Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MOT, demonit ja Pirkko Jalovaara

Vierailija
25.02.2013 |

Katsoin tämäniltaisen (25.2.-13) MOT:n ja ällistyin todella Pirkko Jalovaaran "sanomasta". Hänen mukaansa demonit eli riivaajahenget aiheuttavat mm. syöpää ja masennusta. Jos käytät lääkkeitä, niiden kautta saatana pääsee todella sisääsi! Aivan kammottavan kuuloista puhetta. Ei pitäisi enää tällä vuosituhannella olla tuollaista "julistusta". Ja ne paljon puhutut ihmeparantumisetkin taitavat olla huuhaata. Ikävää, että sairaita, heikkoja ihmisiä huiputetaan näin (samalla kerätään isot rahat).

Espoon piispa Luoma, joka A-studiossa kommentoi asiaa, vaikutti totiselta hengenmieheltä ja varmaankin asiaa kirkon sisällä nyt puidaan tarkasti. Siis luovuttaako kirkko tilojaan enää Pirkko Jalovaaran harhaoppien julistukseen? Toivottavasti ei!

Kommentit (203)

Vierailija
1/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, miksi ei koskaan puhuta new agesta, homeopatiasta, ennustajista ja siitä miten huijaavat ja rahastavat entäs HENKISENKIHEITYKSEN MEEDIOISTUNNOT???

REIKIHOITO???

entä hindut jotka palvovat kaikenlaisia jumalia ja ajattelevat että lapsi joka syntyy 4 kätisenä on Jumala???!!

Milloin YLE tekee jutun yllä olevista???

Vierailija
2/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei haastateltu laajaa osaa näistä jotka käyneet pirkolla? hän on tehnyt tätä melkein 20v? löytyisi tuhansia ihmisiä. Sitten otetaan yksi joka puhuu kuolleen puolesta!

menkää itse ja nähkää, siellä ei rahasteta ketään. Kirkoissa kiertää aina kolehti, jokainen maksaa mitä haluaa tai jättää maksamatta. Apua saa ilman rahaakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluasin tietää onko hänen miehensä katkera kun hän ei parantanut tätä, mutta tuhannet muut paranti.

Vierailija
4/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näitä karismaattisten liikkeiden tuhansia ihmeparantumisia ruvetaan oikeasti tutkimaan, saattaa käydä niin ettei löydy ainuttakaan. Näin kävi takavuosina kahdelle hellariopiskelijalle, jotka tekivät gradun hellareiden lukuisista ihmeparantumisista. Nollatuloksen seurauksena ainakin toinen heistä erosi hellareista.

Vierailija
5/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei,

Jeesus on parantanut minut monista sairauksista rukouksen kautta, kirkossa, kotona, rukouskokouksessa ja jopa tauoilla työpaikalla. olen parantunut mm. 9 kk jatkuneesta masennuksesta 2 tunnissa, vuosia vaivanneesta paksunsuolen oireyhtymästä illan aikana, 7 vuotta jatkuneesta allergiasta rukousten jälkeen, puoli vuotta jatkuneesta kilpirauhasen puristuksesta, vuosia vaivanneesta polvesta hetkessä, usein toistuneesta iskiaskivusta hetkessä ja muista erilaisista vaivoista.

kiitos Jumalalle, joka pelastaa, parantaa ja vapauttaa!

Vierailija
6/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut paranevat rukouksen voimasta ja jotkut eivät. Ohjelmassa oli esimerkkinä yksi henkilö joka oli parantunut syövästä lääkärin tutkimuksen mukaan. Hän jatkoi silti lääkkeiden syömistä ja kuoli parin vuoden kuluttua. oliko tästä rukouksesta hänelle haittaa? tuskin.

Muita esimerkkitapauksia ohjelmassa oli rukouspalvelua saaneista tekstiesimerkkeinä siitä miten ihmiset ovat parantuneet tai joku on nähnyt toisen nousevan pyörätuolista.

Kyllähän jotkut Pirkon kommenteista kuulostavat rajuilta asiayhteydestään irrotettuina ja varmasti on myös vaara että joku väärinymmärtää sanotun ja hänelle on tästä jotain haittaa. kuitenkin sadat ja tuhannet rukousilloissa käyneet ovat saaneet apua elämäänsä tai jopa parantuneet sairauksista. esimerkkitapauksia voi lukea vaikkapa rukousystävien nettisivuilta (www.rukousystavat.fi ja sieltä Parantuneet). Onko rukouksesta ollut heille haittaa?

Vierailija
7/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko tekee hyvää työtä. Häntä parjaavat nyt ihmiset, jotka eivät ole lukeneet raamattuaan tai saanut pyhän hengen kosketusta koskaan elämässään! Olen tullut itse uskoon hänen kokouksessaan 10v sitten! Jeesus tuli elämääni ja sain pyhän hengen kosketuksen. 10 v kestänyt hermosärky niskasta parani yhdessä rukousillassa. Sitä ennen olin käynyt lääkäreissä 10 vuotta yrittäen saada selville mistä kauheat päänsärkyni johtuivat, tuloksetta!  Saatana ei tee tämmöistä, ei johdata täysateistia uskon tielle! Olen käynyt Pirkon tilaisuuksissa 10 v ja todistanut siellä useita parantumisia! Eikä Pirkko itse ketään paranna, parantumiset tulee jumalalta. 

Vierailija
8/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki te tulette kuolemaan johonkin sairauteen.

Vierailija
9/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan siunausta Pirkko Jalovaaralle. Kristinuskoon kuuluu se, että pitää kiinni siitä mitä Raamattu sanoo. Raamattu on Jumalan sanaa ja siitä pidetään kiinni loppuun asti. Johanna Korhosessa on homouden henkivalta. Ei mikään ihme, että Pirkon opetus on hänen mielestään niin "paha" asia. Tuo saatanan vastustaminen on demoneiden vallasssa olevien ihmisten mielestä vaarallista, koska heidän sisällä olevat demonit eivät voi mitään Jeesuksen voimalle.
Pirkko Jalovaara rohkeasti ryhtyi "etulinjaan" saatanaa vastaan ja nyt paholainen antaa vastarintaa ja tulee mitä pimeimpiä valheita Jalovaaraa vastaan. Se, että käskee saatanan väistyä Jeesuksen Kristuksen nimessä, ei ole mikään noitaloitsu vaan ihan normaali henkien erottamisen armolahjan ominaisuus.

Ef. 4:27 älkääkä antako perkeleelle sijaa. 
Ef. 6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Jaak. 4:7
Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee.
mar 16:17 Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä. 18 He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."

Vierailija
10/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' 
7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: ''Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.' 

Vierailija
11/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitatteko tämänkin?

»Noitanaisen älä anna elää. »
(2. Moos. 22:18)

Vierailija
12/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan läheisyys pelottaa monia ihmisiä. Ehkä kannattaa kuitenkin ottaa selvää omien tunteidenkin ylitse, kuka ja mikä on kaiken takana. Jumalan hyvyys vetää myös puoleensa, ja se mitä pelätään on itse asiassa myös muutoksen pelkoa: miten oma maailmankuva ja elämä oikein muuttuisikaan jos "joutuisikin" tunnustamaan, että Jumala on todella olemassa ja kiinnostunut jokaisesta ihmisestä - myös minusta. Jos ihan oikeasti haluaa tietää mikä on totta, niin ainakin voi kokeilla rukoilla Jumalaa (rukoilla voi niin että sanoo Jumalalle ihan just niinkuin sydämessään tuntee ja ajattelee, ilman mitään kiemuroita tai kaunisteluja) - ja lukea Raamatusta löytyisikö sieltä jotakin valoa asiaan.

Vierailija
13/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, naulan kantaan, mua vaivaa tuo sama Spagettihirviön suhteen. Sen läheisyys pelottaa ja ihan karmea muutoksen pelko vaivaa - miten oma maailmankuva ja elämä oikein muuttuisikaan, jos joutuisin tunnustamaan että Spagettihirviö on todella olemassa ja kiinnostunut jokaisesta ihmisestä :(.

Vierailija
14/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, toi Spagettihirviö oli ihan hyvä! :D Toinen puoli pelkoa on tietenkin hiukan vääristynyt kuva Jumalasta. ;) Ymmärisnkö oikein?

Vierailija
15/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko Jalovaara ja muut käyttävät ihmisten hädän alaista tilaa,kirkko ja muut uskonniliset toimet perustuvat ihmisen hädän alaiseen tilaan,mistä he haluaisivat pelastua.Kirkko ja muut uskonniliset liikkeet eivät pelasta mitään,se on pelkästään rahan keruu homma.

Vierailija
16/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa kirjoitetaan aivan yksiselitteisesti pahojen henkien poisajamisesta ja siten tervehtymisestä. Ihmeellistä, jos kirkon piispan mielestä Jalovaaran sanat pahojen henkien  aiheuttamista sairauksista ovat kirkkoon sopimattomia.

Itse tiedän tapauksen, jossa seurakunta rukoili mieleltään sairaan puolesta ja ajoivat riivaajan pois henkilöstä ja tuo henkilö parani.

Omalla kohdallani olen myös parantunut sillä, että rukoilin saatanan pois itsestäni.

Näitä asioita on vaikea sen uskoa, joka sitä ei ole itse tai lähipiirissään kokenut.

Tänä päivänä kirkko yrittää liikaa päästä lähelle maallisuutta, mutta siksipä kirkon piirissä ei ihmeitä tapahdukaan.

Kirkon tulisi uskaltaa olla ja elää Raamatun makaan, vaikka saisikin vihamiehiä.

Vierailija
17/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa kirjoitetaan aivan yksiselitteisesti pahojen henkien poisajamisesta ja siten tervehtymisestä. Ihmeellistä, jos kirkon piispan mielestä Jalovaaran sanat pahojen henkien  aiheuttamista sairauksista ovat kirkkoon sopimattomia.

Itse tiedän tapauksen, jossa seurakunta rukoili mieleltään sairaan puolesta ja ajoivat riivaajan pois henkilöstä ja tuo henkilö parani.

Omalla kohdallani olen myös parantunut sillä, että rukoilin saatanan pois itsestäni.

Näitä asioita on vaikea sen uskoa, joka sitä ei ole itse tai lähipiirissään kokenut.

Tänä päivänä kirkko yrittää liikaa päästä lähelle maallisuutta, mutta siksipä kirkon piirissä ei ihmeitä tapahdukaan.

Kirkon tulisi uskaltaa olla ja elää Raamatun makaan, vaikka saisikin vihamiehiä.

Vierailija
18/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 23:28"]

[/quote]

Ei sitten muuta kuin noitia tappamaan...

Vierailija
19/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2013 klo 23:28"]

[/quote]

Kyllä. Sitten sieltä voisi heittää kaikki 80% kirkkoonkuuluvista, jotka ei usko demoneihin ja ihmeparantumiseen ja ennenkaikkea raamattuun. Ahneus on vallannut kirkon, vero€urot ne vaan kiiluu pappien silmissä eikä usko tai raamattu.

Vierailija
20/203 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunta ei todellakaan ketään pelasta. Vain usko Jumalaan ja Jeesukseen pelastaa.

Seurakunnan tulisi toimia siten, että ihmiset voisivat hädässäänkin saada sieltä apua.

Seurakunta on nykyisin kaukana Jeesuksen opeista.

Seurakunnan ei pidä alkaa toimia ympärillä olevan maailman menon mukaisesti, vaan toimia Raamatun mukaan. Sitä pitäisi voida odottaa piispoiltakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi