Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita yrittäjiä joilla menee hermot tulorekisteriin?

Vierailija
03.03.2019 |

Tuo uusi tulorekisteri, mihin palkat ilmoitetaan on todella sekava ja hankala käyttää. Vanha omavero oli paljon helpompi käyttää. Hermot menee tähän paskaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinusta tulorekisterissä on sekavaa? Oletko pienyrittäjä?

Vierailija
2/5 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. En ole yrittäjä, mutta erään yhdistyksen taloudenhoitaja. Yhdistyksemme maksaa satunnaisesti palkkoja ja työkorvauksia. Vaikka olen koulutukseltani ydinfyysikko, olen tuskaillut järjestelmän kanssa jo useaan otteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät saaneet sitä kuntoon ennen aloitusta.

Nyt on tehty korjausta korjauksen perään ja alkaa jo näkyä valoa tunnelin päässä.

.

Suurin ihmetyksen aihe on ollut, että jollakin firmalla tietty asia toimii ja toisella taas ei.

Vierailija
4/5 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan yhdistyksenä katso tunnuksilla ja useampi työntekijä joille maksetaan joka kk eli nyt pitää erikseen näpytellä jokaisen kohdalla myös omat yhteystiedot eli aikaa menee enemmän kuin aikaisemmin.

Todella kökkö

Vierailija
5/5 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, näin pienyrittäjänä palaa aikaa ihan hukkaan moisen amatöörimäisesti tehdyn kökkösoftan käyttö. Ja se aika on tuottavasta työstä pois! Luulisi että olisi ollut aikaa ja vara palkata kunnollinen tekijä tekemään tuollainen viikontyö mitä tuollainen palvelu suunnilleen ottaa osaavalta tekijältä.