Miksiköhän naapuri tuijottelee ja välttelee mua?
Joskus ihan alkuaikoina hermostuin hieman, kun yksi naapurin noin ehkä hieman alta viisikymppinen, tavallisen näköinen ja hyvin tavalliseen tapaan pukeutuva tukevanpuoleinen nainen tuijottaa mua. Hän tuijottelee edelleen ja selvästi luikkii karkuun, kun näkee mut, mutta vilkuilee silti. Oletin tuijottelun syyksi sen, kun olen yh, ja ehkä hän siis jitenkin halveksii minua siksi ja pitää sellaisena, jota pitää nöyryyttää tuijottelulla (?).
Olen asunut samassa talossa lapsineni nyt kaksi vuotta, eikä yhtään uutta miesystävää ole ollut koko aikana, joten ainakaan sen vuoksi hän ei voi mua halveksia. Olen miettinyt sitäkin, jos hän pitää minua rumana ja säälii siksi. Olen sinänsä hoikka ja nuorempi, mutta en ole mitään missitasoa tai klassisen kaunis kuitenkaan. Pukeudun kyllä siististi ja hiukseni ovat luonnollisen näköiset ja pitkät sekä käytän hyvin vähän meikkiä, mutta ehkä sekään ei kelpaa hänelle. Käyn töissä, minkä hän varmaankin on päätellyt aikatauluistani, joten siinäkään mielessä en ole aivan totaaliluuseri. Mikä voisi olla kyseisen käytöksen takana oleva oikea motiivi?
Voi jospa mulla joskus vielä olisi miesystävä ja hän näkisi sen tuijottelun, pyytäisin sitä miestä sanomaan ko. naiselle suorat sanat. Tosin ei varmaankaan tule olemaan mulla enää miesystäviä, kun ei ole aikaa tai voimiakaan sellaiseen. Sillä naisella itsellään on miesystävä/kumppani.
Kommentit (42)
Tuijotuskilpailuko on ratkaisu, kun puhe ei auta?
Miksi naapuri on laittanut linnunpönttönsä niin, että pöntön aukko tuijottaa meitä?