Lasten Alias, minkä ikäisille?
Minkä ikäiset teillä pelaa lasten Aliasta? Kaveri väittää että sen 3v selittää ja arvaa sanoja tosi taitavasti ja pelaa mielellään sitä, en usko. Mun 3veetä ei saisi millään keskittymään sellaiseen eikä kaverinkaan muksu miltään nerolta vaikuta...
Kommentit (5)
Mun 3,5-vuotias ainakin pelaa, ja osaa tosiaan selittää hyvin! Tänäänkin "nää on oransseja, näillä on molemmilla käsissään sakset ja elää joen rannalla" = rapu "nää elää meressä ja näillä on evä mutta on kiltimpiä kun hait" = delfiini.
Ja osasi vastata oikein mm. selitin "on ihmisen sisällä ja symboloi rakkautta" niin tajus heti mistä on kyse.
Miksei jo joku 3-vuotias osaisi selittää sanoja hyvin?! Kuulostat vähän oudolta.
Ja miksei voisi olla myös kolmevuotiaita, jotka ovat vasta vähän aikaa sitten oppineet puhumaan;)
bla bla bla bla mun laps on ihan nero!!!11
Meillä poika pelannut sitä ainakin 4-vuotiaasta saakka. Mä tosin hämmästyin "ihan hiukan" kun se ihan oikeesti tajusi selittää niitä sanoja :D (tai kuvia siis...) Tosin pojalle on luettu jo monta vuotta iltasatujen sijaan tietosanakirjoja yms. joten kaikenlaiset selitykset on tutumpia kuin pinokkio tai sammakkoprinssi... (Ikää nyt kohta 7v)
5-6 vuotiaat pelaa jo ajatuksen kanssa. Nelivuotiaatkin joskus osallistuu, mutta ei kovin vakuuttavasti.
Tällaiset näkemykset meidän päiväkodista.