Katsoiko kukaan sinkkulaivaa eilen?
Oliko se mies siinä ihan tosissaan?? Meni yhteiskuviin hunksien kanssa ja hehkutti miten voisi itsekin olla siellä tanssijana :D siis oikeasti sitä myötähäpeää... ei ihme ettei ole naista löytynyt.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 12:19"]
En katsonut ohjelmaa, mutta oliko sellainen että katsotte toisenkin kerran? En jaksa mitään Tuuri tai Tallinna- tyyppisiä ohjelmia yleensä katsoa, onko tää sellanen samanlainen?
[/quote]
Mä tuskin katson toista kertaa. Ainakaan ihan varta vasten sitä en ala katsomaan. Tuon ensimmäisen jaksonkin katsoin vain tekemisen puutteessa netistä. Ei se mikään pahin ohjelma ollut, mutta ei siinä oikein mitään ollut. Sellainen ohjelma minkä voi katsoa jos sattuu sille kanavalle.
Jakso löytyy täältä:
Mä katsoin ja mä taas mietin, että ihme kun ei ole jo löytänyt, kun vaikutti niin normaalilta perusmieheltä. Olihan se vähän jäykkä, mutta sellasiahan nuo miehet usein on. Iso syy, ettei flaksi nyt käynyt, saattoi olla se, kun oli yksin liikenteessä. Ei oikein nuo yksin kyhjöttävät miehet monestikaan nappaa.
No se mies oli muuten ihan ok, mutta tosiaan aika jäykän ja juntihtavan oloinen...
Mutta lähinnä tuota hunks touhua ihmettelin. Oliko ihan oikeasti tosissaan sillä kropalla jne, että hänestä tulisi uusi jäsen hunkseihin?? Vai oliko se jotain läppää? :D
Tallensin tuon, pitääpä katsoa, sillä minua kiinnostaa juuri ne yksin kyhjöttävät.
Eihän se sanonut, että sillä kropalla vaan oli pääsemässä lähemmäs tavoitettaan eli hunksien kaltaista kroppaa. Mun mielestä mies kuulosti symppikseltä ja kivalta, mutta mä olenkin maalta. ;-)
En katsonut ohjelmaa, mutta oliko sellainen että katsotte toisenkin kerran? En jaksa mitään Tuuri tai Tallinna- tyyppisiä ohjelmia yleensä katsoa, onko tää sellanen samanlainen?
Oli se 21-vuotias tytskä jotenkin nolo..... juttujen taso oli samalla tasolla kuin jollain rasvasella ukolla... tärkeimmät kriteerit tais olla: ei saa olla neitsyt ja muna ei saa olla pieni....