Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä eilisen Sinkkulaivan Eerosta?

Vierailija
26.02.2013 |

Oliko vähän säälittävä vai Uros?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä niiiiin tosi-tv-ainesta tämä tyyppi, että huh! Jää jopa BB- ja Maajussile morsian-osallistujat kakkoseksi noloudessa. Kaiken huippu oli, kun kuvitteli olevansa suunnilleen Hunks.

Vierailija
2/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen harmiton, mukavan oloinen, rauhallinen kaveri. Toivon, että löytää onnen ja naisen itselleen.

Mutta kaksi asiaa, mitkä olisivat hänessä minulle ihan totaalinen turn off:

1) se kammottava kaulaketju (en voi sietää koruja miesten kaulassa, noloja)

2) kuvitelma siitä, että on melkein Hunks-kroppa (ja ylipäänsä pyrkimys johonkin punttipete-habitukseen, en tykkää)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 22:48"]

Kaiken huippu oli, kun kuvitteli olevansa suunnilleen Hunks.

[/quote]

Mulle tuli mieleen, että oli aikaisemmin ollut lihavampi tai huonommassa kunnossa (kun ei ollut liikkunut). Nyt oli tehnyt paljon töitä ja saanut itseään parempaan kuosiin.

Vielä oli matkaa Hunks-kuntoon, mutta ihan hyvä alku. Mukava mies, mulle vähän liian nuori.

Vierailija
4/11 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, että ihan mukavan oloinen perusjamppa jollekin samanhenkiselle naiselle. Plussaa siitä, että etsi ikäistänsä naista, eikä kuvitellut, että joku parikymppinen misu olis valmis hänen kanssaan vakavaan suhteeseen. Realistiset naiskriteerit.

Vierailija
5/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jotenkin suloinen tapaus

Vierailija
6/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pintaliitopaikkoja ja pinnallisia ihmisiä vihaava mies menee iskemään naisia laivan yökerhoon ja puhuu haaveistaan liittyä Hunkseihin. Vähän säälittävä.

Vierailija
7/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitainen. Tavallaan suloinen hunksifanittamisineen. Ehkä vähän hölmö, jos kuvitteli olevansa hunks-kunnossa. Ja oli se vähän epätoivoinenkin. Kyllä se naisen löytää mutta älyltään aika keskinkertainen sopii aina kaltaiselleen parhaiten :)

Vierailija
8/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "mun teekuppi" ollenkaan, mutta mielestäni ihan suloinen. Siitä saa hyvän perusmiehen joku onnekas samanhenkinen nainen!

Vierailija
9/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä kaiken ulkonäkönsä ympärillä pyörimisensä kanssa.

Vierailija
10/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska mies, jokseenkin erikoista että fanittaa hunkseja J

mutta mun mielestä pukeudu kovin hyvin, jotenki mauttomat, tai ehkä ’lähiovaatteet’ (paita lähinnä)

Tosin mun miesmaku on tosi outo muutekin.

Vierailija
11/11 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jokseenkin söpön oloinen. Oli käynyt kenkäkaupassakin ja ostanut muodinmukaiset kengät, vaikka ei selvästikään ymmärtänyt miksi aikuiset käyttävät tarrakenkiä. Todennäköisesti samalla tyylillä oli ostanut vaatteetkin.

Mä ajattelin, että mies on ollut jossain vaiheessa lihava/lihavahko ja rapakunnossa. Nyt oli saamassa itseään kuosiin ja olihan se hunksien fanittaminen vähän hassua, mutta ehkä he ovat lähinnä sellainen haavekuva hänestä itsestä tulevaisuudessa. 

Kaiken kaikkiaan symppis tyyppi.