Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita hoitajia, jotka ei jaksa ihmisiä vapaa-ajalla?

Vierailija
25.02.2013 |

Muuta kuin ne pakolliset ja hätinä sitäkään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Juuri näin, päivän aikana n. 50 asiakaskontaktia tai kollegan kanssa asioimista, joten aika vähissä on paukut illalla.

Vierailija
2/10 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa vaivojaan valittelevia ja ihmisten sairauksista ja kuolemista jaarittelevia ihmisiä ollenkaan. Esimerkiksi anoppiani, jonka pääuutiset aina tavatessamme koskevat näitä aihepiirejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu yksi. Parisuhteeseenkaan ei riittäisi minulta "voimia", siksipä olenkin sinkku.

Vierailija
4/10 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein jaksa työaikanakaan.

Vierailija
5/10 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 16:44"]

En oikein jaksa työaikanakaan.

[/quote]

Näin.

Vierailija
6/10 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hoitaja, enkä asiakaspalvelussa...silti illat mieluiten nauttii hiljaisuudesta.

Vierailija
7/10 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria, terveitä ja ennenkaikkea itse valitsemiani ihmisiä jaksan tietyissä määrin. Ihmiset, joiden seurasta en koe todella saavani irti jotain, ovat jääneet.

Mut huomaan kyllä että etenkin vanhuskiintiö tulee työpäivän aikana todella täyteen. Ennen mä jaksoin bussipysäkillä hymyillä ja rupatella sille naapurin mummolle ja se piristi usein omaakin päivääni. Nykyään se on raskas ja vastenmielinen velvollisuus, kaikista mieluisinta olis jos siinä pysäkillä ei olis ketään muita (tai hyvännäköiset nuoret miehet on kyllä ok). Ja jotenkin tosi paljon nopeammin keittää yli jos joutuu vaikka kaupungilla köpöttelemään jonkun vaivaisten tahtia kun sitä saa tehdä töissä koko päivän. Musta tuntuu, että en ole ihan oikealla alalla, vai väsyykö kaikki muutkin?

Vierailija
8/10 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en meinaa jaksaa aina omia lapsiani, saati sitten muiden lapsia (kummilapsia tms). Muiden ihmisten lapsia opetan lukemaan, luistelemaan, laulamaan ja luen heille tarinoita. Omieni kanssa joudun ponnistelemaan.

Huoh! Eli tuttu tunne vaikka näkökulma on eri.

terv. ekaluokan ope ja äiti

Vierailija
9/10 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jes, muitakin on! Olen kuvitellut että oon ainoa ja jotenkin outo sen takia. 

Etenkin sellaista päivien jälkeen, kun on ollut runsaasti potilaskontakteja, on olo just sellainen etten halua edes nähdä ketään. En halua puhua kenellekään, en halua nähdä ketään, haluan olla yksin ja HILJAA. Ja varmaan samasta syystä myös itsekin sinkku, mulla ei yksinkertaisesti riitä enää sosiaalisia paukkuja siviiliin, kun kaikki menee työpäivän aikana potilaisiin. 

Vierailija
10/10 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en jaksa useinmiten. Päivässä niin monta ihmistä ja puhelua, että laitan yleensä puhelimenkin äänettömälle. Vain tietyt ihmiset voivat soittaa. Mulla ylisosiaalinen mies joka ei voi ollenkaan ymmärtää "sulkeutuneisuuttani", vaikeahan sitä varmaan on ymmärtääkään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan