Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHILLE! Voisitko olla naisen kanssa, joka painaa 55 kg?

Vierailija
26.02.2013 |

Tai yli.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai 182cm mitenkään erityisen lyhyt ole? Mun mies on alle 180cm.

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 20:05"]

En tiedä tästä alkuperäisestä kommentoijasta, mutta itse olen 182cm/82kg ja mielestäni oikein passelit mitat. Käyn salilla 3-4 krt viikossa, juoksen 1-2 krt viikossa reipasvauhtisia juoksulenkkejä ja saatan käydä vielä säbäilemässä kerran pari siihen päälle, jos siltä tuntuu. Vatsapalat erottuu juuri ja juuri ja selkää on kehuttu uimarin seläksi :) tottakai odotan naiseltani että huolehtii itsestään ja vartalostaan vastaavasti. Ja nykyinen avovaimo kyllä onneksi huolehtiikin.

Kovin lyhyt olet kyl mieheks.

[/quote]

Vierailija
22/22 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten miesten keskipituus on 181cm. Sama asia kuin sanoisit 168cm pitkää naista kovin lyhyeksi naiseksi. Keskipituisia molemmat

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 20:05"]

En tiedä tästä alkuperäisestä kommentoijasta, mutta itse olen 182cm/82kg ja mielestäni oikein passelit mitat. Käyn salilla 3-4 krt viikossa, juoksen 1-2 krt viikossa reipasvauhtisia juoksulenkkejä ja saatan käydä vielä säbäilemässä kerran pari siihen päälle, jos siltä tuntuu. Vatsapalat erottuu juuri ja juuri ja selkää on kehuttu uimarin seläksi :) tottakai odotan naiseltani että huolehtii itsestään ja vartalostaan vastaavasti. Ja nykyinen avovaimo kyllä onneksi huolehtiikin.

Kovin lyhyt olet kyl mieheks.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi