MIEHILLE! Voisitko olla naisen kanssa, joka painaa 55 kg?
Kommentit (22)
Suomalaisten miesten keskipituus on 181cm. Sama asia kuin sanoisit 168cm pitkää naista kovin lyhyeksi naiseksi. Keskipituisia molemmat
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 20:05"]
En tiedä tästä alkuperäisestä kommentoijasta, mutta itse olen 182cm/82kg ja mielestäni oikein passelit mitat. Käyn salilla 3-4 krt viikossa, juoksen 1-2 krt viikossa reipasvauhtisia juoksulenkkejä ja saatan käydä vielä säbäilemässä kerran pari siihen päälle, jos siltä tuntuu. Vatsapalat erottuu juuri ja juuri ja selkää on kehuttu uimarin seläksi :) tottakai odotan naiseltani että huolehtii itsestään ja vartalostaan vastaavasti. Ja nykyinen avovaimo kyllä onneksi huolehtiikin.
Kovin lyhyt olet kyl mieheks.
[/quote]
Eikai 182cm mitenkään erityisen lyhyt ole? Mun mies on alle 180cm.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 20:05"]
En tiedä tästä alkuperäisestä kommentoijasta, mutta itse olen 182cm/82kg ja mielestäni oikein passelit mitat. Käyn salilla 3-4 krt viikossa, juoksen 1-2 krt viikossa reipasvauhtisia juoksulenkkejä ja saatan käydä vielä säbäilemässä kerran pari siihen päälle, jos siltä tuntuu. Vatsapalat erottuu juuri ja juuri ja selkää on kehuttu uimarin seläksi :) tottakai odotan naiseltani että huolehtii itsestään ja vartalostaan vastaavasti. Ja nykyinen avovaimo kyllä onneksi huolehtiikin.
Kovin lyhyt olet kyl mieheks.
[/quote]