Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana, en halua lapsen isää elämääni

Vierailija
03.03.2019 |

Tilanne lyhykäisyydessään: minulla oli yhden illan juttu, jossa ehkäisy kuitenkin petti ja olen nyt raskaana. Aion pitää lapsen, minulla on ennestään jo yksi lapsi. Mies on ihan mukava, mutta ei sen kummempaa. En halua häneltä mitään, enkä halua häntä elämääni. Olen tyytyväinen elämääni näin, esikoiseni isän kanssa meillä on hyvät välit ja hän on tiiviisti mukana lapsensa elämässä. Hänen kanssaan meillä olikin pitkä suhde ennen eroa. Tuleva isä ei tiedä raskaudestani. Onko täysin kamalaa olla kertomatta hänelle lapsesta?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa kerro. Miehestä on tuossa tilanteessa vain harmia. Yleensä niistä on harmia myöhemminkin, vaikka kuinka olis valkannut sen fiksuimman. Aina alkavat määräillä mitä saat tehdä. Miehet , siis ne mukavatakin ovat aina omistuhaluisia ja kontrolloivia. Melkein kaikki äidit ovat miesten vankeja tai alamaisia. Älä sitten missään tapauksessa kerro kenellekkään muullekaaan. Tästä juuri puhuttiin miniäni kanssa, hän sanoi että suurin osa äideistä ei pääse nykyisinkään ilman miehen lupaa mihinkään. Hän joutuu siis itse usein työmatkoille. Hän itse pääsee, siis meidän poika suostuu hoitamaan arkea ja minä olen aina avuksi jos tarvitsee, olen siis se anoppi. Ei lapsi kaipaa isää jos ei ketään muista isäksi.7

Vierailija
42/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kokemuksesta sanoa, että toi mitä teet on vtun törkeä temppu. Itse sain tiettää tyttärestäni, kun se oli 13 vuotias. 13 ensimmäistä vuotta multa vietiin pois. Sain tietää sen yhdeltä kaverilta. Maailma on pieni ja ihmiset tuntee toisensa aina jostain ja jotenkin. Ehkäsy petti tässäkin tapauksessa. Itse en muistanut koko ihmistä, mutta kaveri sanoi että yhdellä naisella on lapsi, joka muistuttaa sinua ja sen eleet ja kaikki on samanlaisia. Se sano, että lapsi ei ole todellakaan sen miehen joka siellä asuu ja oletko varma ettei se nainen ollut silloin suhteessa. En minä tiedä, kun en kyselly.

Se näytti facebookista sen profiilin, kun ne on kavereita keskenään. Siellä oli sen lapsen muutama kuva, kun ne on lomalla. Tunnistin alle sekunnissa sen ja otin mun pojan kuvan siihen viereen. Sanoin kaverille, että millä todennäköisyydellä sun mielestä on asiat ettei toi tyttö ole mun vai uskotko siihen, että ihmiset on noin muuten vaan samanäkösiä kun ne asuu 15km sisällä toisistaan. Mä en ole ikinä ollu niin vihanen kellekkään. Oli kiva fiilis siinä miettiä, että pitäskö mun edes sanoa mitään. Ajattelin sitä lasta ja sitä jätkää joka kasvattanu sen ilmeisesti luullen että on oma.

No mikä sun ongelma tässä on? Et ollut naisen kanssa suhteessa, etkä ollut hänestä sen kiinnostuneempi. Sulle ei ole koitunut asiasta mitään vaivaa, kulua tai haittaa.

Miten voit olla noin kylmä jotakuta kohtaan vain sen takia, että hän on mies? Olet joku misandronisti?

Minä mä en kierrä panemassa tuntemattomia naisia joista en mitään tiedä enkä välitä. Sinä sitä olet tehnyt. Ei se han oma vikasi.

Eihän mies pane ellei nainenkin pane. Älä viitsi olla lapsellinen. Kahden kauppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä missään tapauksessa kerro. Miehestä on tuossa tilanteessa vain harmia. Yleensä niistä on harmia myöhemminkin, vaikka kuinka olis valkannut sen fiksuimman. Aina alkavat määräillä mitä saat tehdä. Miehet , siis ne mukavatakin ovat aina omistuhaluisia ja kontrolloivia. Melkein kaikki äidit ovat miesten vankeja tai alamaisia. Älä sitten missään tapauksessa kerro kenellekkään muullekaaan. Tästä juuri puhuttiin miniäni kanssa, hän sanoi että suurin osa äideistä ei pääse nykyisinkään ilman miehen lupaa mihinkään. Hän joutuu siis itse usein työmatkoille. Hän itse pääsee, siis meidän poika suostuu hoitamaan arkea ja minä olen aina avuksi jos tarvitsee, olen siis se anoppi. Ei lapsi kaipaa isää jos ei ketään muista isäksi.7

Sinä olet pahinta, mitä kenellekään lapselle voi tapahtua. Onnittelut.

Vierailija
44/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista ketjua lukiessani ymmärrän taas hetken paremmin, miksi en ole ollut halukas harrastamaan yhden yön juttuja

Vierailija
45/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro kun et kerran halua miestä elämääsi. Pahimmassa tapauksessa mies voisi vaatia yhteishuoltajuutta.

Vierailija
46/53 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi lasta tuollaisessa tilanteessa. Ehkä tämä isä ei isäksi halua. On väärin myös lapsen kannalta toimia noin itsekkäästi.

Vierailija
47/53 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä on kovin päivettynyt, niin ei häntä välttämättä halua elämäänsä.

Vierailija
48/53 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kertoisi, jos en halua antaa lasta hänelle. Isä saa täydet tapaamisoikeudet, jos alkaa vaatia.

Kertoisin, jos haluan elarit.

Vierailija
49/53 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isättömiä lapsia ei saisi tehdä enää yhtään lisää.

Vierailija
50/53 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole tältä mieheltä vailla rahaa tai vastuunottoa, niin voit kyllä minun mielestä pitää tiedon itselläsi. Mutta sitä mieltä ei sitten saa muuttaa seuraavaan 19 vuoteen. Kyllä sillä miehelläkin pitää olla sananvaltaa, jos hänelle langetetaan ihan yllärinä vastuu jostain, mitä ei ole tilannut.

Vierailija
51/53 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä miestä lapsi kuitenkaan kiinnosta.

Vierailija
52/53 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOTTAKAI tämä on väärin. Kaikin mahdollisin tavoin. Niin isällä kuin lapsella on oikeus tietää toisistaan.

Mutta siltikin on todettava, että tänä päivänä kaikilla lapsilla nyt vaan ei ole isää. Erilaisista syistä. Joku on syntynyt lesboparille, tai syntynyt yksinhuoltajalle, joka on käynyt lapsettomuushoidoissa, tai eron jälkeen isä ei ole itse halunnut pitää mitään yhteyttä lapseen tai … Lapsi tottuu siihen kyllä. Ei sitä oikein osaa sellaista kaivata, mitä ei ole koskaan ollut.

Vierailija
53/53 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TOTTAKAI tämä on väärin. Kaikin mahdollisin tavoin. Niin isällä kuin lapsella on oikeus tietää toisistaan.

Mutta siltikin on todettava, että tänä päivänä kaikilla lapsilla nyt vaan ei ole isää. Erilaisista syistä. Joku on syntynyt lesboparille, tai syntynyt yksinhuoltajalle, joka on käynyt lapsettomuushoidoissa, tai eron jälkeen isä ei ole itse halunnut pitää mitään yhteyttä lapseen tai … Lapsi tottuu siihen kyllä. Ei sitä oikein osaa sellaista kaivata, mitä ei ole koskaan ollut.

Vielä, kun saisi tilastotkin tukemaan tätä väitettä. Tilastollisestihan isättömillä lapsilla ei mene hyvin. Myytti kaiken kestävästä ja kaikkeen sopeutuvasta lapsesta pitäisi kumota.

Lapselle toki riittää yksi kyllin hyvä vanhempi, mutta yksinhuoltajuus tuo mukanaan tavattoman monta muutakin ongelmaa kuin vain isättömyyden. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän