paras äiti lapsillesi.
Olen mies ja oikein lävähtää kasvoille kuin parfyymi tuo perheiden " me olemme tässä onnellisin perhe suomessa" ...sitten kotona varsinkin perheenäidit selaa puhelinta ..kelpaiain tolle...ja tolle... ja perheidylli unohtuu??
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja oikein lävähtää kasvoille kuin parfyymi tuo perheiden " me olemme tässä onnellisin perhe suomessa" ...sitten kotona varsinkin perheenäidit selaa puhelinta ..kelpaiain tolle...ja tolle... ja perheidylli unohtuu??
Ja siis sä olet monessakin perheessä ollut seuraamassa mitä äidin puhelimen ruudulla iltaisin tapahtuu?
Mun lapsilla on kyllä samat ulkovaatteet kuin viime syksynä. Kuopuksella jopa keskimmäisen vanhat.
Minä en nauraisi jos oikeinkirjoitustaitoni olisivat samaa luokkaa kuin sinun.
perheet ulkona naureskelevat ja kotona vituttaa kun on lapsia tehty
Vierailija kirjoitti:
NIIN SANOTUT HYVÄT PERHEET SUU KORVISSA TULEVAT LASTENSA KANSSA KAUPPAAN JA KOTONA ILLALLA AJATELLAAN V....TTU NOIT LAPSII!
Tuota noin, onko tästä jokin tutkimus? Vai ootko sä käyny itte kyselemässä ovelta ovelle tätä asiaa? Miten sä sait selville kaikkien hyvien peheitten osoitteet? Oliko kova urakka?
olipa kryptinen