Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sitä sairasta lasta ei voi hoitaa kotona

Vierailija
04.03.2019 |

Vaan pitää työntää muille? MIehellä on lapsi edellisestä liitosta, ja pidän muksusta kovasti. Ihmetyttää vain äitinsä tyyli törkätä lapsensa tänne AINA kun on kipeä. Siis tyyliä hei otatteko kun mulle tuli menoa ja kun suostutaan niin siinä vaiheessa kun lapsi on ns. vaihdettu niin ainiin, se on muuten kuumeessa, heippa! Ärsyttää kun puolet meidän yhteisen taaperon sairastamisista on tullut siitä että sisarpuolensa on tuotu tänne sairaana. Jotenkin tuntuu hullulta kun omaani en päästäisi mihinkään jos on kipeä Jos on sairas niin ollaan kotona ja sillä hyvä, niin minun lapsuudessani oli. Olenko tunteeton mul**u kun vähän ärsyttää tuollainen käytös? Muutenkin äitinsä tuntuu olevan sellainen "minä työnsin lapsen maailmaan ja olen lähivanhempi paperilla mutta hoidan omia lapsiani niin vähän kuin ikinä mahdollista".

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen  eksä tunkee kans sairaita lapsiaan meille, tai tunki, kunnes meiltä joutui eräs täällä asuva henkilö sairaalaan. Sen jälkeen mies alkoi tarkistamaan lapset ennen kuin meille tulevat, kyselee onko kipuja jossain, väsyttääkö, ja kokeilee onko lapsella kuuma otsa. Jos tulee epäilys että ovat sairaana, niin mies ei enää ota lapsia, vaan siirtää tapaamisen. Eksälle oli kyllä sanottu asiasta usein, mutta ihmisenkeä tärkeämpää oli päästä ryypiskelemään yökerhoon, siksi tämä protokolla nykyään.

Lukitseeko mies sinutkin kuistille jos sanot että väsyttää tai päähän koskee?

Jos kirjoitin että lukitsee, niin näin tapahtuu, jos en kirjoittanut, niin ei tapahdu. Käy toki lukemassa aikaisempi viestini, niin saat vastauksen kysymykseesi.

Olipa onnettomin argumentti ikinä. Koska minä en kirjoittanut edelliseen viestiini eitä jalassani on harmaat urheiluleggingsit niin niin ei voi olla.

Onko näin että teidän kodissa saa sairastaa kaikki muut mutta miesten lasten on sairastettava siellä toisessa kodissa? Teidän kodissa mies on puoliso ja isä myös sairastaville mutta edellisen liiton lapsille on isä vain näiden ollessa terveenä?

Vierailija
22/30 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi isän koti ei ole lapsenkin koti?

Nyt halutaan kyllä ymmärtää luettu väärin, kysymys oli, että miksi isän koti on lapsen ainoa koti silloin kun lapsi sairastaa? Miksei äidin koti ole sairaan lapsen koti?

Äidin motiiveihin ei tässä ketjussa ole mahdollisuutta saada vastausta, mutta ihan relevantti kysymys miksei ap pidä kotia lapsen kotina. Lapsi "työnnetään muille" (isälleen) sen sijaan "hoidetaan kotona" (äidillä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihana" miten väärin jengi on halunnut tämän aloituksen ymmärtää. Meneekö pointti tarkoituksella ohi? vai ovatko vaan tyhmiä..

Kyllähän se äiti tekee väärin. Eihän sairastaminen ole kivaa, eikä ole kivaa olla jumissa sairaan kanssa. Se vaan kuuluu asiaan, että ihmiset ovat välillä kipeenä. Eikä tarkoituksellisesti sairastuteta ketään. Lapsi sairastaa siellä, missä on sairastunut.. ja se vanhempi laittaa omat suunnitelmat uusiksi sillä hetkellä.

Ehkäpä tuon äidin kanssa voisi keskustella pitkään ja hartaasti. Vaikkapa luulen, että hänessä on palstamamman vikaa ja hysteerisena alkaa tuutata, ettei lapsi kelpaa... kyllä isänkin kuuluu sairasta lasta joskus hoitaa! ;D

Voimia!

Vierailija
24/30 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi isän koti ei ole lapsenkin koti?

Nyt halutaan kyllä ymmärtää luettu väärin, kysymys oli, että miksi isän koti on lapsen ainoa koti silloin kun lapsi sairastaa? Miksei äidin koti ole sairaan lapsen koti?

Äidin motiiveihin ei tässä ketjussa ole mahdollisuutta saada vastausta, mutta ihan relevantti kysymys miksei ap pidä kotia lapsen kotina. Lapsi "työnnetään muille" (isälleen) sen sijaan "hoidetaan kotona" (äidillä).

Koska lapsella on yksi koti ja tässä tapauksessa se on äitinsä luona. Isällä vieraillaan. Semmosta se on eroperheiden kanssa.

ohis

Vierailija
25/30 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisjärkikin sanoo, että jos lapsi on sairaana, ni pysyy kotona, jos on sairastanut kotona. Mikä järki on raahata hänet isänsä luo sairastamaan? Omassa kotona on parasta sairastaa. Toki, jos isällään sairastaa, niin jää sinne sitten siksi aikaa, ei erikseen aleta roudaamaa

Vierailija
26/30 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex koettaa aina työntää kipeät lapset minulle, kerran sai raivarin kun olimme kihlattuni kanssa lähteneet Risteilylle isäviikolla  ja lapsille puhkesi vatsatauti , " No mitä minä nyt teen?" Jospa vaikka  hoitaisit  ne .. Kyse ei ole töistä, vaan siitä ettei mies tahdo olla kipeiden lasten lähellä. Kun olimme yhdessä, minun piti sairaanakin hoitaa lapset ja erottuamme tilanne vain paheni.

Vierailija
27/30 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette vain selväksi, että seuraaalla kerralla lapsi lähtee äidin mukaan jos ilmenee että kipeä tai kuumeessa. Siihen ei auta muu kuin kova kovaa vastaan ja hieman jopa epäkohtelias toiminta, mutta toi pöpöjen kierrättäminen olisi nyt saatava loppumaan joko hyvällä tai pahalla. Tuo on täysin tietoista ja jos äiti itse ei voi olla pois töistä, niin miten hän kuvittelee että laittamalla vahingon kiertämään te voisitte olla?

Vierailija
28/30 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen  eksä tunkee kans sairaita lapsiaan meille, tai tunki, kunnes meiltä joutui eräs täällä asuva henkilö sairaalaan. Sen jälkeen mies alkoi tarkistamaan lapset ennen kuin meille tulevat, kyselee onko kipuja jossain, väsyttääkö, ja kokeilee onko lapsella kuuma otsa. Jos tulee epäilys että ovat sairaana, niin mies ei enää ota lapsia, vaan siirtää tapaamisen. Eksälle oli kyllä sanottu asiasta usein, mutta ihmisenkeä tärkeämpää oli päästä ryypiskelemään yökerhoon, siksi tämä protokolla nykyään.

Onpa ilkeää lapsia kohtaan

Taas näitä aivan aivottomia kommentteja, jotka selkeästi tällainen yh-mamma suoltaa. Jos jonkun terveys ei kestä flunssaa, niin sen lähelle ei kipeää lasta tuoda. eli hyvin ilkeää kun terveyttä vaalitaan. 

Vierailija
29/30 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihana" miten väärin jengi on halunnut tämän aloituksen ymmärtää. Meneekö pointti tarkoituksella ohi? vai ovatko vaan tyhmiä..

Kyllähän se äiti tekee väärin. Eihän sairastaminen ole kivaa, eikä ole kivaa olla jumissa sairaan kanssa. Se vaan kuuluu asiaan, että ihmiset ovat välillä kipeenä. Eikä tarkoituksellisesti sairastuteta ketään. Lapsi sairastaa siellä, missä on sairastunut.. ja se vanhempi laittaa omat suunnitelmat uusiksi sillä hetkellä.

Ehkäpä tuon äidin kanssa voisi keskustella pitkään ja hartaasti. Vaikkapa luulen, että hänessä on palstamamman vikaa ja hysteerisena alkaa tuutata, ettei lapsi kelpaa... kyllä isänkin kuuluu sairasta lasta joskus hoitaa! ;D

Voimia!

Aloittajan tapa esittää asia ohjaa väärille urille. Kun puhuu "muille työntämisestä" tarkoittaen isän luo menoa (ihan kuin isä olisi kuka tahansa muu), korostaa tarpeettomasti yhteistä taaperoa vs. sisarpuolta, käsittää vain äidin kodin lapsen kotina, kirjoittaa CAPSILLA ehdottomuuksia ilman perusteluja, niin syntyy vaikutelma siitä että vähintään puolet ongelmasta on uusioäidin asennevammaa ja tilanteen faktat mahdollisesti hivenen puolueellisesti esitettyjä.

Vierailija
30/30 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä sille lapsen sairastamiselle mahtaa ja isänsä nyt varmasti voi omaa lastaan hoitaa. Niin se tehdään normaaleissakin perheissä. Itse olette valinneet sen puolison jolla on jo velvollisuutena lapsi.

Pointti oli lähinnä siinä että lapsen äidille tulee tuollaisia "yllättäviä menoja" aina vain silloin kun lapsensa on sairas, ja sitten muksua kuskataan kipeänä tunnin matka tänne sairastamaan. Ihmettelen vain että miksi ihmeessä ei voi sairasta lasta hoitaa siellä missä sattuu olemaan. Jos lapsi sairastuisi täällä ollessaan niin olisi, minun mielestäni, täällä kunnes tervehtyy ettei tarvitse mennä äitinsä luokse toista sisarpuolta tartuttamaan sinne päähän.

Mieti miltä tuostakin lapsesta tuntuu. Kukaan ei halua häntä. Äidillä on tärkeämpää ja isällekkään ei ole tervetullut.

Se ei kylläkään ole ap tehtävä pohtia tätä puolta ollenkaan, vaan hänellä on oikeus ajatella tämä täysin omalta kannaltaan. Niitä kipeitä lapsia ei tuoda talouteen, jossa on toisia ja terveitä lapsia. Piste. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän