Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni viestittelystä toisille naisille

Vierailija
04.03.2019 |

Jakoi vahingossa puhelimensa näytön telkkariin ja siinä näkyi herutuskuvia hyvin nuoren näköisistä naisista. Kuulemma viestitellyt näille kun on ollut yksinäinen, enää ei kuitenkaan ollut keskusteluita (muka) tallessa kun kysyin. Väittää että jäänyt viestittelyyn, joka kyllä varmaan ihan tottakin.

Ero vai ei?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin. Siinähän saa tekstailla ja vaikka sekstailla lorttojen kans. 👋🏻

Vierailija
2/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattelis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisellä provolla aamu käyntiin, aika valju.

Vierailija
4/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
5/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo jos olisi niin olisin keksinyt parmman.

- ap

Vierailija
6/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen lomamatka ensi viikolla, odotettu syksystä saakka. En varmaankaan saa ketään muuta tällä varoitusajalla mukaani, ehkä mies ottaa jonkun näistä ymmärtävistä naisista mukaan?

Ap

Vierailija
7/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
8/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo jos olisi niin olisin keksinyt parmman.

- ap

Ei voi tietää.

Vierailija
9/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä kun jäi kiinni, niin se sano että se oli pelkkää seksiä eikä siinä ollu mitään tunnetta. Mies jäi siis kiinni pelkistä kuvista ja jutuista, mutta hölmönä tais sanoo vähän liikaa. Sänkyhommista en edes kysynyt mitään. Hetken olin hiljaa ja vastasin sille, että pakkaan kaksi kassillista ja lähden ja takasin en tule. Eli me eroamme nyt. Ihan paniikissa alkoi kyselemään ja itkemään mihni menen ja eikö voida puhua. Vastasin, että ehkä mä menen mun yhdelle työkaverille, kun se on sanonut että voin mennä sinne millon vaan. ( valehtelin, ei ole mitään työkaveria jolle voin mennä) Se oli ihan hysteerisenä kuka se jätkä on!!!! On vaan ja mitäs se sulle kuuluu., ehkä mä meen tunteettomana sinne niin kun sinäkin menit.. Annoin sen elää luulossa ja pyöriä tuskissaan.

Vierailija
10/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä kun jäi kiinni, niin se sano että se oli pelkkää seksiä eikä siinä ollu mitään tunnetta. Mies jäi siis kiinni pelkistä kuvista ja jutuista, mutta hölmönä tais sanoo vähän liikaa. Sänkyhommista en edes kysynyt mitään. Hetken olin hiljaa ja vastasin sille, että pakkaan kaksi kassillista ja lähden ja takasin en tule. Eli me eroamme nyt. Ihan paniikissa alkoi kyselemään ja itkemään mihni menen ja eikö voida puhua. Vastasin, että ehkä mä menen mun yhdelle työkaverille, kun se on sanonut että voin mennä sinne millon vaan. ( valehtelin, ei ole mitään työkaveria jolle voin mennä) Se oli ihan hysteerisenä kuka se jätkä on!!!! On vaan ja mitäs se sulle kuuluu., ehkä mä meen tunteettomana sinne niin kun sinäkin menit.. Annoin sen elää luulossa ja pyöriä tuskissaan.

😴

Vierailija
11/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tossa olisi kuin yksi vaihtoehto. Todella ikävää, että kävi noin, ap. Nyt vaan leuka ylös ja kohti uusia pettymyksiä.

Vierailija
12/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hu@rannusija Vaasasta?

Jos, niin tällä on pojat samaa maata.

Vierailija
13/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen lomamatka ensi viikolla, odotettu syksystä saakka. En varmaankaan saa ketään muuta tällä varoitusajalla mukaani, ehkä mies ottaa jonkun näistä ymmärtävistä naisista mukaan?

Ap

No mikset mene yksin? Mies voi jäädä viestittelemään ystävättären ja samalla pakata kansa ja häipyä. Pääset aloittamaan puhtaalta pöydältä reissun jälkeen.

Vierailija
14/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasailee tilejä. Miestä kalvaa sinun kúllíkarusèllihistoria ja haluaa itsekin joitain muita kokemuksia.

Aina yhtä typerän naurettva tämä aksenttihäiskä. Ja aina yhtä typerän älytöntä tämä "tilien tasailu": jotenkin niin säälittävän luuserimaista kostaa jollekulle jotain, mitä on tapahtunut ennen kuin edes on tavattu ja joka ei millään lailla liity tyyppiin itseensä.

Mutta semmoinen kai se neurologisesti poikkeavan ajatuksen juoksi on...

Vierailija
15/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kielsin miestäni viestittelemstä aluksi. Sitten jäi kiinni uudestaan ja uudestaan samalle naiselle. Nykyisin en enää välitä viesteistä enkä miehestä. Petän aina itsekin, kun mahis ja niitähän riittää. Eroan kun lapset isompia.

Vierailija
16/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kielsin miestäni viestittelemstä aluksi. Sitten jäi kiinni uudestaan ja uudestaan samalle naiselle. Nykyisin en enää välitä viesteistä enkä miehestä. Petän aina itsekin, kun mahis ja niitähän riittää. Eroan kun lapset isompia.

Ja annat sen aikaa lasten katsella ja kärsiä tuollaisesta aikuisten moraalittomasta tavaranjakelusta ja rakkaudettomuudesta? Onnea sinullekin!

Vierailija
17/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vahingossa" katsottuja tekstiviestejä ja nyt jopa TV:stä. Kuka näitä tehtailee? Sama miesvihaaja ilmeisesti.

Vierailija
18/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vahingossa" katsottuja tekstiviestejä ja nyt jopa TV:stä. Kuka näitä tehtailee? Sama miesvihaaja ilmeisesti.

Ja tuher@onnetsästäjä puolustautuu 😁

Vierailija
19/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amalia Argumentti.

Vierailija
20/108 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amalia Argumentti.

Pohjanmaalla raikaa. Aasialaiset - juoskaa!