Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimies sanoi mulle tänään erittäin rumasti ja vähättelevästi! Neuvokaa mitä voin tehdä?!

Vierailija
04.03.2019 |

Hän käski minun siivota ja järjestää neuvotteluhuoneen ennen kokousta (mm laittaa roskia pöydältä roskikseen, tuolit paikoilleen ym), mihin sanoin että anteeksi en ole mikään siivooja.

Ja hän (siis läski 50:nen äijä) sanoi että: jos mä sanon et sinä siivoat, niin sinä siivoat ihan riippumatta mitä itse kuvittelet olevasi. Ja jos et siivoa, niin mulla on jonossa sellaisia jotka siivoaa.

Jäin katsomaan häntä ihan suu auki ja käännyin kannoillani ja meni huoneeseeni. Siellä mulle tuli itku.

Miten hän voi loukata mua noin vaikka olen akateeminen?

Mihin voin olla yhteydessä ja saada apua!?!?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä

Vierailija
2/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko firma Porvoon Pultti&Viltti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhmakkaasti odottelet, että hän palkkaa jonkun sieltä mielikuvitusjonostaan ja sitten viet asian oikuteen. JOs ei palkkaa, niin pidät vain puolesi, et tehnyt mitään rangaistavaa.

Vierailija
4/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehellä on oikesus määrätä sinut tekemään työtehtäviä, kunhan ne eivät ole moraalittomia tai laittomia. Mene nyt laittamaan ne tuolit paikalleen.

Tosin meillä firmassa siivotaan viikonloppunakin, joten outoa, jos neukkarissa on roskia pöydällä.

Vierailija
5/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Miten hän voi loukata mua noin vaikka olen akateeminen?”

Anteeksi nyt vain arvon akateeminen, mutta hän on sun esimies ja pyysi sinua tekemään töitä. Jos sä kerran joudut roskia heittään roskiin ja vähän tuoleja siirtään, niin ei oo kyllä maailmanloppu. Ihan oikein sanoi pomo, on kyllä muitakin jotka tekee.

Vierailija
6/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh

Vierailija
7/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että Porvoossa ei toimita noin!

Nih!

Vierailija
8/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehellä kusta päässä.

Vierailija
10/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jättänyt tuon "olen akateeminen"-lausahduksen pois niin oltais voitu uskoakin

Vierailija
11/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sihteerit on akateemisia, ne keittää kahvia ja siivoaa neukkareita ja hakee naposteltava kaupasta... ei sun akateemisuus sua työnteolta pelasta.

Vierailija
12/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
13/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit jättänyt tuon "olen akateeminen"-lausahduksen pois niin oltais voitu uskoakin

ja tuon pakollisen parkumisen

Vierailija
14/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneen junaan, itse ongelmitta ja pyytämättäkin laitan paikkoja kuosiin. Varsikin jos tulossa asiakkaita tai yhteistyökumppaneita, niin menen etukäteen katsomaan että paikat on siistit. Toki minulla vain alempi korkeakoulututkinto eli puuttuu ylemmyydentunne kanssaihmisiä kohtaan. Avauksessa sopivasti värikynää, että liekö vain provo.

Vierailija
15/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei loukata saa... Ei-akateemistakaan....

Vierailija
16/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi snowflake-parkaa, että oikein viisikymppinen läski on mennyt käskyttämään akateemista.

Kysymys: miksi sinua ylipäätään täytyi pyytää/käskeä tekemään moinen juttu, eikö tullut itsellesi mieleen että voisit ihan oma-aloitteisesti siistiä neukkarin?

Vierailija
17/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai esimies saa pyytää tekemään asioita oli koulutuksesi ja tittelisi ihan mikä vaan. Meillä kuitenkin esimies olisi tehnyt tämän ihan itse ja meillä onkin hyvä ja toimiva työyhteisö. Tulee jotenkin mieleen, että onko esimiehesi joku k*sta päässä oleva sovinisti, joka oikein haluaa kyykyttää alaisiaan (varsinkin naisia)? Sellainen ei kyllä kerro hyvistä johtamistaidoista.

Vierailija
18/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä sun tehtävät ja koulutus sitten on?

Vierailija
19/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai viiskymppinen ja vielä läski äijä... Porvoolaiset pomomiehet ovat sikoja.

Vierailija
20/32 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhmakkaasti odottelet, että hän palkkaa jonkun sieltä mielikuvitusjonostaan ja sitten viet asian oikuteen. JOs ei palkkaa, niin pidät vain puolesi, et tehnyt mitään rangaistavaa.

Tekihän hän, kieltäytyi töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi